NOD januari 2015

• @Stef15 Ik vrees het ook en ik denk dat het al de tweede keer zo is..ik denk dat er iets misloopt bij de innesteling, had die week ook enorm veel stress op het werk dus misschien is dat ook wel een reden, ik weet het niet..vind het wel jammer maar misschien meer geluk de volgende keer!
  • @Elisa Het komt wel goed!! Hoe lang heb je bij je zoontje moeten proberen?
    @Mims sad.gif
    Ik duim voor jullie!
  • Miljaar zeg, hoe doe ik dat nu om hier een foto te kunnen zetten? shocked.gif 3 keer aangepast. Laatste keer door Mims op 03/02/2015 09:11
  • @Mims ik denk dat je je foto in een online album moetbzetten en dan hier de link er naartoe plaatsen...
  • Hallo dames,

Is het goed als ik me hierbij aansluit??

ik wil diegene die zwanger zijn eerst feliciteren!! Wat lijkt het me prachtig om zwanger te mogen zijn.
    Wij zitten nu in onze 1e ronde en ik vind het zo spannend! Ik ben 23 jaar en ik woon inmiddels 2 jaar samen met mijn vriend. Hebben al 8,5 jaar een relatie.

Ik heb van 15-1 tot 19-1 mijn laatste menstruatie gehad. Daarna flink lopen klussen.
    Afgelopen zaterdag erg last gehad van steken in mn buik, en hoofdpijn... ( verwachte eisprong was rond 30, 31-1. )
    Nu heb in sinds vandaag echt behoorlijk veel slijm.... Iemand hier die dit ook heeft gehad?
    Laatste dagen aan het temperaturen, en vanaf 31-1 is die hoger als de dagen daarvoor.
    Ik vind het zoooo spannend!! bigsmile.gif

• @Linnie je sluit je beter aan bij de NOD februari smile.gif

• @ALisa

daar zit ik ook inderdaad wink.gif
  • @Stef15 : Wauw! Super goed meid! Proficiat hug.gif
  • Hierbuiten even kort mijn verhaal!
    Gisteren gynaeco geweest en ze kan me niet helpen moeten eerst 2 jaar aan het proberen zijn vooraleer ze ons kan helpen zegt ze al vind ik dit persoonlijk erg lang. Bloed laten trekken en was negatief en ze heeft ook laten testen of ik een ei heb gehad en dat was idd zo maar heb gewoon een lange cyclus zegt ze.
    Ik heb mijn regels nog altijd ni pfff word er moedeloos van
  • @Pupu twee jaar vooraleer ze eens willen kijken vind ik ook veel hoor .
    Kzou eens naar een angere gyn gaan dan
  • @Skye_blue bedankt!

@Pupu amai seg 2 jaar is wel lang hoor... Kan je niet bij andere gynaecoloog gaan? Ik hoop dat je ms er snel doorkomen!!
  • @Pupu Ga eens naar een andere gyn!!!
  • @Pupu Dat vind ik nu toch ook wel belachelijk lang hoor... Indd misschien toch eens een andere gyn proberen..

Ik zit hier nog steeds te wachten op mijn MS... De vorige test die ik maandag gedaan heb was letterlijk niets op te zien. Wel de controlestreep maar geen min of geen plus... Ik probeer er de laatste dagen zo weinig mogelijk aan te denken en dat lukt me nog best goed want ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Maar toch zit ik er ondertss maar weer mee... cry.gif

Liefs, Mims
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld