NOD januari 2014

• Hier deze namiddag ongesteld geworden... Een dagje vroeger dan verwacht thumbdown.gif
    Maar we bekijken het positief, mn cyclus wordt elke maand een dagje korter..
    Ik schuif door naar februari..
    Succes nog aan iedereen !!!
  • proficiat ellen!
    inderdaad vreemd julia.. ik zou ook denken het even af te wachten en binnenkort nog eens te testen... raar hoor!

hier ook ongesteld geworden, 12 dagen na eisprong...
    de rondes vind ik emotioneel toch zwaarder sinds het miskraam... voordien had ik moed en geduld, nu ben ik alleen maar zeer teleurgesteld...

succes nog aan de anderen! hopelijk volgende maand voor velen van ons beter!
  • Hier nog steeds niks . Woensdag wel nog negatief getest met een vroege test candle.gif
  • Droompje: probeer morgen of overmorgen nog eens , kduim voor je thumbup.gif
  • Julia ben zo benieuwd naar jou.. Hoe is het nu?
  • Hier nog steeds niks ! Maar ook geen symptomen ... upset.gif zal niks worden
  • en droompje nog altijd niks ?
    candle.gif
  • Nog geen teken van Julia Hoe zou het met haar zijn?
  • Nog altijd niks ... Maar ook nog steeds geen symptomen ... upset.gif
    Zal terug afwachten worden maar voorlopig geen clomid drunk.gif werd er depressief van !Aangepast door droompje op 04/02/2014 15:58
  • hey droompje!!

Hier ook nog geen nod te bespeuren... wel al aantal weekjes nodpijntjes, en sinds vorige week enoooooorme "zware/pijnlijke borsten..." nu sinds vandaag en heel slechte ijzeren smaak in mijn mond! jakkes!!
    Maar al alle dagen getest en steeds negatief disappointed.gif
    hopelijk komen ze dan snel door ze!!!
    xx
  • Ik heb niet meer getest ... Durf niet ! Ga wachten tot zaterdag ( begin te denken dat ik terug cyclus heb van 36 dagen) zoals voor clomid down.gif thumbdown.gif
  • hier weer getest, weer negatief, pfff kworre ver zot ! thumbdown.gif
  • Julia ben zo benieuwd hoe het met jou is..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld