NOD januari 2013

• Lotteke: dikke proficiat!

Bij mij iets minder goed nieuws: Niet zwanger volgens bloedonderzoek. Pff, zit er eventjes door... Waarom krijg ik dan mijn regels niet gewoon? cry.gif
    Ik wil gewoon vol optimisme naar de volgende ronde, maar mijn lichaam wil niet mee.
  • @KisS: voor mijn zwangerschap van Tess had ik nog nooit een cyclus gehad die meer dan 28 duurde. In tegendeel zelfs, meestal zat ik rond de 24 dagen. Na Tess eerst de minipil even genomen en dan er terug voor gegaan. Mijn cyclussen waren plots langer. De eerste 35 dagen, de tweede 33. De derde zou 31 geweest zijn (ovu-testjes gebruikt en dan was ik zwanger!)

@Ellen: misschien heb je je ei-sprong nog niet gehad. Volgens mij kan dat wel gecontroleerd worden...
  • @ellen: je kan idd in je bloed zien waar je in je cyclus zit. Op welke dag zit je nu?
    Je kan eventueel telefoneren naar je gynaecoloog om te vragen of je mag langs komen.
    Ik heb het ook eens gehad: en ik bleek cysten te hebben op eierstok, ik toen al blij dat ik wist wat er aan de hand was. Met medicatie zijn ze weg gegaan.

Hoelang ben je bezig, want je cyclus kan nog aan't zoeken zijn, maar is idd niet leuk!

Dikke knuffel!
  • Jeetje Ellen,wat een afknapper zeg.Dikke knuffel voor jou en hopelijk ben je snel zwanger meis.
  • proficiat aan alle zwangeren

hier is het niks geworden. mijn regels zijn er gewoon door gekomen. Op naar de volgende ronde dus.
  • Ik weet het niet op welke dag ik zit. Maar ik moet maandag terugbellen naar de dokter, want er waren een aantal resultaten nog niet binnen. Hopelijk weet ik na het weekend dus meer.
    @ Eveline: ik ben 6 maanden pil-vrij en nu de derde ronde aan het proberen. Nog niet superlang dus, maar de regelmaat in mijn cyclus zou zich ondertussen toch al moeten aan het herstellen zijn, niet? En het lijkt elke cyclus net onregelmatiger te worden!

Bedankt voor de lieve reacties, de baaldag is alweer vergeten content.gif
  • @Ellen: zonder pil heb ik een heel onregelmatige cyclus, geen twee op rij die dezelfde zijn. In mijn geval worden ze wel steeds korter. Hopelijk heb je na het weekend wat meer info!
  • Ellen

Ik ben iets langer dan 6maand pilvrij & heb ook nog altijd geen regelmatige cyclus. De eerste ronde telde hier 48 dagen, intussen 6maand later zitten we aan 36 dagen. Het neemt af maar nog geen enkele keer dezelfde gehad. Ik voel duidelijk mijn eisprong dus da's wel handig!
  • Hallo,

Ik heb een vraag.ik ben sinds 2mnd gestopt met mijn pil.nu van de mnd heb ik een week voor mijn nod last van bepaalde dingen die worden gelinkt aan een zwangerschap ik ben super nieuwsgierig.ik heb al een zoontje maar bin hem heb ik totaal geen symptomen gehad.dit zijn ze:
    *rommelende darmen
    *af en toe gezwollen buik
    *na het eten een vol gevoel en wat slecht maar niet dat ik zeg van misselijk
    *lage rugpijn af en toe
    *af en toe zuur gevoel bij een oprisping
    *buikpijn soms en als ik nies voel ik een steek in de buik
    *jeukende buik
    *sinds gisteren draaien en keren tijdens mijn slaap

Ik kan pas een test doen binne paar dagen maar wat denken jullie?als ik de signalen opzoek word ik meestal gelinkt aan een zwangerschap...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld