NOD JANUARI 2010

• en sylver??? uitslag gehad van je kleine meid??
  • effe lijstje bovenaan zetten wink.gif Hier weer vreemde cyclus.. al 4 dagen overtijd, maar zeker weten dat ik niet zwanger ben, want hebben geen sex gehad deze maand ivm dat manlief gekneusde ribben had door val met fiets... lijkt al onregelmatiger te worden down.gif

Hier ook nog eens vreselijk nieuws gekregen.. de moeder van een klasgenootje van mijn zoontje ligt op sterven. ze moet helaas de strijd tegen kanker opgeven cry.gif ben er kapot van... misschien daarom wel cyclus overhoop!! we wachten maar af.

Jammer dat het topicje verlaten is hug.gif
  • zo biw.. eindelijk na 7 dagen overtijd geweest te zijn vanmorgen eindelijk de devil.gif op bezoek.. ik wist het eigenlijk al, want heb 2 weken geleden mijn ovulatie gehad, dus cyclus is weer eens lang geweest dit keer, maar toch twijfel je dan weer omdat hier de banner alweer richting vruchtbare dagen was hihi..Man is eindelijk herstellende van de gekneusde ribben, dus kunnen we weer wat meer liefde tonen tegen elkaar ipv alleen maar kus en knuffeltjes blush.gif goofy.gif
  • Hallo allemaal,

Hier alweer even geleden, sorry hiervoor. Maar de tijd vliegt hier voorbij.

Mopsje, hopelijk werkt de kiné onderstussen goed en heb je al wat minder last.

Sylver, hoe is het met de uitslag van je poppemie afgelopen? Hopelijk positief.

Hier alles onder controle, 2 meisjes die nu dan dan super goede vriendinnen zijn en af en toe natuurlijk ook niet horror.gif

Gisteren naar de sinterklaasshow geweest. Kinderen hebben ervan genoten. Ik dus ook. <3

Groetjes
    Els
  • even mijn banner er terug bijgehaald content.gif
  • heykes

niets gevonden bij femke

maar onlangs artikel gelezen dat ze aanvallen krijgen van bucco zetpillen
  • Hoop voor je dochtertje dat het zo makkelijk is op te lossen niet die zetpillen meer geven

De moeder van een vriendje is 2 weken later overleden
    Nu ligt er bij ons een tante op sterven en me stiefschoonzus is geopereerd aan borstkanker donderdag krijgt ze uitslag of ze nog verdere behandelingen ondergaan moet ellende houd niet echt op hier cry.gif

Verder gaat het super met de kids geniet echt van ze al kan ik de oudste op het moment wel achter behang plakken hihi smug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld