nod in juli 2007 wie doet er mee?

• Marloes ik heb het verslag van het gynbezoek op mijn profiel gezet wink.gif
    18 juli mag ik weer bigsmile.gif

wave.gif
  • Vandaag om 11u operatie aan de pols, verdict zware carpaal tunnel met zenuwschade down.gif
    Ik zal blij zijn dat woensdag alles in orde blijkt met mijn kleine pruts want ben toch een beetje ongerust, heb ze al een paar daagjes niet meer gevoeld.

Tot later
  • Hey Nathalieke,

Is alles goed met de kleine? Ik kan jouw gyn verslag niet terugvinden in jouw profiel. Hoop dat alles goed gaat!

wave.gif
  • Hoi Marloes,

Tja ik was mijn profiel dus aan het aanvullen en blijkbaar is er toch iets mis gegaan en ben ik een groot deel van mijn profiel kwijt thumbdown.gif

Op 6 december zal ik dus binnnengaan voor de keizersnede een weekje later dan eerst gepland want volges de gyn haar berekeningen was ons meisje (jaja wij krijgen weer een dochtertje <3 ) niet zwaar genoeg. Ik denk dat ze haar misrekend heeft maar bon...

Ik laat hier zeker iets weten als ons prutsemieke geboren is en ik weer op internet kan wink.gif

Groetjes

Nathalieke pregnant.gif
  • Een bloem van een dochter is geboren, Fleur is haar naam! Ze meet 47,5 cm op het latje en weeg 3130g in haar bloot gatje! <3

Keizersnede is super verlopen!

wave.gif
  • Nathalieke! Proficiat!!! Super zeg dat alles goed is gegaan. Geniet er van!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld