NOD Februari 2019

• Ik heb thuis iig nog een test liggen, dan probeer ik maandagochtend nog eens...
  • Proficiat. Geen tweede streep zonder HCG en van die testen zijn niet gemaakt om op een dag een duidelijke stijging te laten zien.
  • Hallo meiden. Mijn excuses dat ik zo plots van het forum verdwenen ben... Maar ik had even een pauze nodig van alles. Ik was zodanig hard aan het focussen op het zwanger geraken dat ik al het andere in de steek liet. Het was niet meer gezond, vandaar dat ik ook even niet meer op het forum actief was. Ook nu ga ik nog even weg blijven van het forum, maar ik wou het jullie gewoon even laten weten. Mijn NOD is morgen. Spannend, maar we zien wel er gebeurd. Bedankt lieve meiden voor jullie steun en hopelijk wordt 2019 voor iedereen hier het jaar waarin ze een wondertje mogen verwachten! Liefs, xmissyx
  • @xMissyx begrijp ik. Probeer de rust wat terug te vinden, dat is, zelfs los van de zwangerschap het allerbelangrijkst voor je.
  • Geen geduld gehad tot morgen, maar net een duidelijke positieve test gedaan hier 😀 ik vat het nog niet volledig, maar komt nog wel!

Wens jullie hier nog heel veel succes! Dat er in 2019 veel gezonde baby’tjes mogen volgen!!!
  • Dankjewel allemaal!!! 😘
  • Ze zijn er (eindelijk na 43d)!

Nananou - 1e kindje - ronde 2 - NOD 22/2 ----> Zwanger

Karolien - 2de kindje - ronde 1 Clomid en Pregnyl - NOD 23/2
    Xmissyx - 2de kindje - ronde 8 - NOD 25/02
    BabyCo - 1ste kindje - ronde 2 - NOD 26/02
    Liv. - 3de kindje - ronde 3 - NOD 28/2
  • Ik schuif ook door, dag 40 vandaag, maar nog geen bloed gespot. Hoop dat het er snel is.
  • @Liv. Succes in de volgende cyclus!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld