NOD Februari 2019

• @Elise290 Misschien was het nog wat te vroeg? Niet iedereen
    test zo vroeg positief.

@Liv. Ik zit al in mijn wachtweken. Heb alles al achter de rug.
    Een zeer korte cyclus. Ik was bijna te laat. Gelukkig ken ik mijn
    lichaam en heb ik zelf gebeld om te vervroegen maar alles
    is goed verlopen smile.gif
  • Hey allemaal! Bij mij is het intussen al even geleden dat ik actief was hier.
    Wij hebben ruim 2 weken geleden een pup in huis gehaald en die kleine deugniet nam behoorlijk wat van onze aandacht weg.
    Jammer van de slecht nieuws berichtjes van sommigen te lezen. Moet ongelooflijk moeilijk zijn.

Wij hebben rond de ingeschatte ovu goed geklust en kijken nu uit naar de NOD vrijdag...
  • Hey dames, bedankt voor jullie lieve reacties. Mijn regels zijn uiteindelijk afgelopen nacht, om 3u, met helse pijnen doorgekomen. Lang geleden dat het nog zoveel pijn heeft gedaan. Net vandaag hebben kennissen van ons hun zwangerschap aangekondigd. Baby'tje zal geboren worden in juli. Effe moeilijk dagje voor mij, en eerlijk gezegd heb ik zin om even de pauze knop in te drukken. Maar mijn man wil doorgaan, dus heb ik toch alvast mijn volgende follikelmeting ingepland. Gelukkig is het begin van een nieuwe cyclus altijd toch ook een rust momentje.

@Elise290 ik hoop alsnog op een pos test voor jou. Je NOD is pas over 2 dagen dus het kan nog smile.gif

@Gene goed dat je de signalen van je lichaam herkent en dus op tijd naar de gynae hebt gebeld. En nu thumbup.gif

@Nananou Alvast succes voor vrijdag!
  • Dankjewel lieve dames voor jullie medeleven. Vroeg of laat zal het mijn beurt wel eens zijn zeker? We geven de hoop nog niet op ๐Ÿ˜ ik ben eind vorige week weer ongesteld geworden dus ik zal weer verder moeten schuiven naar volgende maand. Veel succes dames ๐Ÿ€
  • @Nananou Ja zo'n puppy houdt je wel bezig hรจ! Wij hebben er hier een van een jaar oud rondlopen.
    @Bieke83 Pfff sad.gif. Zo pijnlijk die zwangerschapsaankondigingen, je wil dat zelf ook zo graag. Vind het heel jammer voor je.
    @Gene Ik hoop idd dat k te vroeg getest heb, morgen test ik nog eens. Voorlopig nog geen maandstonden. Maar ik voel me helemaal niet zwanger, ik denk eerder dat zoals bij @Bieke83 m'n maandstonden wat later gaan zijn door de stress, we zijn vorige week verhuisd. Alleszins al beter dan vorige ronde, toen was m'n luteale fase maar 9 dagen wat ook niet goed is he.
  • Heb nog eens getest, lukte me niet om tot morgen te wachten. Spierwit dus ja dan zal het wel niet he. Komt dat eigenlijk voor dat je pas na je nod positief test? Hoop dat die maandstonden wel snel komen dan, met die ellelange cyclus.
  • @Elise290 Ik testte 4 dagen ervoor al positief maar @Bruggegirl
    ook pas op NOD dacht ik en heb er nog al van gehoord.
    Ik zou er ook al vanuit gaan dat niets is sad.gif Hoop dat jij de uitzondering bent.
  • @Elise290 ik ben ook zo iemand die pas pos test op nod of later. Ik mei bijv wist ik op dag 34 zeker dat ik zwanger was, maar testte toen neg. Ik testte pas pos op dag 37 wat al na NOD was. Dat is ook de reden dat ik liever niet voor nod test. Zo zie je maar, is bij iedereen anders.
  • @Elise290 : idd in juli had ik 2 dagen voor NOD spierwit!! dag ervoor dan wat roos zo dat ik dacht ja het begint. en op NOD dan echt een super super klein tuurstreepje. Ik heb toen zelfs een app gedownload om het zo in negatief te zetten om mss beter te zien ...
  • @Bieke83 @Bruggegirl Amai dat vind ik straf. Maar interessant. Maar zal niet voor mij nu zijn, maandstonden zijn doorgebroken.
  • @Elise290 Ooh jammer, hopelijk heb je volgende maand een goeie maand ๐Ÿ‘
  • Even het lijstje er nog eens bijgehaald.
    Hier gisteren negatief getest, en al enkele dagen pijnlijke buik. Dus zal nu niet lang meer duren voor ze doorkomen (hoop ik).

@Nananou: Hoe zit het bij jou? Ga je morgen testen?

Nananou - 1e kindje - ronde 2 - NOD 22/2
    LadyB - 2e kindje - ronde 2 - NOD 23/2
    Karolien - 2de kindje - ronde 1 Clomid en Pregnyl - NOD 23/2
    Xmissyx - 2de kindje - ronde 8 - NOD 25/02
    BabyCo - 1ste kindje - ronde 2 - NOD 26/02
    Liv. - 3de kindje - ronde 3 - NOD 28/2
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld