NOD Februari 2019

• NOD Februari 2019

Ik schuif weer door ...
    Volgende week sperma screening van m'n man en donderdag HSG onderzoek voor mij sad.gif ben wat bang voor alles wat ik lees ... Maar kijk er ook naar uit dat er dan misschien verandering aankomt voor ons.
    Ondertussen mag ik toch doorgaan met Clomid.

Bruggegirl - eerste kindje - ronde 18 (4de na MK) - Clomid + Pregnyl - NOD 04/02Aangepast door Bruggegirl op 07/01/2019 14:15
  • @Bruggegirl het komt zeker goed! Je hoeft niet ongerust te zijn want het valt
    echt goed mee. Eens je ziet dat alles goed is ben je weer wat gerustgesteld.
    Toi, toi, toi...Ik duim zo hard voor jou!!!
  • @Gene : Merci!!! Ik moet er ook gewoon door, en ben eigenlijk wel blij dat het nu komt. Misschien is dat wel wat ik nodig heb. Laat het ons hopen.
    Ondertussen MS nog altijd niet helemaal doorgebroken. Dag 1 = dag van helderrood verlies. Is nu al een week bruinverlies. Het mag dan echt gaan komen hoor. Straks moet ik de afspraak nog uitstellen.
    Ik blijf meevolgen bij NOD Januari en denk aanje!
  • @Bruggegirl Ik kom je gezelschap houden smile.gif

Bruggegirl - eerste kindje - ronde 18 (4de na MK) - Clomid + Pregnyl - NOD 04/02
    Bieke83 - eerste kindje- ronde ? - 2e ronde clomid - NOD 12/02

Vandaag dus dag 1 van mijn cyclus. Woe start ik opnieuw met clomid en maandag 28/01 (dag 15 van mijn cyclus) mag ik op controle. Later dus dan vorige keer, toen ben ik op dag 12 geweest, maar ik had toen een pos ovu test op dag 15 dus ik vind het wel goed zo.
  • @Bieke83 : Hallo, welkom. Jammer dat je je moet toevoegen sad.gif
    Hadden ze iets gezegd voor Pregnyl deze keer? Inderdaad, iets later, maar ja als het de vorige keer ook zo was mss beter. (y)
    Ik duim super hard voorje!
  • Ik kom hier ook alvast ees piepen. Als is mijn nod pas 27/01. Wat is het hier nog rustig voor al half januari te zijn. Zo weinig overblijvers of is februari geen populaire maand smile.gif
  • @Diedy Alé, ik zal de populariteit verhogen smile.gif.

Bruggegirl - eerste kindje - ronde 18 (4de na MK) - Clomid + Pregnyl - NOD 04/02
    Elise290 - 2e kindje - ronde 2 - NOD 15/02
  • @Diedy ja inderdaad van velen valt de NOD héél laat in Januari. Dus ik denk dat het februari groepje sowieso een kleintje wordt.
    Mijn NOD was al 03-01-2019 dusja zit hier al eventjes op bezoek te wachten wink.gif hihi

@Elise290 : Welkom!! TOI TOI !
  • Bruggegirl - eerste kindje - ronde 18 (4de na MK) - Clomid + Pregnyl - NOD 04/02
    Elise290 - 2e kindje - ronde 2 - NOD 15/02
    Liv. - 3de kindje - ronde 3 - NOD 21/2
  • @Liv : welkom! wij duimen voor je!

Deze morgen meting gehad : 20 mm (eerste keer zo groot) bloed getrokken en straks telefoontje voor pregnyl wss wink.gif
    Spannend deze keer !! phoe
  • @Bruggegirl veel succes, klinkt veelbelovend!

Hier rustpauze in februari, maar ik ga toch mee schuiven.
  • Thanks, Bruggegirl. Jullie veel plezier de volgende dagen en ik wens je heel drukke wachtweken toe. Dat de tijd maar even vliegt
  • @Bruggegirl 20 mm, wauw! Dat is pas geweldig nieuws zeg!!! thumbup.gif
  • @Bruggegirl das goed nieuws! Hopelijk met over 2wk nog beter nieuws smile.gif
  • @Mama Emromi @diedy @Bieke83 @liv ; bedankt allemaal. Heb er ook een goed gevoel bij deze keer. De gynaecoloog die gisteren de meting deed zei dat alles deze ronde optimaal is ( grote folikel, slijmvlies ook goed maar ga utro bijkrijgen vorige week hsg) men hoop ligt deze keer dus heel hoog. Laat ons dan hopen dat ik binnen 2 weken nie naar beneden val 😕
    Men man is sinds gisteren avond wel wat ziek, bijna heel de nacht niet geslapen. Zou dat de kwaliteit beïnvloeden ?

@Bieke83 : Wnnr heb jij terug meting ?

@Mama Emromi ; hopelijk wordt maart dan jullie maand!
  • @Bruggegirl denk van niet. Mijne man heeft chronisch slaaptekort en ons eerste was snel raak smile.gif moest hij koorts maken is dat wel geen goed teken
  • @Diedy : bedankt voor je reactie. Ja zat er meteeen al mee in : weer typisch hé, de twee dagen dat je het zeker gezellig moet maken komt hij thuis met keel en hoofdpijn tongue.gif
  • @Tiema @Zeefje : Bedankt! smile.gif

Vandaag al de hele dag steken links ... vreemd sad.gif m'n eitje van 20 zat rechts. Hopelijk springt hij wel!? surprised.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld