NOD februari 2018

• Was bij mij ook een kv test.. ik weet niet wat ik moet denken word er ook gewoon zot van.. dat het niet lukt van de 1ste maand das normaal da weet ik maar ik had het mij wel helemaal anders voorgesteld eens ik overtijd zou zijn.. ik dacht ik doe een test en klaar zwanger of ms simpel.. maar nee geen ms geen positieve test.. wat een onzekerheid pfff
  • @Mumtobe hopelijk kan je ook snel voort, ofwel met een zwangerschap ofwel met een nieuwe ronde!

Hier nog steeds geen ms, maar ook neg. zwangerschapstest, wel duidelijke streep op ovulatietest.. Begrijpen wie begrijpen kan. morgen naar fertiliteit en hopelijk is dit weer geen miserie hé...

xxx
  • Dat afwachten hé thumbdown.gif

Ik had zwanger raken mij ook helemaal anders voorgesteld... Ik vind dit geen leuke periode... Hopelijk binnenkort wel prijs! smile.gif

Ik had dat ook al eens @Nr3
  • @Nr3 @Lydia nee, op deze manier met die onzekerheid is het zeker niet leuk..
    Was vandaag wel met een vriendin opstap en zij is nu denk ik 5 maand zwanger, zij had wel een onregelmatige cyclus en dan weer wel 28 dagen en dus verwachte ze op toen 20 september haar nod en ze teste pas positief op 2 oktober, ze heeft toen 4 dagen overtijd getest en negatief en dan dacht ze dat ze gewoon op haar ms moest wachten en dan uiteindelijk heeft ze nog een test gedaan en positief. Een andere vriendin heeft ook pas ruim een week overtijd positief getest.. als ik dat zo hoor is er dus toch nog hoop..
    Ben benieuwd, dat het maar snel weekend is
  • Zolang de ms er niet zijn is er hoop! smile.gif
  • Hoi @Lydia & @Mumtobe

Ik volg net jullie gesprek en zit in hetzelfde schuitje.. Mijn NOD is volgende week donderdag, wat is het verdorie spannend. Hier ronde 6 smile.gif.
    Vorige week zaterdag werd ik 's nachts van het ene moment op het andere enorm misselijk en moest ik zelfs overgeven. Ook de zondag voelde ik me nog ellendig, maar dit is dan de maandag/dinsdag gestopt.. Af en toe nog vlagen van misselijkheid. Was het een reactie op de innestelling, ik weet het niet, maar een griep was het niet. Geen koorts!
    Rugpijn is aanwezig en ook heb ik het gevoel dat mijn borsten "voller" zijn. Ze doen enkel pijn als ik er op duw. Ook steken in mijn linkereileider.
    Jaja, nog even geduld.. En niet teveel hopen, want anders opnieuw teleurstelling.

Veel succes dames! Hopelijk positief nieuws voor jullie.
  • Hier nog steeds geen ms te bespeuren, juist net effe een kwartierke weer wat ongi pijn maar dat is nu al beter.. vanmorgen heel de voormiddag misselijk maar na een slokje cola was het weer beter.. heb beslist pas te testen volgende week ofso.. had mijn mama in vertrouwen genomen aangezien niemand weet dat we aan het proberen zijn en ze zei zelf ook dat ze vroeger ook dik een week overtijd was voor ze positief teste dus nu gaan we maar weer eens geduld uitoefenen haha 👍🏻😂
  • En succes @SGBB ! Welkom in de hel week hahaha
  • @Mumtobe amai, wat een onzekerheid sad.gif... Geeft in ieder geval wel wat hoop. En zoals eerder gezegd, zolang de ms er niet zijn, is er kans! candle2.gif

En zoals verwacht schuiven we hier een maandje door, ms zijn juist begonnen smile.gif

Aan alle nog wachtende, toi toi!
  • @Luna3415 oh wat jammer.. volgende ronde beter!!
    Ja, maar de hoop groeit elke dag dat de ms er niet zijn.. ik weet niet waarom maar ik ben er ook vrij zeker van dat ik zwanger ben.. iets in mij zegt het ook gewoon, ik ben ook nooit overtijd geweest niet voor ik de pil nam, niet tijdens en de eerste rondes na de pil ook niet. Dus ik ben er zeker van en als ik alsnog volgende week ze ineens krijg dan durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het een vroeg miskraam is geweest.

Hopelijk komt het niet zover en kan ik volgende week ten volle geniete van een dikke vette + op die test!
    Toitoi aan iedereen die nog aan't wachten is candle2.gif
  • Ik ga morgen eindelijk een positieve ovulatietest hebben of zo ziet het er toch naar uit als ik vergelijk met de vorige rondes.
    Dat is dan op dag 27 van mijn cyclus... Het is zo frustrerend als ik erbij nadenk dat met een 'gewone' cyclus ik dan al zou weten of ik zwanger was of niet. Achja, niets aan te doen zeker?
    Mijn NOD verschuift dan wel naar maart, dus ik zal mij daar dan toevoegen.
  • Hoe lang duurt dan jouw cyclus gemiddeld?
  • Ik ben doorgeschoven naar maart.. ik heb vrijdag op zaterdag nacht na een afschuwelijk pijnlijke steken plots veel bloed verloren.. waren het mijn ms of was er iets en is het toch foutgelopen.. geen idee.. indien er iets was is het er nu zeker niet meer..

Even erg teleurgesteld geweest maar er is jammergenoeg niets aan te doen.. succes allemaal dames!
    Hopelijk zien we elkaar niet in de volgende ronde smile.gif
  • @SGBB Gemiddeld 38 dagen. Eerst twee rondes gehad van 35 dagen en nu twee van 40/41 dagen.
  • Pff het wachten duurt lang.. minder en minder geloof ik er in.
    Gisteren een klein beetje bloed verloren (na lief te hebben wink.gif), vandaag roze/lichtbruin slijm bij afvegen.
    Nod = donderdag.. duivels zullen vroeger aanbreken vrees ik.
    Wel nog altijd last van pijnlijke borsten (zijkant) en vlagen van misselijkheid, niet veel honger.
    .. afwachten...
  • Succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld