NOD februari 2018

• Toch al wel wat positieve verhalen deze maand. Hopelijk volgen de andere dames snel!
    Hier nog steeds wachten op een positieve ovulatietest... Dag 20 van de cyclus vandaag.

• @Lotte1990 en @Moniqueb amai! zalig hé!!! genieten nu!!!

aan de anderen op het wachtbankje, veel succes

xxx
  • @Nr3 hoe zit het eigenlijk met jou?? Had jij geen positieve test? Of zijn je ms dan toch doorgekomen?
  • Lastig he die dagen dat je moet afwachten
  • Vandaag of morgen verwacht ik mijn regels. Gisteren een spierwitte early test dus verwacht er niet veel meer van...

Drie dagen geleden krampen in onderbuik, gisteren niks en vandaag weer krampen... ik haaaaat het afwachten smile.gif
    Ik had zo gehoopt op een mooi valentijns- en verjaardagskado... candle2.gif
  • @Lydia ik had er ook op gehoopt.. ook een spierwitte test maar nog geen ms te bespeuren ondanks de heel regelmatige cyclus van 28 dagen disappointed.gif had 4 dagen ongi krampen en vandaag nix.. veel witte afscheiding de laatste dagen en rugpijn ook.. maarja de test liegt er niet om natuurlijk disappointed.gif

Afwachten.. weeral
  • @Mumtobe Ik herken jouw ongemakken: krampjes, witte afscheiding en lage rugpijn maar witte test.... Afwachten dan maar!

Ik las online dat sommigen later positief testen dan NOD. Afhankelijk wanneer de eisprong was... Ik weet de mijne niet precies dus ik heb nog een klein klein beetje hoop... candle.gif
  • @Lydia ja ik ook.. mijn beste vriendin had een onregelmatige cyclus en had al 2 testen gedaan, allebei negatief, en dan gewacht en gewacht en uiteindelijk 2 weken na de ‘gedachte’ NOD. Nog is getest en positief. Zolang er geen ms is is er hoop! Toi toi he! Hopelijk alsnog een late valentijn dan!
  • Vanmorgen kreeg ik symptomen van de eisprong.
    Terwijl ik nu op dag 20 zit.
    Ovu test gedaan kreeg meteen een vette streep wink.gif
    Mijn cyclus is altijd normaal geweest (29d) maar deze maand dus niet.
    Vorige week was ik ziek (normaal had ik dan de eisprong) zal waarschijnlijk daardoor komen dat eitje later gesprongen is.

Dus het zal terug klussen worden!!wink.gif

Veel succes aan de anderen.
    Aangepast door manon25 op 14/02/2018 14:44

• Jeeminee - 37 jaar - ronde 4 - NOD 2/02
    Aagje - leeftijd? - ronde 3 - NOD 3/02
    Diedy, 27 jaar, 2de kindje - ronde 8 - NOD 4/02
    Diablo, 29 jaar, 2e kindje - ronde 10 (3 MK's) - NOD 4/02
    LiezeC, 28 jaar, 2e kindje - ronde 6 (hele lange cyclussen) - NOD 04/02 (Indicn Clomid aanslaat)
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje (2 MK's) - ronde 7 - NOD 04/02
    Tweety - 33 jaar - 3e kindje - ronde 20 - NOD +-5/02
    Moniqueb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 7/02
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - iui natuurlijke cyclus ronde 5 - NOD 9/02
    Lotte1990 - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - NOD 10/2
    Nr3- 37jaar- 3de kindje- 2jaar bezig ( we zijn klaar om zo een klein wezentje te ontvangen) - NOD 11/2
    Lydia - 27 jaar ( volgende maand 28 ponder.gif) - 1ste kindje - ronde 6 - NOD 15/2
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 4 - NOD 16/2
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 2 - NOD 16/2
    Luna3415 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 17/2
    Manon- bijna 26 jaar- 2 de kindje (1 ste was bbz)- ronde 3- NOD 28/02
    Ano_tot_duidelijk - 29 jaar - 2de kindje - ronde 4 - NOD 28/02
  • Ik kom nog eens piepen. Proficiat aan de zwangerzn!
    Ik heb hier besloten terug met de pil te beginnen als mn ms doorkomen. Ondertss weer dag 49 ofzo, dikke week geleden getest en negatief natuurlijk. Ovulatietes gisteren negatief ook denk ik toch: [IMG] i63.tinypic.com/2gwuiaq.jpg /IMG])
    Ben die lange cyclussen zo beu, en echt geen zin om via dokters te beginnen.
    T Zal bij onze twee meiden blijven.
    Succes aan de rest!Mimi @ 10/02/18 12:17

@Mimi , volgens mij is dit wel een postieve ovutest hoor! Als je eisprong gepasseerd is, kan dit ook zeggen dat je zwanger bent!

• Ik geraak die lange cyclussen echt zo beu... Dag 22 vandaag en nog steeds geen positieve ovulatietest.
    Vorige keer was het op dag 27, dus ja, zal nog maar wat wachten zeker.
    En dan daarna nog eens twee weken wachten voor we weten of het prijs is.
    Dat wil trouwens ook zeggen dat mijn NOD naar maart verschuift.
  • Pff kan ik geloven dat je dat beu word.. ik ben het nu al beu.. ik ben echt absoluut geen geduldig persoon als het op zo'n dingen aankomt.. ik vind die 2 weken wachten na de eisprong al verschrikkelijk.
    Ik hoop echt dat we er allemaal snel vanaf zijn!
    en @Lydia bij jou al iets? hier nog steeds niets, heb wel wat ongi pijntjes maar niet echt hevig.. ook wat steken links, rechts, midden..
    Kweet niet wat ik ervan moet denken, nu begin ik weer te twijfelen of vandaag wel NOD was.. vandaag is allesinds dag 28 dusja vorige maand stond ik op en voila daar waren ze al op dag 28 disappointed.gif
    Enfin wachten wachten wachten..... ik durf allesinds nu nog niet testen, de vorige 2 waren negatief dusja
  • Nope, hier ook nog niks! Morgenochtend gooi ik er een testje tegen aan als ze er nog niet zijn wink.gif Succes!
  • Ik durf geen test meer te doen na 2 negatieve sad.gif ik heb zo’n schrik voor teleurstelling. Ik kan niet geloven dat mijn lichaam mij ZO voor de gek kan houden! Ik heb een strikte cyclus en ik ben er 99% zeker van dat mijn ei op dag 14 was dusja. Grrrrr waarom was de vorige test nu niet gewoon positief thumbdown.gif
  • Daar zijn ze dan... PERFECT op tijd, dat is dan weer het voordeel wink.gif Succes @Mumtobe ! Ik schuif alvast door naar maart... Ik blijf hier meevolgen hoor! Hou me op de hoogte smile.gif
  • Hier nog steeds niets en heb een test gedaan.. weer negatief! Kan er nimeer tegen zenne godverdomme (excuses)
    Kan het ni niet duidelijk zijn! 😩
  • Dat begrijp ik! sad.gif Het afwachten is lastig... Succes!!!
  • heb een test gedaan deze morgen, maar was negatief.. heb hem uit elkaar gehaald om deftig te kijken en volgens mij klopte er iets niet aan die test .. ik heb een streep ergens op die strip die binnenin zit maar die kwam niet uit met het venstertje .. moeilijk om uit te leggen, maar ik had geen ochtend urine meer dus ja afwachten nu.. misschien morgen nog eentje doen en anders volgende week als ze er nog niet zijn..
  • Sorry, ik breek even in. Test niet uiteen halen, want dat is normaal. Heb mijn hoofd zo ook een keer zot laten maken (ik denk dat het bij mij een KV test was)... hopelijk binnenkort een streep op de juiste plaats
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld