NOD februari 2018

• @LiezeC : Geweldig nieuws! Proficiat! party.gif

@Blondie & @Mumtobe : Blij dat ik niet alleen ben die er zowat gek van wordt happy.gif Veel succes voor jullie ook!! thumbup.gif
  • @Lydia : Ja, hier ook al een body-tje verstopt zitten met daarop 'I love.gif Papa', en een boek 'help mijn vrouw is zwanger' (of iets dergelijks) dat zou ik dan afgeven indien we niet samen zouden testen. Anders geef ik het op een ander moment kort nadat we het weten of kunnen we die dingen gebruiken om het aan onze familie te zeggen (doordat ik het als cadeau geef aan mijn vriend terwijl familie erbij is ofzo) gift.gif
    Maar allesinds ook al vele ideetjes hier wink.gif en al zitten uitrekenen wanneer we het zouden kunnen zeggen. Moest het nu (al) raak zijn zou het perfect uitkomen en kunnen we het aan onze familie zeggen op mijn papa zijn verjaardag en de verjaardag van zijn mama blush.gif
  • @Lotte1990 ja dat uitrekenen heb ik ook al gedaan! Wij vertrekken half maart naar canada op bezoek bij mijn vriend zijn opa.. hij wordt 94 als we daar zijn en net voor mijn vertrek zou ik (hopelijk een eerste echo gehad hebben .. 8 weken?) zodat we het tegen hem kunnen zeggen als we er zijn smile.gif!
    Verder zitten we dan in maart nog met vaderdag, wat ook mooi zou zijn smile.gif ben op mijn eigen verjaardag 3 maanden dus dat zou ook een mooie gelegenheid zijn om het met iedereen te delen wink.gif
  • Hier ook getest en negatief, maar ik verwachtte niet anders, mijn temp is wat aan de lage kant gebleven, was geen goede eisprong denk ik.
  • @LiezeC thumbup.gif Super seg! Proficiat! Ik had 1 dag na nod hcg 112 en dat was prima zeiden ze

Ik duim dat er nog volgen deze maand candle2.gif
  • @Claudia82 heel lief, maar betwijfel het. Vanavond echt heel de tijd gevoel alsof ik elke moment maandstonden zou krijgen, een kakhumeur, en mijn test was echt met ochtendurine vrij wazig en dat met pregnyl...

@Blondie ik hoop dat die borsten gewoon dikke zwangere borsten worden sé wink.gif goofy.gif Ik loop ook echt gelijk denk ik met jou? Ik heb normaal NOD op zondag? bij mij is de pregnyl nu ook (om de eisprong op te wekken toch, want heb er 6dagen na iui ook nog een moeten zetten) 13dagen geleden. Eileideronderzoek valt mee hoor! je kan ook een pijnstilling nemen een uurtje voor het aan jou is!

@Lotte1990 als je zeker bent van je eisprong, zou je perfect met een gevoelige test of kv 2 voor 5€ kunnen testen hoor thumbup.gif

@Claudia82 als je niet te veel tijd wilt verliezen, zou ik vragen om je eileiders door te spuiten en te zien of daar niets mis mee is.... smile.gif

@LiezeC hahaaaa!!! Ziede ik heb het je gezegd hé! klink gelijk een echte moeder hé wink.gif goofy.gif super blij voor jou! geniet er maar van! smile.gif love.gif

@Mumtobe komaan hé!!! hup naar die positieve test! smile.gif

@Lydia dit zou voor mij ook een perfecte maand zijn en heb hier al een mega doos staan om het geslacht met ballonnen aan mijn kids te vertellen. Dit zou dan rond Pasen zijn, want ik moet punctie doen... Voor de rest van de mensen heb ik een kraskaartje gemaakt ,maar dat had ik allemaal al toen ik 1,5 jaar geleden mk kreeg... maar het staat hier allemaal en die mega doos staat pal in mijn garage waar ik elke dag passeer... ik wou dat ze nu eens een doel had... Als het er ooit van komt, post ik wel foto! smile.gif Het eerste jaar na curettage heb ik elke moment wel iets gemaakt om te gebruiken en te vertellen aan mijn man, nu heb ik een idee als het nu zou zijn, maar dan moet het echt nu gelukt zijn smile.gif love.gif

@Tweety oh, hoe kak hé seg!!! wanneer gaat het toch voor één van ons twee of beiden een prijs zijn? hug.gif

xxx

• @LiezeC Proficiat zeg!!

Ik lees hier veel positieve dingen smile.gif Hopelijk zijn we met velen deze maand die een klein wonder mogen verwachten!
    Ik had vanmorgen steekjes in mijn onderbuik... Hopelijk was dat de innesteling! Pfff die laatste week is zo lastig afwachten!

Succes dames!
  • @LiezeC : Hopelijk bij mij hetzelfde resultaat dan! En voor jou een dikke proficiat! smile.gif

@Nr3 : Ik zal het eens vragen, maar dat is wel gebeurd voor de zwangerschap van George en dat was toen allemaal in orde. Kan dat na een zwangerschap dan veranderen?
  • Goedemorgen dames,
    Ik had gisteren avond (tegen 18u) toch een zw test gedaan, ja ik weet het het beter is om dit met ochtend urine te doen, maar ik kon het echt niet meer tegenhouden. Mijn test was witter dan wit... wel een grote teleurstelling, maar ik had het wel verwacht. Ergens hoop ik dat ik toch nog te vroeg getest had en dat het ook te maken heeft met avondurine. Maar ik bereid me al voor op mijn ms. Waarom is het allemaal zo moeilijk ponder.gif
    Liefs x
  • @Lydia succes!

@Claudia82 ik zou dat toch voor alle zekerheid eens vragen...

@Blondie oh, zo rot hé! Dikke knuffel!

Hier worden testen ook zo goed als blanco.. hup naar behandelingsronde 10!!! Vraag me echt af of er nog wel een boeleke voor ons is weggelegd. Waarom toch.... Hij of zij zal overstelpt worden met liefde.. niets aan te doen hé...

xxx

• Ik versta het plots niet meer ...
    Al van woensdag heb ik een lachend gezichtje op de ovulatie test van clearblue met dubbele indicator
    Dus van woensdag heeft de test een stijging van oestrogeen gedetecteerd
    Maar nu is het nog altijd hetzelfde gezichtje terwijl het gisteren of vandaag normaal mijn ovulatie moest geweest zijn
    Test ziet momenteel geen stijging van Lh
    Misschien deze maand geen eisprong?
    Heb eigenlijk ook geen symptomen terwijl ik anders ieder maand mijn sprong voel, gevoelige borsten,...
    Raar ik versta het niet meer 😔

Ik ben wel van woensdag ziek geworden, beginnende griep. Misschien heeft dit een invloed?Aangepast door manon25 op 09/02/2018 11:53
  • @Nr3 & @Blondie : Ach balen he!
    Zelf nog geen test gedaan maar sinds deze ochtend wel hetzelfde gevoel (down under wink.gif) dat ik steeds heb vlak voor mijn ms.
    Maar vooral met het slecht humeur van gisterenavond en vanochtend erbij weet ik zo goed als zeker dat ik morgen (weer mooi op tijd) ongesteld zal worden... thumbdown.gif cry.gif
    Op naar Maart dan maar... disappointed.gif
  • @manon25 geen idee eerlijk gezegd... Zelf had ik altijd maar een piek en dan gedaan...

@Lotte1990 hopelijk daar alsnog gewoon pos. test!

xxx
  • Proficiat aan de zwangere dames en veel goede moed aan de doorschuivende dames!

Hier is het nog wachten op de eisprong. Werk met ovulatietesten...
    Meestal is eisprong rond dag 23 van mijn cyclus, maar vorige maand pas dag 28 sad.gif Pfff...
    Ben nu op dag 17 en in ieder geval vandaag nog geen positieve ovulatietest.

• pfff hier nog steeds in pyjama aan de zetel gekluisterd met een doos zakdoekjes, thee en een dekentje.. vanochtend stonden we op en jawel vriendlief had ook hoge koorts. Nu zitten we hier met 2 ponder.gif ideaal is het niet.. gisteren was ik iets beter maar vandaag terug koorts.. mijn moeder heeft soep gebracht en mijn schoonouders zijn naar de apotheek geweest.. gelukkig nemen ze onze honden mee voor een nachtje want geen van ons heeft de moed om nog te gaan wandelen met hun down.gif

Verder denk ik dat ik me gewoon belabbert voel en dat dit wat symptomen geeft maar ik begin er stilaan toch aan te twijfelen of het raak is deze maand.. ik heb pijnlijke borsten ja.. maar ik heb ook echt overal pijn nu dusja

candle.gif toi toi ladies
  • @Lotte1990 , ik had bij m'n eerste zwangerschap ook krampen... en krampen... en toch kwamen die maandstonden niet...
    4 dagen na NOD dan toch maar een test gedaan en ... positief. Dus die krampen voelen wil echt niets zeggen...
    Vaak is het zo dat je toch alle MS symptomen krijgt en geen MS als je zwanger bent.
  • Hier is mijn menstruatie jammer genoeg doorgekomen thumbdown.gif. Dus ik ga jullie verlaten en mij toevoegen in het groepje van maart, in de hoop dat maart mijn laatste stop mag zijn bigsmile.gif. Veel succes nog dames, ik duim voor jullie allemaal thumbup.gif
    Liefs, x

Ik haal mij uit het lijstje.

Jeeminee - 37 jaar - ronde 4 - NOD 2/02
    Aagje - leeftijd? - ronde 3 - NOD 3/02
    Diedy, 27 jaar, 2de kindje - ronde 8 - NOD 4/02
    Diablo, 29 jaar, 2e kindje - ronde 10 (3 MK's) - NOD 4/02
    LiezeC, 28 jaar, 2e kindje - ronde 6 (hele lange cyclussen) - NOD 04/02 (Indicn Clomid aanslaat)
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje (2 MK's) - ronde 7 - NOD 04/02
    Tweety - 33 jaar - 3e kindje - ronde 20 - NOD +-5/02
    Moniqueb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 7/02
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - iui natuurlijke cyclus ronde 5 - NOD 9/02
    Lotte1990 - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - NOD 10/2
    Nr3- 37jaar- 3de kindje- 2jaar bezig ( we zijn klaar om zo een klein wezentje te ontvangen) - NOD 11/2
    Lydia - 27 jaar ( volgende maand 28 ponder.gif) - 1ste kindje - ronde 6 - NOD 15/2
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 4 - NOD 16/2
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 2 - NOD 16/2
    Manon- bijna 26 jaar- 2 de kindje (1 ste was bbz)- ronde 3- NOD 22/02
    Ano_tot_duidelijk - 29 jaar - 2de kindje - ronde 4 - NOD 28/02
  • Oh toch een aantal zwangeren deze maand! bigsmile.gif
    Proficiat en geniet er van!

Veel succes aan de dames die doorschuiven of aan het wachten zijn!

@Lotte1990 candle2.gif

@Mumtobe Voel je je al wat beter?

Hier nu ook op het wachtbankje, volgende week NOD, maar verwacht dat het sowieso niet zo snel allemaal gaat gaan. Vriend heeft als kind eens een liesbreuk gehad, waarbij hij langs 1 kant sowieso minder (of zelfs niet) vruchtbaar is, vorig jaar dan een liesbreuk gehad aan de andere kant, maar daar zouden er minder aders ontstaan zijn, dus er is toch nog wat hoop candle2.gif

Jeeminee - 37 jaar - ronde 4 - NOD 2/02
    Aagje - leeftijd? - ronde 3 - NOD 3/02
    Diedy, 27 jaar, 2de kindje - ronde 8 - NOD 4/02
    Diablo, 29 jaar, 2e kindje - ronde 10 (3 MK's) - NOD 4/02
    LiezeC, 28 jaar, 2e kindje - ronde 6 (hele lange cyclussen) - NOD 04/02 (Indicn Clomid aanslaat)
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje (2 MK's) - ronde 7 - NOD 04/02
    Tweety - 33 jaar - 3e kindje - ronde 20 - NOD +-5/02
    Moniqueb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 7/02
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - iui natuurlijke cyclus ronde 5 - NOD 9/02
    Lotte1990 - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - NOD 10/2
    Nr3- 37jaar- 3de kindje- 2jaar bezig ( we zijn klaar om zo een klein wezentje te ontvangen) - NOD 11/2
    Lydia - 27 jaar ( volgende maand 28 ponder.gif) - 1ste kindje - ronde 6 - NOD 15/2
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 4 - NOD 16/2
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 2 - NOD 16/2
    Luna3415 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 17/2
    Manon- bijna 26 jaar- 2 de kindje (1 ste was bbz)- ronde 3- NOD 22/02
    Ano_tot_duidelijk - 29 jaar - 2de kindje - ronde 4 - NOD 28/02
  • @manon25 Ik heb ook steeds een pinkend gezichtje of een lichte streep. Ik deed eens wat opzoekingswerk en het kan zijn dat jouw eisprong snachts is waardoor hij niet wordt gedetecteerd... 3 keer testen per dag is beter maar daar begin ik niet aan hoor bored.gif
    Veel drinken heeft ook een invloed want ik drink 2l en meer per dag. Ik probeerde al minder te drinken, maar het is een zodanig automatisme dat ik er gewoon niet op let! Heb nu al drie maand rond dag 15 lichte strepen dus wij proberen vanaf nu rond die dagen en ik test niet meer.

Nog 5 dagen tot NOD... Niet echt symptomen... We zullen zien!
  • @Lydia ik denk dat ook zo iets zal zijn. Zal dan waarschijnlijk snachts geweest zijn.
    We gaan zien he. Anders gaan we naar de volgende ronde
    Probeer er wat minder mee bezig te zijn, al is dat wel moeilijk 😜

Veel succes Lydia!!! Je kan zwanger zijn zonder symptomen he.
    Toen ik zwanger was, had ik ook niets door. Tot ik gewoon eens een test gedaan had omdat mijn ms maar niet kwamen
    Groot kruis: zwanger (jamme genoeg een bbz)

Ik moet nog wat langer wachten tegen mijn Nod. Ook heb ik telkens maar 1/2 kans (1 eileider minder)

Afwachten is de boodschap wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld