NOD februari 2018

• Zoveel goed nieuws hier!!! Super! Succes ladies! Mijn vriendin had ook geen symptomen maar bleek uiteindelijk toch zwanger te zijn! Ikke nog 9 dagen geduld hebben tot NOD... candle2.gif
  • @Lotte1990 veel succes! Spannend hé! smile.gif we lopen bijna gelijk smile.gif

@Blondie je kan testen hoor, maar als er een streepje verschijnt, gewoon beetje voorzichtig zijn en zien wat het de komende dagen doet. Wanneer was je laatste pregnyl? Ik heb al pos. getest met een vaag, katel alle kanten, in het licht houden en test uit elkaar houden streepje tot dag 13 bij pregnyl 5000, maar! als je een duidelijke test hebt, zonder al het voorgaande op dag 12 denk ik dus wel dat het positief is hoor! zeker ben je dan als het stijgt. Ik heb al vaak getest om te zien of de testen terug lichter zouden worden om dan terug te verdonkeren, jammer genoeg werden ze tot hiertoe alleen lichter... Nu gaan we voor een donkere thumbup.gif wanneer heb jij NOD? hier nog 4dagen geduld...

@LiezeC denk wel dat het daar goed zit, maar je weet maar nooit! nog een dagje wachten en je weet het smile.gif

@Minie ook voor jou heel spannend dus! Duimpjes staan omhoog!

@Mumtobe warmere borsten of het gevoel dat ze gloeien heb ik alleen met spuiten van hormonen, anders niet, maar ik duim dat het voor jou een goed teken is. Klinkt toch allemaal pos!

Voor de dames die niets voelen, bij mijn oudste voelde ik ook absoluut niets. Ik testte omdat ik van een teleurstelling vanaf wou zijn. Bij jongste dacht ik alleen een blaasontsteking te hebben en had wel serieuze steken gevoeld op dat 9 (innesteling) en dat was het. Bij derde zwangerschap wist ik het direct, want was helemaal niet goed en voelde me gewoon zwanger. Wat raar is, want daar stond HCG niet hoog en kon het daar bijna niet van zijn... Je kan er dus geen staat van opmaken en soms is niets voelen nog niet zo slecht dus wink.gif de ene heeft vanalles en de andere niets. Ik heb de afgelopen twee jaar al elke ronde vanalles en niets gevoeld en uiteindelijk nog steeds een blanco test.Durf het dus niet meer te zeggen... In ieder geval, we gaan voor een massaal grote uitgerekend oktober groep ok smile.gif love.gif

xxx
  • Alle symptomen zijn zowat ineens verdwenen als sneeuw voor de zon! En dan het ergst, gisteren begon ik een klein kriebelhoestje te krijgen.. vannacht en deze morgen koorts, hoesten tot braakneigingen toe, geen lucht krijgen en echt pijn op de borst.. gelijk de dokter gebeld maar kan pas deze namiddag gaan.. durf niets te nemen.. moest ik toch geluk hebben dan wil ik het zo niet verpesten.. maar ik voel mij ZOO ziek pfffffff disappointed.gif
  • love.gif geen tuurstreepje meer... Maar wat een duidelijke streep vandaag! Ik hoop zo dat dit ons blijvertje gaat zijn candle2.gif
    Na meer dan 2 jaar had ik het wel gehad met zwanger worden, vanaf nu wil ik het terug gewoon zijn happy.gif
    De eerste maanden ga ik me waarschijnlijk nog heel dikwijls zorgen maken, maar vandaag zit ik op mijn roze wolk bigsmile.gif

@Blondie @LiezeC hopenlijk volgen jullie snel! thumbup.gif
    @Mumtobe veel beterschap en hoop dat je beloont w voor uit te zieken zonder medicatie
    @Nr3 veel succes!!! Nog even aftellen
  • @minie: ben je al op je NOD? Dikke proficiat alvast, het is je van harte gegund! Hopelijk niet té veel zorgen en ook genieten!
    @mumtobe: hoe gaat het nu met je?

Heb deze ochtend opnieuw getest en aan mn man gevraagd wat hij dacht. Zowel ik als hij vonden de streep duidelijker. Met het blote oog zichtbaar, vastlegbaar op foto. We zijn lichtjes hoopvol maar toch ook nog erg voorzichtig. Ik test opnieuw morgenochtend en als die positief is mag ik naar ziekenhuis voor bloedafname zodat het zéker niet meer vd pregnyl kan zijn! Vandaag dag 13 na pregnyl!

• @LiezeC mijn nod was maandag of dinsdag dus dat zit wel goed. Fijn dat het streepje er nog was bij jou!
    De roze wolk heeft een halve dag geduurd tongue.gif daarnet weer terug geschrokken van roze afscheiding. Ik ga toch blij zijn als we wat verder zijn en het wat zekerder wordt!
  • @minie: wanneer mag je dan bloedafname? Dan weet je het toch zékerder hé! Hier morgennamidag ten laatste zekerheid, oef!
  • @LiezeC @Minie
    Ik leef nog.. het is zowat een mix.. misschien toch de griep? Geen idee.. koorts is zowat gezakt nu naar 37,6.. ben misselijk en hoofdpijn heb deze morgen ook overgegeven nu is dat wel beter, gelukkig.. ook doen mijn rugspieren enorm veel pijn.. ik hang zowat er ergens tussenin met mijn hoop? Ik had 2 dagen geleden enkele steken in mijn buik.. mss een innesteling, laat ons hopen.. dan nu het overgeven en de rugpijn, de pijnlijke borsten.. het zou ook allemaal van de griep kunnen zijn en dat weet ik ook maar ergens is er toch die hoop.. natuurlijk ziek ben ik zowizo want hoesten en koorts krijg je niet van een zwangerschap he bigsmile.gif maar toch, enfin tis zowizoo wel afwachten he
    Om 16u naar de dokter
  • Ik heb vanmorgen 2 testen van een verschillend merk gedaan bigsmile.gif op allebei duidelijke streep die je vanop afstand ziet. En toch.. Als je er zoveel moeite voor moet doen is het precies moeilijker te geloven wink.gif
    Vanavond bloed trekken bij HA
  • Hier weer menstruatiekrampen annoyed.gif
    Als ik mijn regels nog niet heb dan doe ik morgen nog wel een testje maar ik vrees ervoor...
  • @Mumtobe meisje toch dat is echt rot hé!!!

@Minie waaauuuwwww!!! Proficiat!!! Ik wens vurig dat we allemaal snel mogen volgen! Wanneer was jouw NOD en wanneer testte je voor het eerst pos? ook pregnyl niet? top!!! en proberen te genieten! love.gif Onwerkelijk denk ik idd, na twee jaar!

@LiezeC als de test donkerder is dan is het goed denk ik!!!! jeeeeiiijjjj!!! love.gif

Hier heel emotioneel en ik reageer veel sterker als anders? Is het nu nog van de clomid of is het de zoveelste ontgoocheling dat mijn lichaam probeert te vertellen? Geen idee, maar ik word er wel gek van!

xxx

• Jeeminee - 37 jaar - ronde 4 - NOD 2/02
    Aagje - leeftijd? - ronde 3 - NOD 3/02
    Diedy, 27 jaar, 2de kindje - ronde 8 - NOD 4/02
    Diablo, 29 jaar, 2e kindje - ronde 10 (3 MK's) - NOD 4/02
    LiezeC, 28 jaar, 2e kindje - ronde 6 (hele lange cyclussen) - NOD 04/02 (Indicn Clomid aanslaat)
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje (2 MK's) - ronde 7 - NOD 04/02
    Tweety - 33 jaar - 3e kindje - ronde 20 - NOD +-5/02
    Moniqueb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 7/02
    Blondie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 (cyclussen 50-60 dagen) NOD +- 8/2? (1e X Clomid)
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - iui natuurlijke cyclus ronde 5 - NOD 9/02
    Lotte1990 - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - NOD 10/2
    Nr3- 37jaar- 3de kindje- 2jaar bezig ( we zijn klaar om zo een klein wezentje te ontvangen) - NOD 11/2
    Lydia - 27 jaar ( volgende maand 28 ponder.gif) - 1ste kindje - ronde 6 - NOD 15/2
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 4 - NOD 16/2
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 2 - NOD 16/2
    Manon- bijna 26 jaar- 2 de kindje (1 ste was bbz)- ronde 3- NOD 22/02
    Ano_tot_duidelijk - 29 jaar - 2de kindje - ronde 4 - NOD 28/02
  • @Minie dikke proficiat!! Geniet ervan, het is misschien allemaal moeilijker te geloven maar het is wel dubbel en dik genieten als het na lang wachten er dan toch eindelijk is bigsmile.gif

@Nr3 zeker weten dat het rot is! Telkens is er wel iegs fout ben ik niet ziek dan is manlief ziek, ik hoop echt dat het nu raak was en alles deftig in orde komt.. alleen nog zo lang wachten he sad.gif pff
  • Het zit mss eerder tussen mijn 2 oren maar.. ik kreeg net weer een enorme opwelling van misselijkheid.. dus ik dacht bij mezelf ik kan het alleen maar proberen en hopen dat het werkt.. als ik misselijk ben van ziek te zijn dan geef ik sevens toch over dus dacht ik.. ik ga gewoon eten. Dus ik ben een kom cornflakes gaan halen en de misselijkheid verdween gewoon bij elke schep ik nam bigsmile.gif
  • @Mumtobe wie weet he! klinkt in ieder geval wel goed!

Hier weer te veel stress en dat is zeker niet bevorderlijk...

xxx
  • @Mumtobe Ga je meteen ook je bloed laten nemen bij de HA? Dan weet je het ook meteen hé, ziek of niet ziek? Alvast spannend en kan inderdaad ook van zws zijn. Ik hoop het alvast. Hopelijk snel uit die onzekerheid

@Nr3 Wij hebben een 'slechte' maand januari achter de rug met veel zorgen, stress, verdriet,... om verschillende redenen. Ik dacht ook 'No way dat we deze maand dan prijs hebben'. En nu blijkt dat het mss toch wél zo is. Dus de moed niet verliezen.

Ik verga ondertussen zowat van de stres denk ik. Echt waar, de uren gingen nog nooit zo traag!
    Nog 24u en dan hebben we zekerheid, pfff!
  • @Mumtobe thumbup.gif

@Nr3 hier geen pregnyl ofzo. Ik ben halfweg die meer dan 2jaar zwanger geweest van onze dochter. Nadien nog geen volledig jaar proberen dus was nog 'gewoon geduld hebben tough.gif '. Wij dachten dat onze kindjes max 2j gingen verschillen, je ziet aan mijn banner dat ik ondertussen al heel blij ga zijn als het 4jaar zal zijn! Almaar goed dat je dat allemaal van tevoren niet weet...
  • @LiezeC als je mijn cyclus bekijkt is het nog te vroeg voor bloed te maten trekken denk ik? Ik weet ook niet echt wanneer mijn eisprong was.. lijkt elke maand verschillend en deze maand heb ik er bewust voor gekozen geen test te gebruiken .. ik ga nog enkele dagen afwachten.. ik wil ook niet teleurgesteld zijn sad.gif
  • @LiezeC ja het kan altijd hé! Ach we zien het wel hé. Zou mooi zijn,maar? Ik hoop dat jouw stress, verdriet enz van wat je deze maand het had, minder of weg is. en ja.Ik geloof dat de tijd voorbij kruipt, maar denk wel dat je gerust kan zijn hoor smile.gif

@Minie zalig hé! zwanger seg! smile.gif ja, soms loopt het niet zoals je het wilt hé. Mijn jongste dochter lag nog maar net in mijn armen na de bevalling en ik sprak ook al van een derde... Mijn oudste is er volgende week 11 en mijn jongste wordt er dit jaar 9. niets aan te doen hé..

@Mumtobe ziekte geeft ontstekingswaarden in je bloed, als je die hebt, kan je alsnog zwanger zijn, maar dan weet je ook al dat je symptomen van ziekte kunnen zijn. Als je ziek bent door zwangerschap, zou er normaal HcG in je bloed moeten zitten, want het is daardoor dat je ziek wordt dan. Je kan ook misselijk ofzo zijn van de stijging van het progesteron en dat is standaard het hoogst week na je eisprong om dan hopelijk niet meer te dalen... Dus je kan bloed laten nemen, ben je ziek, komt het eruit, ben je ziek van zwangerschap komt het er ook uit. Kan je nu neg. bn hebben en alsnog zwanger zijn ja... dus ja smile.gif Allemaal nogal lastig hé smile.gif

dikke knuffel iedereen en nog wat moed hé!

xxx

• @Nr3 wel ik denk dat ik vorige keren zowat last had van de progesteron dan.. daarom dat ik denk dat het beter is om nog effe te wachten met testen.. ik weet niet wanneer mijn eisprong was, en ervan uitgaande dat het dag 14 was zijn we nu een weekje verder dus voor echt symptomen te hebben etc moet er toch een innesteling geweest zijn en hcg aangemaakt zijn dus voor 7 dagen zou dit allemaal wel snel zijn.
    Ik ga gewoon rustig afwachten smile.gif eisprong is raar maar waar altijd op verschillende dagen.. ik had al een keer op dag 19 en nu denk ik ergens tussen dag 11 en dag 14.. geen idee eigenlijk, tis allemaal verwarrend ja smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld