NOD februari 2018

• @Blondie en @LiezeC Ik test meestal zo een 9-10dagen na pregnyl en als de testen oplopen of niet negatief worden en tegen NOD alsnog duidelijker worden, ben je zwanger, zo niet dan is het niets... Ik heb al gehad dat ik een héél vaag tuurlijntje had op dag 13. Ik moet altijd een week na IUI nog eens pregnyl 5000 zetten kijk dan gewoon of testen oplopen...

Veel succes!

xxx
  • @Nr3 nee deze maand gewoon om de 2 dagen geklust bigsmile.gif maar nu ben ik wel wat in de war want ik kan me niet echt overtuigen van wanneer juist mijn ei was.. heb op dag 11 steken gehad, op dag 14 ook en pas op dag 14-15 begonnen mijn borsten pijn te doen.. ondertussen nu heel pijnlijk.. afscheiding is hetzelfde gebleven heel de cyclus.. nu af en toe wel is wat vage steekjes..
    Enfin, ben benieuwd!
  • @Mumtobe anders moet je eens proberen om, indien er een volgende keer zou komen, je temp. te meten? Dan weet je het zeker hé?

xxx
  • Alle toch nog even toch terug hoop! Na die 5 druppeltjes van gisteren niks meer te zien... Wie weet.
  • @Minie dat is idd wel spannend seg!!! thumbup.gif

xxx
  • Nog 9 dagen tot NOD... De wachtbank is vreselijk... thumbdown.gif

Plots ruik je oh zo veel beter, vind je bepaalde dingen niet meer lekker en smaakt het eten niet meer... smile.gif

The mind is a powerful thing!

Apppfff!
  • @Blondie : Tegen mij zeiden ze altijd dat pregnyl (van 5000) een vals positief resultaat kan geven tot 10 dagen. Daarmee test ik altijd pas later...

Hier ondertussen op het wachtbankje. Zenuwen en de tijd gaat weer megatraag vooruit... Vrijdag mag ik testen. Maar ik voel niets speciaals dus ik ga er maar van uit dat het negatief zal zijn... Bij mijn vorige zwangerschappen, ook zelfs met de miskraam, had ik al snel last van vermoeidheid, gevoelige borsten, misselijk... Dan kan het alleen maar meevallen wink.gif
  • Het blijft hier spannend! Vanmorgen een test gedaan (normaal gisteren of vandaag NOD) en een tuurstreepje gezien smile.gif Zo extreem licht dat ik er nog geen vertrouwen in heb, maar ik heb nu echt wel super veel hoop natuurlijk wink.gif
    Afwachten deze week of na meer dan 2 jaar er eindelijk een brusje komt! candle2.gif
  • Ooooh dames, ik weet niet wat te denken/voelen.
    Ik heb vandaag getest (NOD vrijdag!) - de test is licht positief! (Early predictor kruidvat) MAAR ... ik heb pregnyl gezet, 12 dagen geleden, dus kan ook vals positief zijn. Zucht zucht zucht. Nog drie lange dagen!
  • @Lydia ja, onze gedachten zijn veel hé!

@Claudia82 spannend!!! kan nog alle kanten uit hoor! smile.gif

@Minie een streep is een streep zeggen ze (als je geen pregnyl gespoten hebt toch) dus dat belooft!!! Alvast een voorzichtige proficiat!

@LiezeC licht positief,... is het een streepje dat je de test volledig moet uit elkaar halen en dan kijken met een lamp erop of zie je de streep gewoon zo staan met het blote oog? Dan denk ik dat ik je mag feliciteren hoor! Ik testte 12dagen na pregnyl nog een streepje dat je in licht moest houden en test uit elkaar enz. Ook aan jou alvast een voorzichtige proficiat! Als je zeker wilt zijn, ga dan even bloed nemen, dan kan je binnen 2dagen nog eens gaan en is het gestegen, ben je zeker zwanger hoor! Ik duim!!!

Hier voel ik me echt rot. Sinds gisteren echt een ween, klaag, zaag dag en heb dit altijd een week voor mijn ms eraan komen, dus ja... vaarwel hoop...Wanneer oh wanneer toch komt dat boeleke er?

xxx

• Nog 8 dagen te gaan! Ik voel mij prima.. denk ik? Alleen blijven mijn borsten wat gespannen en pijnlijk.. niet alleen de tepels maar meer zo de regio van de melkklieren .. ik vind ze ook wat meer gespannen en soms steken in mijn linker borst maarja.. zoals hier al gezegd the mind is a powerfull thing zeker haha!

@Nr3 ik wil die temp meting wel is gebruiken maar ik heb altijd zo’n hectische morgen dat ik het vaak vergeet (heb al eens een poging ondernomen) maarja! Wat moet moet dan maar bigsmile.gif
  • @Mumtobe wekker een beetje vroeger zetten, 5-10min en dan heb je zekerheid hé... Veel succes in ieder geval!

xxx
  • @nr3 Ik wil je echt superveel bedanken voor alle duidelijke feedback die jij steeds geeft! Heb ik telkens heel veel aan. Ik kon met het blote oog de streep zien. Ik ga straks om nog een pakje testen en dan test ik donderdag nog eens. Ik hoop het alvast zo hard maar loop nog niet van stapel!
    Ik duim ook allesinds heel erg hard voor jou. Elke maand is een maand te veel, maar ooit is het jouw moment. Daar moet je rotsvast in geloven.

@minie @claudia82: ook hier de duimen omhoog! Laat februari voor iedereen een topmaand zijn!
  • @LiezeC Graag gedaan. Heb het ook allemaal moeten ondervinden, dus dan kan ik het beter delen hé smile.gif Ik duim voor je, maar denk wel dat het dan goed zit hoor... thumbup.gif

xxx
  • @Diedy: Dikke knuffel! hug.gif Ik hoop dat je snel de moed kan terugvinden om aan de volgende ronde te starten. candle.gif

@Minie & @LiezeC : Wat spannend!!!

Hier ook op het wachtbankje (NOD rond 10/2), had me voorgenomen van zeker daarvoor niet te testen en zelfs liever gewoon tem maandag te wachten of ms niet doorkwamen.
    Maar sinds gisteren voel ik ook vanalles (of zit het toch gewoon tussen de oren?): Gisteren meteen na het opstaan misselijk. Dit tot halverwege de namiddag, daarna weer weg. Dit ook in combinatie met me wat licht in mijn hoofd voelen, maar was ook later op de dag beter.
    Vanmorgen bij het afdrogen plots een brandend gevoel in mijn borsten (tepels) en deze namiddag ook enkele steken in rechterborst.
    En ook constant hongergevoel maar eetlust meteen weg als ik begin te eten...
    Dus misschien toch vrijdag of zaterdag al testen dan (zal eerder zaterdag zijn, want vrijdagavond familiefeest voor een verjaardag en ben er zeker van dat ik mijn gevoel ivm de test dan niet zal kunnen wegsteken: ofwel superblij indien positief, ofwel niet te genieten indien negatief )
    Symptomen zijn nog erg miniem dus ik ga me er ook niet teveel op focussen. Is niet gemakkelijk, maar heb helaas wel wat afleiding doordat mijn kat sinds zaterdagavond niet meer naar huis gekomen is cry.gif Wat missen we haar!
    Dus nu hoop ik er toch een beetje meer op dat ze snel gezond en wel terugkomt, al blijft de hoop op zwangerschap zeker ook (sterk) aanwezig hoor...

Nogmaals voor iedereen hier op het wachtbankje, in de komende rondes of waar dan ook in je cyclus: Veel succes! thumbup.gif candle2.gif
  • BTW: Ook het gevoel van alles beter en sterker te ruiken sinds zondag (maar toch denk ik dat ik het me maar aan het inbeelden ben)
  • Bedankt dames voor de reacties!
    Clomid en pregnyl is de eerste keer voor mij, dus is nog wat zoeken. Ik durf nu echt niet te testen haha. Zal proberen nog te wachten tot in het weekend. Normaal is dan mijn NOD. Dus spannende dagen. Vanochtend had ik het gevoel dat ik mijn ms zou krijgen, buikpijn, rugpijn,... dus ik verwacht eigenlijk elke dag mijn ms ponder.gif. Voor de rest voel ik echt NIETS... dus van zwangerschap zal wel geen sprake zijn denk ik bored.gif
    @LiezeC ik hoop ook echt voor jou dat het een positieve test is! Is het voor jou ook de eerste keer pregnyl?
    @Claudia82 @Nr3 bedankt, ik zal voor de zekerheid nog maar wat wachten blush.gif. Ik weet natuurlijk niet of ik me ga kunnen bedwingen tongue.gif

Liefs x
  • Ik heb naar de gynaecoloog gebeld en kan dus indd nog vd pregnyl zijn. Als test donderdag nog positief is, mag ik mijn bloedonderzoek laten doen. Dus dan weet ik eindelijk meer. Morgen dus ook opnieuw testen. Heel erg spannend allemaal. Meesten zeggen na 10d niet meer meetbaar op test, was hier nu dag 12.

@blondie idd, eerste keer pregnyl. Ik wist zelfs niet dat dit invloed had op zwstesten. Achteraf bekeken heel weinig uitleg over alles gekregen. Ik was al blij dat er iets gebeurde... als ik dus niet zwanger zou zijn, ga ik me niet meer laten vangen. Haha. Alvast ook succes!
  • @LiezeC ik duim mee! Met 12 dagen ertussen hopelijkgeen vals positief meer. Ik ga morgen ook eens opnieuw testen, zien of het nu toch iets duidelijker is. Vandaag moest ik de test nog goed in het licht houden om te kunnen zien. Dus kan nog zowel beginnend lijntje zijn als laatste restje. Door het heel beperkte bruinverlies toch deels gevoel dat ms zullen doorkomen. Anderzijds nog nooit een knaltest gehad op mijn nod, komt altijd trager op gang en wordt bij de gyn gegarandeerd een week terug gezet bij een eerste echo.
    De kwaaltjes zijn er wel een beetje maar kan ook tussen mijn oren zitten wink.gif
    Aaaah zo spannend alweer! Dat het maar snel donderdag is voor ons allebei
  • @Nr3 zal ik doen! Enfin hopelijk is het niet nodig he!

Aan iedereen die een duimpje omhoog kan gebruiken! thumbup.gif
    Nog een dikke week.. pfff.. waarom moet dat altijd zo lang duren!
    Borsten blijven hier wel echt pijn doen met af en toe wat steken erbij..
    Ook in mijn buik af en toe was vage steekjes de eene harder als de ander bigsmile.gif
    Fingers crossed hier! Oja, ook heb ik de ‘indruk’ dat mijn borsten echt heel warm zijn? Iemand dit ooit al meegemaakt?? Echt raar maar het viel mij gisteren ineens op want ik lag te bibberen van de kou in bed hahaha bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld