NOD februari 2018

• @Mumtobe ik bedoel dat ik pas symptomen kreeg na week 6 ofzo
  • Na een tijdje terug van weggeweest!
    Veel succes allemaal dames!

Hier nu eerste keer clomid genomen, ik denk dat ik op dag 20 ES heb gehad. Op dag 19 heb ik pregnyl moeten zetten (1x) maar weet niet hoe snel dat dit werkt voor de ES te doen ontstaan? Iemand die dit wel weet? 2 dagen na mijn ES ben ik ziek geworden, dus ik was helemaal niet hoopvol. Ziek zijn heeft wel niet zo lang geduurd, weet ook niet precies wat het was. Veel hoofdpijn en last van mijn maag. Gisterenochtend (7/8d na vermoedelijke ES) was ik misselijk. Gisteren ook hele tijd pijnlijke steken ter hoogte van mijn linkernier of eierstok. Mijn eitje zat ook links weet ik van de echo. Vannacht wakker geworden, misselijk. Deze ochtend misselijk ... maar kan dat wel al zo vroeg? Nu ook al hele dag steken in mijn onderbuik. Ik weet niet wat ik hiervan moet maken maar het zullen weer lastige dagen zijn ... Vermoedelijke NOD 09/02.

Nu ronde 6 (wel al 8 maand bezig), dus toch hopelijk eens het geluk aan onze kant ...
  • @LiezeC : Normaal volgt de eisprong 36 à 40 uur na de pregnyl. Maar bij mij stonden vorige cyclus mijn hormoonwaarden al zo hoog, dat ze dat met de pregnyl niet meer konden regelen Toen moest ik de avond ervoor pregnyl zetten, dit was dan meer ter ondersteuning.
  • @Claudia82 is allemaal nieuw voor mij. Vgls echo op dag 17 follikel v 19mm. Bloed uitgewezen dat ES voor dag 18 of 19 zou zijn. Op einde v dag 19 pregnyl gezet voor zekerheid maar normaal doe ik wel natuurlijke ES dus gwn vr zekerheid. Laatste keer gevreeën op dag 20 ...
  • amai, die testen in de action zijn echt keiiii goedkoop. Ik kocht altijd die van de carrefour en die waren 13 euro voor twee ofzo!
    Nu nog geen 2 euro voor 2 gewone en iets meer dan 2 euro voor 2 early-testen... zalig! Merci voor de tip! thumbup.gif
  • De curettage is eindelijk gepland
    Misschien toch nog een eisprong in februari mogelijk maar mijn nod zal denk ik begin maart zijn
  • Ik haal mezelf hier uit de lijst en schuif door naar NOD maart. Vanmorgen een early pregancy test gedaan en die was negatief...
    Veel succes aan de andere dames!! Hopelijk zie ik jullie niet terug in het NOD maart groepje!!

Jeeminee - 37 jaar - ronde 4 - NOD 2/02
    Aagje - leeftijd? - ronde 3 - NOD 3/02
    Diedy, 27 jaar, 2de kindje - ronde 8 - NOD 4/02
    Diablo, 29 jaar, 2e kindje - ronde 10 (3 MK's) - NOD 4/02
    LiezeC, 28 jaar, 2e kindje - ronde 6 (hele lange cyclussen) - NOD 04/02 (Indicn Clomid aanslaat)
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje (2 MK's) - ronde 7 - NOD 04/02
    Tweety - 33 jaar - 3e kindje - ronde 20 - NOD +-5/02
    Moniqueb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 - NOD 7/02
    Blondie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 (cyclussen 50-60 dagen) NOD +- 8/2? (1e X Clomid)
    Claudia82 - 35 jaar - 3e kindje - iui natuurlijke cyclus ronde 5 - NOD 9/02
    Lotte1990 - 27 jaar - 1e kindje - 2de ronde - NOD 10/2
    Nr3- 37jaar- 3de kindje- 2jaar bezig ( we zijn klaar om zo een klein wezentje te ontvangen) - NOD 11/2
    Lydia - 27 jaar ( volgende maand 28 ponder.gif) - 1ste kindje - ronde 6 - NOD 15/2
    Mumtobe - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 4 - NOD 16/2
    Mipsie - 25 jaar - 5e kindje - ronde 2 - NOD 16/2
    Manon- bijna 26 jaar- 2 de kindje (1 ste was bbz)- ronde 3- NOD 22/02
    Ano_tot_duidelijk - 29 jaar - 2de kindje - ronde 4 - NOD 28/02
  • @liemke1709 jammer, maar wanneer is je NOD? Bij eerste kindje was eerste test ook negatief en paar dagen later alsnog positief! Zolang je regels er niet zijn...
    @diedy en?
  • @LiezeC NOD is woensdag... maar ik ga er echt vanuit dat het niet zo is hoor....
  • Vandaag NOD daarjuist beetje bloed maar nu terug niks. Tis dus echt treug afwachten. Kem niet getest deze maand!
  • Ik schuif door naar maart cry.gif
  • Hoi dames,

Ik ben 26 jaar en nieuw hier op het forum en proberen voor ons eerste kindje te gaan (dus ronde 1). Aangezien ik al pilvrij ben van augustus heb ik gemerkt dat ik ongeveer een cyclus van 30 dagen heb (het durft soms wel eens een weekje langer duren). Mijn NOD verwacht ik daarom ongeveer rond 17/02.

Ik wens alle dames hier dat ze dit jaar hun wondertje in hun armen kunnen sluiten!

Groetjes
  • En @cynthiatom ? Hoe is de split bevallen? Ik ben zelf zwanger geworden na een split dus hopelijk bij jou ook succes!

Groetjes van een naamgenote.
  • Het was fan-tas-tisch smile.gif Ventje vroeg nu al om het morgen weer te doen... maar helaas moeten we beiden aan het werk wink.gif

We zullen zien of het bij ons ook werkt he, dat zou fantastisch zijn. Maar ik hoop er niet op. 't Zou straf zijn mocht ik van de eerste ronde zwanger raken.
  • Oh @Diedy wat jammer sad.gif hier daarnet al wat roze, ik ga morgen ook opschuiven vrees ik sad.gif
  • Een baaldag is meer dan gegund voor degene die doorschuiven naar maart..
    Hier nod denkik op valentijn.. of het gaat een domper op de feestvreugde worden of eentje om nooit te vergeten disappointed.gif
    Dag 18 nu en echt ontzettend pijnlijke borsten. Ik denk dat ik ga slapen met bh vanavond ams bescherming ofso..? Heb wat lichte steekjes maar verder voel ik me oke.

Komaan he, hopelijk is het sommige van ons deze maand gegund! ponder.gif
  • Komaan meiden, we blijven ervoor gaan! Met ups and downs!

Hier al twee maand een mooie cyclus van 29 dagen. Lekker geklust dus nu maar afwachten en hopen dat ik omstreeks 15 februari het mooiste verjaardagscadeau ooit krijg! heart.gif thumbup.gif
  • @liemke1709 hahahhahaha! ja dat is me toch verteld geweest... dus, wie weet! thumbup.gif

@Mumtobe niet met ovulatietestjes gewerkt deze maand? Valentijn zou toch mooi zijn om dan pos. te testen hé! ik gok daar ook een beetje op love.gif

@Jeeminee ik vond ovulatietesten wel gemakkelijk eerlijk gezegd. Soms is het voor een man echt te uitputtend (op gebied van zaad) om een heel maand om de dag te vrijen. In fertiliteit raden ze aan om voor inseminatie of pick up toch 2-5dagen tussen te laten...

@LiezeC eisprong is normaal 36-40 uur idd na pregnyl, maar dat hangt zoals @Claudia82 zegt ook echt af van je eigen hormoonwaarden. Is je lichaam al zelf een eisprong aan het maken, kan je vroeger een eisprong doen. Pregnyl houdt het geen 36uur tegen, maar zorgt er wel voor dat er zeker een eisprong is. Misselijk heb ik hier ook soms, steken zeker! en voor de rest is er als je hormonen slikt echt geen staat van op te maken of het zwangerschapsverschijnselen zijn of louter van de hormonen... Moet je utrogestan of nog eens pregnyl zetten? Ik duim dat het van een zwangerschap is in ieder geval! zou toch mooi zijn hé!

@liemke1709 hahhahhaa, ik koop ook altijd heel der actions leeg wink.gif Ik hoop dat je toch te vroeg hebt getest en er alsnog morgen of woensdag een tweede streepje verschijnt!

@Mipsie veel succes! dikke knuffel

@Diedy, @Minie neeeee! kak hé! veel moed meiden en veel succes in de nieuwe ronde! Hier nog even afwachten...

@Luna3415 veel succes!

@Lydia dat zou mooi zijn hé!!! thumbup.gif

Veel succes allemaal! Is toch een spannende tijd hé om zwanger te worden...

xxx

• Heeyy dames,

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop toch echt dat nu de positieve zwangerschapstestsjes eens beginnen te verschijnen bij ons allen. Ik heb 10 dagen geleden voor het eerst een pregnyl inspuiting gezet. Eind deze week mag ik normaal ook een zwangerschapstest doen (als ik mijn menstruatie tegen dan nog niet heb uiteraard). Ik ben door die pregnyl wel bang dat het nog een vals positief resultaat gaat geven indien het nog niet volledig uit mijn lichaam zou zijn (dat heb ik al veel gelezen en wil echt die teleurstelling nadien niet)... dames die ervaringen hebben met pregnyl, vanaf wanneer testen jullie?
    Liefs x
  • @nr3 bedankt voor het duidelijke antw ik denk vrijdagochtend, ong 12u na pregnyl de ES gevoeld te hebben! Ik heb maar 1x spuit moeten zetten en nog geen andere medicatie!
    @blondie oei, ik wist dat ook niet v dat vals positief. Ik ging anders morgen of woensdag al testen ... best wachten dan? Ik wil ook niet teleurgesteld zijn!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld