NOD februari 2017

• Wel heel benieuwd @Mina30 !
    Ja ik maak me absoluut geen zorgen om het lage hcg, bij George was het maar 30 en de gyn zei dat het overeenkwam met dat de inseminatie 2 weken geleden is. En de inseminatie is twee weken geleden, kan ook zijn dat de bevruchting nog een paar dagen later is natuurlijk... @Ellen1
    We zullen volgende vrijdag weer zien he, hopelijk is het dan goed gestegen...

Zitten jullie al bij groepjes van zwanger zijn? voor de zwangeren onder ons... Ik had gereageerd bij uitgerekend voor oktober 2017 maar tot nu toe geen reactie, en een groepje voor november vind ik niet...
  • Ik heb een novemberclubje aangemaakt, wees welkom!
    @Mina30 : Houd ons op de hoogte!!
  • @Ellen1
    @Claudia82

Ik ben ook zwanger en uitgerekend voor november. Waar kan ik dat topic vinden? Ik zou ook graag aansluiten...
  • het staat bij "verwacht in 2017"
    Proficiat!
  • Hey @Ellen1 en @Claudia82 deze morgen een test gedaan weer negatief, maar nog steeds geen ms!!! Echt enorm vervelend, bij mijn dochter was dit ook zo hé een innestellingsbloeding gehad en een paar weken erna maar positief getest en bij mijn zoontje net hetzelfde, dus nu vraag ik mij af, test ik nu te vroeg en is mijn hcg nog te laag, of is het echt negatief en is mijn cyclus gewoon langer ik weet het niet meer hoor!!! echt raar!!!!!!!!!!!! Ik blijf toch nog verder testen hoor, zolang er geen ms zijn is er toch hoop hé zeker met die innestellingsbloeding! en ondertussen blijven oefenen wink.gif haha
  • Als je dat bij je twee eerste kindjes ook had is de kans wel bestaande natuurlijk ! Ik duim thumbup.gif
    Succes!!!

Ik deed vanochtend de laatste test die ik in huis had en een dikke streep die binnen de 10 sec verscheen. Ik ben al wat gerustgesteld happy.gif

• Hallo ladies. Net bloedwaarden terug gekregen. Hcg op 4weken en 4 dagen: 2252.
  • @Stace, woooowwwww dat is een hoge waarde!! Super!!! geniet er maar van wink.gif
  • Amai echt kei veel @Stace ! Ik begin altijd kei laag, bij George begonnen bij 30 en nu met 65
  • Test was negatief deze morgen, sad.gif
    Vandaag stoppen met utrogestan en dan hopelijk snel mijn ms.
    Volgende ronde zal waarschijnlijk april zijn.
  • @Evy : Jammer seg! Een dikke knuffel voor jou sadhug.gif

@Mina30 : Hoe zit het ondertussen bij jou? Al opnieuw getest?
  • Hey @Ellen1 ik heb al getest maar nog steeds negatief, nog altijd geen ms te bespeuren, morgen ben ik een week overtijd! Raar zenne, ik weet het niet goed wat ik moet denken shocked.gif
  • @Mina30, ik zit in dezelfde situatie als jij. Al 5 dagen over tijd ondertussen en 2 negatieve zwangerschapstesten. Ik word er ook helemaal gek van! Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Wij zijn nu 3 maanden bezig, de eerste maand 3 dagen overtijd, de 2de maand stipt mijn menstruatie gekregen, en nu dus al 5 dagen overtijd. Ik weet wel dat mijn ovulatie minstens 2 dagen te laat was deze keer (exact weet ik het niet want had geen ovulatietesten meer en was op vakantie). Maar 5 dagen overtijd is toch echt veel lijkt mij. Hou je mij op de hoogte? Ik ben blij dat ik niet alleen ben!2 keer aangepast. Laatste keer door sandy.b op 04/03/2017 15:46
  • @sandy.b Het is niet omdat je cyclus langer is dan 28 dagen dat je overtijd bent. Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus en zeker niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen. Je rekent best 14 dagen vanaf je eisprong (maar zelfs dat is geen garantie).
  • @sandy.b hier nog steeds geen ms te bespeuren, en bij jou?
  • @Mina30 Heb je al bloed laten nemen? Ik zou die onzekerheid echt niet uithouden!
  • @Mina30 Ik heb de nacht van zaterdag op zondag mijn regels gekregen. Spijtig genoeg. Nu hopen dat april DE maand wordt. Ben jij nog niet naar de dokter geweest om bloed te laten trekken? Ik zou gek worden in jouw plaats!
  • @sandy.b @Bondje haha ja ik weet het niet, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, druk op het werk enzo, maar nu jullie dit allebei zeggen begin ik te twijfelen tongue.gif Ik heb bij mijn vorige 2 telkens knal duidelijke positieve tests gehad en nu telkens echt mega negatief!! dus ik ga er zo vanuit dat ik volgende maand mss zwanger ben (dit was zo bij mijn dochter ook ms overgeslaan) maar je hoort natuurlijk wel meer over vals negatief enzo, dus ik twijfel nu wel shocked.gif
  • Geen enkele cyclus of zwangerschap is hetzelfde he. Het kan zijn dat je inderdaad een menstruatie overgeslagen hebt, maar de kans is er ook dat je zwanger bent en de testen vals negatief geven. Je dokter kan aan de hand van het bloedonderzoek ook zeggen waar je je dan bevindt in je cyclus als je dan echt een ms overgeslagen hebt. Ik snap niet hoe je dat uithoudt, ik werd al gek nadat ik 4 dagen overtijd was tongue.gif
  • @sandy.b ja das waar geen enkele cyclus is hetzelfde, ik heb nooit negatief getest terwijl ik eigenlijk wel zwanger was, maar ja ook elke zwangerschap is natuurlijk ook anders, ik ga er toch es over nadenken om mss zaterdag toch bij de dokter te gaan smile.gif ja bij mijn 1ste 2 was dat ook zo, ik had absoluut geen geduld tongue.gif nu precies toch wat meer, ik zou graag hebben dat het snel gaat, maar ik heb toch precies wat meer geduld smile.gif hihi en vandaag ook nog steeds geen ms tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld