NOD Februari 2016

• hallo

ik heb mijn nod hier opt lijstje voor vandaag gezet. maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet goed of dat wel echt klopt.
    vorige cyclussen gehad van 38 - 33 - en 28dagen dus ja.

nu heb ik maandag en dinsdag (dag 27 en dag 28) bij het afvegen een beetje licht rozig bloed verloren, telkens 1x.
    heeft iemand dit nog gehad?

stiekem hoop ik dat dit innestelingsbloed is. maar ik blijf nuchter en wacht nog wat af. wie weet is mijn cyclus toch vele langer....
  • alle, bij mij zijn ze nu toch doorgekomen ;( op naar de volgende ronde!
  • @AudreyN Gefeliciteerd!!

Hier zijn de ms ook gearriveerd ... inclusief acne sad.gif een neveneffect van geen pil meer te nemen waarschijnlijk ...
  • @AudreyN wohoew proficiat meisje!! Jij hebt er ook een lange tijd op moeten wachten!
    Aan de andere die nog zwanger zijn ook dikke proficiat!!
    En voor de niet zwangeren of wachtende staan mijn duimpjes omhoog!!!
  • @Pianissimo en @saar34 Jammer sad.gif, volgende de ronde hopelijk beter thumbup.gif.
    @AudreyN ontzettend fijn dat het dus toch positief was bigsmile.gif.

ZWANGER!! pregnant.gif
    Dreamy - 1e kindje - 1e ronde
    Saarrr - 1e kindje - 2e ronde
    Miffie - 2e kindje - 2e ronde
    Babette9 - 1e kindje - 5e ronde
    Margot - 1e kindje - 3e ronde
    Mammie4- 5*kindje- ronde?
    Eveke
    Verel - 1e kindje - 1e ronde
    AudreyN, 2ekindje - 11e ronde

Wachtend candle.gif
    Effi - 3e kindje - 3e ronde - NOD 06/02/2016
    BellyNelly- 1e kindje - 4de ronde na MK - 07/02/2016
    Bea - 1e kindje - 1e ronde - NOD 7/02/2016
    Bloemeke2015 - 2e kindje - ronde 5 - NOD 22/02
    HappyJ - 1e kindje - 3e ronde - NOD 28/02
    Ophelia - 2de kindje - 3de ronde - NOD 18/02?
  • @AudreyN : Proficiaaaat !! party.gif

Hier de ms nog altijd niet doorgekomen.. lichaam houd me weer in spanning goofy.gif
  • Te vroeg gejuicht uiteraard.. devil.gif zijn net doorgekomen.
    Nieuwe ronde, nieuwe start en het mag raak zijn deze keer thumbdown.gif
  • Dag dames!

even een update, gisterenochtend zwangerschapstestje gedaan maar negatief.
    Ik had redelijke krampen dus had al verwacht dat het negatief zou zijn maar uiteindelijk zijn ze er gisteren toch niet doorgekomen.
    's avonds wat rozig bij het afvegen dus ik dacht ja, dan zullen ze vannacht wel doorkomen maar ook vanochtend was er niks te zien.
    Ik werd al wat positief ook al had ik negatief getest want door een korte luteale fase dacht ik dat er misschien een kans was dat de HCG gewoon nog niet hoog genoeg was. Ik was tenslotte een dag te laat wat voor mij niet echt normaal is na men vorige 3 cyclussen van 24 dagen.
    Maar dan vandaag, rond 10uur bij het toiletbezoek, een goeie klodder bloed .... het zal dus voor volgende maand zijn. thumbdown.gif
    Ondertussen echter nog niks meer gezien dan daarstraks bij het afvegen dus het komt wel traag op gang precies.
    In de veronderstelling van toch misschien een beetje onnozel te doen denk ik wel vandaag even af te wachten... want als ik nu tegen vanavond nog steeds niet meer heb verloren dan dat kloddertje van vanmorgen dan pik misschien toch nog snel een testje op voor de zekerheid.
    Ik weet het, beetje stom want bloed is bloed, maar om dezelfde reden dat de HCG bij mij misschien op dag 25 nog niet hoog genoeg is om waar te nemen is ze misschien ook nog niet hoog genoeg om de MS helemaal te doen stoppen en er toch nog wat bloed doorkomt.
    Als ik deze namiddag toch nog goed begin te bloeden is deze ronde officieel over! annoyed.gif

• Ik kwam nog effe piepen hier. Super dat er toch heel wat van jullie zwanger zijn smile.gif Veel geluk met jullie wondertje!
    @Mines @Susuwatari @Ophelia @HappyJ Bedankt voor jullie lieve woorden. Het was inderdaad effe schrikken, maar we geven de hoop niet op.
  • @AudreyN super gefeliciteerd! zag je berichtje nu pas bigsmile.gif maar goed nieuws en ook een duidelijke test bigsmile.gif februari toch een goed maand geworden ook.

trouwens gefeliciteerd aan alle zwangere dames!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld