NOD februari 2015

• Test vanmorgen was negatief... voor de zekerheid toch bloed laten trekken maar net uitslag gehad, ook negatief. Sinds vanmorgen problemen met mijn darmen en dat verklaart de symptomen en het overtijd gaan, enkel witverlies is daar niet direct aan te linken. Dus helaas schuif ik ook door naar maart. Ik. Hoop dat de 😈 rap komen zodat we er gauw terug kunnen invliegen. 😉
  • hier precies wat langere cyclus ineens, gisteren zijn de RD HARD doorgekomen, maar vandaag weer pak minder, raar ze. Normaal is dat echt een mooi gelijk verloop dat ik ken, maar denk dat het door allerlei stressfactoren wat verstoord is...
    Ik zit al in maart dus stuckup.gif
  • Ben ik de enige die nog in NOD februari 2015 zit? Is er nog iemand?
  • @Kathy Alles goed met jou? Vandaag een spannende dag of zijn de duiveltjes toch doorgekomen?
  • En we schuiven door naar maart.....

@Elisa stipt zijn de duiveltjes gearriveerd....we schuiven door naar maart....
  • miskraam/zwanger?

hoi allen,
    Op 15/12 kreeg ik medicatie om een miskraam op te wekken. 3u later was de bloeding gestart en enkele dagen later gestopt. Op 24/1/15 kreeg ik terug mijn MS. Maar is daarna je cyclus onmiddellijk terug normaal? Het vruchtje was maar 1 mm groot (dus op 5w gestopt met groeien).
    Ik ben echter nu 5 dagen 'overtijd' volgens mijn normale cyclus van 28d maar de clear blue test zegt dat ik niet zwanger ben. De eerste keer (bij mijn dochter waarbij alles normaal verlopen is) was ik pas na een week overtijd zwanger volgens de testen met urine. Soms denk ik dat ik misselijk ben of een kramp heb. Zouden jullie wachten om bloed te laten nemen of om nog een test te doen?

Waarom hebben vrouwen eigenlijk zo weinig geduld?
  • Dames,

Ik ben zo blij, zo blij, jullie kunnen het niet geloven!! Na veertien rondes heb ik vandaag eindelijk een positieve test in handen!

Mijn verhaal... in de hoop de anderen hier ook wat te kunnen helpen. Na meer dan een jaar oefenen was ik nog altijd niet zwanger en zijn we bij de gyn geweest voor een checkup. Ik was er zeker van dat we elke keer op de goede momenten geklust hadden, want ik volgde van in het begin mijn eisprong op met ovulatietesten. Maand na maand na maand zat ik te huilen op de wc als de duiveltjes weer eens waren doorgekomen. Waarom lukte het ons toch niet?

Zowel bij mij als bij mijn man bleek alles in orde te zijn en we werden "onverklaarbaar onvruchtbaar" verklaard. Kunstmatige inseminatie was het volgende dat op de agenda stond.

Intussen was ik aan het surfen geslaan om wat informatie hierover te pakken te krijgen, en ja, daarbij heb ik ook een aantal dames leren kennen op 9maand. Er bleken na wat leesuurtjes een aantal dingen te zijn die we toch verkeerd deden, of die op z'n minst beter konden. De afgelopen maand hebben we het dus aan de hand van jullie tips anders aangepakt omdat we echt niet wisten hoe het ons nog op de natuurlijke manier ging lukken. Toeval of niet, maar dankzij de dames hier op het forum ben ik dus zwanger!

Wat we anders deden zijn hele simpele dingen, maar het is wel een beetje intiem, dus ik ben niet ingelogd (hopelijk kunnen jullie dat begrijpen). Glijmiddel bijvoorbeeld, dat gebruikten we al de hele tijd. Eigenlijk een beetje uit gemakzucht om snel aan de slag te kunnen. Deze ronde hebben we de tube buitengegooid en wat meer aandacht aan het voorspel gegeven. Soms ging het wat stroef daardoor binnenin, maar gek genoeg ging het bij mijn ventje hierdoor véél vlotter omdat er wat meer wrijving was. Dat was dus al een goede tip, want ook hij had het op den duur moeilijk om te presteren...

Wat hebben we nog aangepast? De volgorde... als ik al eens klaarkwam tijdens het vrijen (eerlijk: mijn hoofd stond daar totaaaaal niet meer naar op den duur!), dan was het altijd vóór mijn man, door manueel werk van hem. Dat mag dus eigenlijk niet, omdat je daarmee de baarmoedermond afsluit. Nu heb ik keurig gerandjesfietst NA hem, en dat verschil merk je enorm goed: er kwam elke keer nauwelijks nog wat uitgelopen.

De frequentie hebben we ook aangepast deze ronde... in al mijn enthousiasme deden we het bijna elke dag rond mijn positieve test, waardoor mijn ventje af en toe eens met pech onderweg te kampen kreeg, of soms zelfs pijn had omdat er op den duur bijna niks meer naar buiten kwam.

En de meest grappige, "de klem"... ik heb de pech één van die weinige mannen te hebben die blijven doorstoten tijdens zijn hoogtepunt, waardoor alle zaadjes dus helemaal verspreid worden over de hele vagina. Deze ronde heb ik mijn enkels rond zijn bovenbenen gewikkeld op het moment suprême, waardoor hij er aan herinnerd werd stil te blijven liggen. En het hielp...

Ik zou zeggen, doe er jullie voordeel mee! Ik ga nog even een toerke rond de tafel dansen van vreugde! wink.gif

Saskia
  • Saskia, van harte!! Wow, wat een mooi verhaal! Sommige van de dingen die je schreef had ik al gelezen in een aantal boeken en tijdschriften, alleen dat randjesfietsen heb ik zelf nog niet geprobeerd. Afgaande op de reacties hier moet ik dat toch zeker ook eens gaan proberen wink.gif
  • Proficiat Saskia!!! Wat een geweldig verhaal! Ik ben er zeker van dat veel mensen er iets aan gaan hebben.
    Als deze ronde niet lukt, ga ik ook randjesfietsen bigsmile.gif
  • Proficiat!!!ik denk dat ik ook een paar aanpassingen ga doen...,,en het randjesfietsen eens ga proberen.....
    Bedankt om je verhaal te delen en ons zo een steuntje in de rug te geven.....
  • Nu snel klaar maken en eens langs de gyneco.
    4Dagen achter elkaar migraine down.gif ben echt pfffff
  • Ik ben zwanger slecht 1 keer mijn maandstonden gehad .
    vorige week maandag bloedtest bij de huisarts die bevestigde de zwangerschap.
    Weet alleen ni hoe lang mijnsyclus is , laatste syclus was 39 dagen
    de huisarts rekent vanaf u laatste menstruatie dan zou ik 7 weken zijn .
    20 maart naar de gynaecoloog smile.gif spannend
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld