NOD Februari 2011

• Jeps zit alweer in april.

Op nar de volgende ronde thumbup.gif
  • Hier nog steeds geen duiveltjes.
    Maar ook negatieve test.

Ik ga een afspraak maken bij de gynaecoloog.
  • doe dat maar Neske, want anders blijf je maar wachten en wachten...
    ik hoop dat je snel een afspraak kan maken!!
  • mag morgenochtend om 10u15 naar de gynaecoloog gaan.

Echt raar. Ben anders zo perfect regelmatig.
    Heb ook geen zwangerschapstekenen.

Hou jullie op de hoogte.
  • Zijn er dames die hier ervaring mee hebben ?

Eisprong gehad, 3 weken overtijd en negatieve testen ?
  • en ben je 100% zeker dat je die eisprong echt gehad hebt?
    ik hoop dat je gyne wat duidelijkheid kan verschaffen!! hou ons op de hoogte!
  • En? Neske?? Ben benieuwd wat de gynaecoloog gezien heeft....
    Laat even wat weten als je kunt en wilt.
  • neske weet je al iets?
  • Helaas moet ik mijn uit het lijstje zwangere halen. Gisteravond een echo gehad met 8,5 week het vruchtje is met 6 weken gestopt met groeien en geen hartslag meer.

Zwanger:
    Loeke (B), 32 jaar, 3de kindje, (NOD 01/02/2011)
    Kirsten/Ceresita (NL), 32 jaar, 2e kindje, (6e ronde, NOD 03/02/2011)
    Sel (NL), 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend 08-10-2011
    Espoir (B), 28 jaar, 1ste kindje, (NOD 02/02/2011)
    Fanny (B), 28 jaar, 2e kindje, (NOD 08/02/2010)
    Ness72 (NL), 38 jaar, 4e kindje, (4e ronde, NOD 06/02/2011)
    Tanja, (NOD 07/02/2011)
    prutske02 (B), 21jaar, 1ste kindje,
    Donna (NL), 23 jaar, 3e kindje, (NOD 12/02/2011)
    Nausje (B), 27 jaar, 2de kindje, uitgerekend 15-10-2011
    Lonneloes, 3e kindje, uitgerekend 20-10-11
    Marieke01 (B), 1ste kindje, (NOD 4/02/11)
    Aliesje (B) 25 jaar, 1ste kindje, 25/10/2011
    Ruby81 (B) , 29 jaar, 2e kindje, uitgerekend 25/10/11
    Anneke (B), 34j, 2de kindje. uitgerekend 25/10/2011
    Sylvie (B), 39 jaar, 2e kindje, uitgerekend 28/10/11
    Sasje (B), 30 jaar, 2de kindje, 4e ronde NOD 23/02/2011
    Tine (B), 31 jaar, 3e kindje, uitgerekend 31/10/2011
    laMama (NL), 35 jaar, 3e kindje, 2e ronde na vmk, NOD 29/02/2011

Overtijd:
    Sarah (B), 26 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NOD 20/02/2011 (= schatting)
    Neske (B), 31 jaar, 2de kindje, 3de ronde NOD 25/02/2011
    Sabje, 2e kindje, 6e ronde, NOD 29/02/2011
    Josygirl (B), 30 jaar, 2e kindje
  • oh Kaatje, pff, dat is geen goed nieuws.... sadhug.gif moet je nu wachten of het vruchtje vanzelf komt of sowieso een currettage?
  • @Tine ik heb gekozen voor een curretage deze is gepland op 1 April eerder kon helaas niet, maar nu heeft het nog wel tijd om het zelf af te komen ze kon vrijdag op de echo zien dat het wel al aan het loslaten is. Maar heb heel af en toe wat krampjes maar het zet niet echt door. Wil ook wel zeker zijn dat alles weg is en hopelijk loopt het allemaal goed. Zodat we weer snel aan de gang kunnen dat is wat ik wil. Voor sommige zal het misschien raar klinken. Maar ik denk dat ik ook wel een klein beetje een voorgevoel had dat het niet goed zat. Deze zwangerschap voelde ik veel minder als bij de eerste en natuurlijk is niet iedere zwangerschap het zelfde. Maar ja. Ik heb nu het idee dat ik in het niets leef even stil sta.. ik wil graag vooruit en weer verder gaan. Krijg deze keer bij de volgende zwangerschap nog eerder een echo, wat ik eigenlijk bij deze al had gehoopt omdat bij mijn eerste zwangerschap ook niet helemaal vlekkeloos liep. Maar ja garantie heb je nooit. Voor die 12 weken blijft toch altijd een risico he..

Hoe gaat het met jou?
  • tot hiertoe goed... de eerste echo was gelukkig oke, want bij mijn vorige zwangerschap zagen we daar een leeg vruchtzakje dus was t niet oke...
    binnen een kleine drie weken terug voor de 12-weken echo... benieuwd..

hopelijk komt het nog vanzelf en moet je niet voor een currettage gaan.
  • @Tine.. helaas nog helemaal niks.. heel af en toe wat krampjes en dan meen ik dat het door zet maar niks.. het blijft lekker zitten waar het zit.. hmm.. Normaal krijg je pas met 9,5 weken een echo hier, ben toch blij dat ik deze eerder heb gehad al had ik gehoopt nog eerder.. maar dan nog geeft het nog geen garantie.. mijn misselijkheid is helemaal verdwenen nog iets wat gevoelige borsten maar buiten dat voel ik me ook helemaal niet meer zwanger geen last van opgeblazen gevoel of rommelende darmen.
    Heb ook even het gevoel dat ik stil sta in de tijd. Na vrijdag hopelijk weer vooruit te kunnen.
    En er toch zo snel mogelijk er weer voor gaan.

Succes nog met je zwangerschap..! Vooral van genieten he!! easteregg.gif
  • Hallo allemaal,

Ik weet even niet meer waar ik moet gaan schrijven
    mijn laatste nod was 25 feb en nu nog steeds niks upset.gif

ben okt bevallen van eem mooie meid.

26 dec kwam de devil.gif
    26 jan kam de devil.gif
    25 feb kwam de devil.gif
    maar nu dus nog niks. het eninge wat kwam was een buik griep waar ik niet op zat te wachten dus mijn vraag kan het zijn dat mijn nod vanslag is/was omdat ik een buikgriep had?
  • @ kaatje: hoe gaat het nu met jou? kan je het een beetje een plaatsje geven? ik hoop dat je snel de draad weer kan oppakken!

@ maakt niet uit: is er al verandering? soms slaan vrouwen gewoon een cyclus over. bij sommigen is er dan wel bloedverlies zonder dat ze een eisprong hadden, bij anderen helemaal niets. misschien is dat het? zijn ze ondertussen alweer op gang gekomen? anders eens naar de gyne gaan en bevragen? ik duim dat je snel meer weet!

en hoe gaat het met alle andere dames op onze LANGE lijst? tot hiertoe de langste lijst van dit jaar hoor, het NOD februari forum! hoe loopt het met jullie allemaal?
    succes,
    wij vrijdag 12 weken echo!!!!

byebye
  • @Tine hier gaat het inmiddels wel goed. Curettage verliep goed weinig last van gehad. Bloeding was ook vrij wel snel gestopt en nog een weekje bruinverlies gehad. Nu afwachten hoe het verder gaat lopen, heel misschien heb ik mijn eisprong al gehad en zou ik binnen 2 weken of me ms krijgen of misschien wel weer zwanger kunnen zijn. Of mijn eitje komt nog.
    We mochten gelijk terug aan beginnen. Ben benieuwd

Hoe gaat het met jou? En was met de beeb alles goed las dat je vorige week een echo hebt gehad?

Liefs Kaatje
  • hei Kaatje, had je berichtje nog niet gezien...
    goed te horen dat de currettage goed is verlopen en dat je er al bij al relatief weinig last van hebt gehad. je weet maar nooit natuurlijk he! ik denk aan je banner te zien dat je cyclus ook weer mooi op gang is gekomen, dus je kan er weer volledig voor gaan! na ons miskraam had ik ook een normale cyclus, dat stelde me toch wel hard gerust.

onze echo was zeer goed, alles was in orde met het beebje, actief, zwaaide naar zijn of haar zusjes.... was grappig om te zien. en oudste zus maar vrolijk terugzwaaien!! vertederend.
    nu terug op 20 mei, lijkt nog veraf, maar nu ik aan iedereen kan laten zien dat ik zwanger ben, voelt dat niet meer zo erg aan als in het begin.

succes, tine
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld