nod februari 2006

• Hey iedereen!

't Is al heeeeeel lang geleden dat ik hier nog ben komen kijken, maar nu dacht ik wie weet wordt er wel weer geschreven... En inderdaad, iedereen blijft zo heel af en toe toch nog langs komen hé.
    Dus ikke ook weer! wink.gif

Hier gaat alles z'n gewone gangetje. En ja, jullie hebben het over naar de kleuterschool school gaan... (Hoe gaat het eigenlijk Rox!? Tof hé zo'n klein schoolgangertje!!) maar onze Yannick is al gestart in het eerste leerjaar nu!!! Ze worden zo snel groot. Iedere dag komt hij thuis met een nieuw woordje dat hij heeft leren lezen, of een letter die hij mooi kan schrijven. En tegenwoordig vraagt hij ook steeds vaker of hij even spelletjes mag spelen op de computer. En als je hem daar dan zo ziet zitten dan is het echt geen klein kind meer hé.

Ons Emilie doet het ook heel goed. Die is vorige week voor de eerste keer naar het peuterclubje geweest hier in het dorp. Dat is 1 voormiddag per week, en het is een soort klasje waar ze leren op het potje gaan, liedjes zingen, knutselen,... ter voorbereiding op de 'echte' school. Spijtig genoeg mag ze deze week niet gaan want ze heeft de windpokken nu. ponder.gif Gelukkig is ze er enkel moe van en heeft ze geen koorts. Alleen de jeuk zal wel lastig zijn, ze staat helemaal vol met vrij grote blaasjes, ocharme.

En verder gaat het met mezelf en m'n man ook goed hoor. We zijn nog wat in ons huis aan 't werken, maar kleine werkjes hoor. Wat schilderen, en re-organiseren en zo.

Hopelijk laten jullie snel weer wat weten, we schrijven hier nu toch al meer dan 3 jaar!! En ik vind het wel leuk om hier af en toe m'n ei kwijt te raken, zeker nu weer met de lange avonden en de winter voor de deur...

Tot snel!!!
    Tine
  • hey hallo meiden!

das alweer tijdje geleden he... blush.gif
    maar goed,beter laat dan nooit he!

wat gaat de tijd toch hard,over 3 weken word demi alweer 3 jaar!
    ze is helemaal zindelijk,zowel dag als nacht,praat de oren van me hoofd,kan tellen to 20,weet alles beter en is een echt dametje.
    ze kan behoorlijk drammerig zijn en haar zin doordrijven dus het is best pittig soms maar ook erg leuk!

Jannick zit inmiddels in groep 3,kan al aardig woordje lezen en schrijven,heeft zijn zwemdiploma,s,zit nog steeds op voetbal in de Fjes en zijn vader is leider van het elftal.dat is erg leuk en ze doen het ook heel goed.
    27 oktober hebben we een afspraak met de kinderarts om toch maar een medicatie te proberen omdat hij er best last van heeft..en wij ook..
    maar komt vast goed,verder is het een heerlijk ventje en eigenlijk al helemaal niet meer zo klein als ik soms zo willen,bijna 7 jaar!pffff
    dat betekent dat wij ook steeds ouder worden! tongue.gif

verder gaat het hier prima,man heeft het erorm naar zijn zin met zijn nieuwe baan,ik zit op het moment weer in de drukke periode op het werk
    huisje op orde,moet nu eigenlijk strijken enzo maar dacht,ga nu toch eerst maar weer eens wat schrijven!

tine,ik heb dus het zelfde wel met jannick,dat ze alweer zo groot zijn...

tot gauw meiden liefs jootje
  • wat fijn dat jullie hier toch ook nog af en toe komen piepen!
    Super fijn te lezen dat het heel goed gaat met jullie, jullie zoontjes en dochtertjes! Zij worden groot en wij inderdaad ouder...

Heb een vraagje ivm het droogblijven s'nachts. Hier gaat momenteel nog steevast een pamper aan voor 's nachts. soms is die droog, soms niet, soms staat ze 's nachts op om pipi te doen, soms niet...
    Vraag mij af wat het zou geven als ik haar pamper zou uitlaten 's nachts; want wanneer ik haar een pamper aandoe overdag (bij middagdutje) dan doet ze er dikwijls pipi in, doe ik haar geen pamper aan dan, geen probleem, dus ook geen ongelukjes... Ze moet er zich toch iets van bewust zijn nee??

Jootje, hoop dat de medicatie zijn werk doet bij Jannick, het zal wel dan aangenamer zijn voor iedereen!
    Tine, leuk zo'n voorbereidend klasje op de kleuterschool. Had daar nog nooit van gehoord. Is dit een privéinitiatief?

hopelijk komen jullie snel nog eens lang!

groetjes en knuffels! wave.gif hug.gif
  • hey allemaal

reb,ik heb demi na een paar weken overdag goed zindelijk te zijn s,nachts geen pamper meer omgedaan en dat is tot nu toe maar 1xtje mis gegaan omdat ze toen niet is wezen plassen voordat ze naar bed ging.het gaat denk ik redelijk vanzelf dat als ze geen pamper meer om hebben ze dan ook niet in hun bed plassen.
    en als ik jou zo hoor gaat jou meisje dat prima redden zonder pamper!
    weg ermee

liefs jootje
  • hoi nog even...
    ik weet niet wat er mis is maar nu moet ik ineens van alles invullen om te posten..jolanda = gewoon jootje hoor!
    liefs jootje
  • bedankt voor de snelle reaktie jootje! we gaan het eens uitproberen!
    Je zal je waarschijnlijk weer moeten intekenen jootje!

wave.gif
  • Dag meisjes allemaal!

hoe gaat het met jullie?
    Hier alles goed.
    Floor is gisteren de eerste dag naar school gegaan.
    een beetje onwennig in het begin maar ze heeft het heel flink gedaan!

hug.gif
  • komt hier nog iemand kijken af en toe?? hug.gif
  • Hey Reb,

Hier ben ik nog is, lang geleden he wave.gif

Ik had even een gaatje en dacht ik ga eens lezen of er nog iemand is tongue.gif

proficiat ik zie dat je ondertussen een derde kindje hebt.

Alles goed verlopen hoop ik.

groetjes Rox
  • Ik ben hier ook nog eens, komen jullie weer wat babbelen?

Tine hug.gif
  • wie komt er hier nog eens piepen??
    hoe gaat het met jullie??
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld