NOD December

• @Evy Hoop dat ie opeens toch positief is meid!
  • @Louise2017 neen terug negatief.
    Mijn gyn is in verlof tot volgende week dinsdag 03/01
    Haar secretaresse zei ook onmiddellijk dat het te lang duurt, ik moet voorlopig gewoon wachten tot dinsdag om nog eens opnieuw te bellen en dan kunnen ze met mijn gyn overleggen, mochten mijn ms alsnoch spontaan beginnen mag ik opnieuw op dag drie clomid beginnen nemen.

Pfff nog een hele week in die onzekerheid leven...
    hopelijk ben ik alsnoch gewoon zwanger ook al heb ik voorlopig nog geen enkel symptoom die daarop kan wijzen.

Ik twijfel toch om morgen naar de huisarts te gaan om mijn bloed te laten trekken. Kan ik mss nog voor het weekend toch al zekerheid hebben op een eventuele zw ja of neen...

Hoop gewoon heel hard op geen bbm sad.gif
  • @Evy Ik zou al naar de huisarts gaan om bloed te laten trekken. Die onzekerheid is zo lastig hé! Zou je bij bbm ook geen positieve zwangerschapstest hebben? Er wordt dan toch ook wel iets van HCG aangemaakt?
  • @Evy Ik zou toch ook voor een bloedafname gaan hoor.
    Bij mijn bbm was mijn hcg wel aan de lage kant maar ik had al op 2 dagen voor NOD een licht positieve test. Is daarna telkens gewoon traag gestegen (was natuurlijk ook wel nog een tweede vruchtje)
    bbm is vooral lage waarden en trage stijging maar bij week overtijd kan je al wel iets zien normaal in bloed hoor

(maar ik ben natuurlijk geen dokter!)
  • @Bondje ja ik ga sowieso morgen ochtend naar de huisarts.
    Mijn schoonzus heeft 5 jaar geleden een bbm gehad en had ook drie maal negatieve test maar ze hebben het dan ook in het bloed gezien dat haar hcg waarden heel laag waren. Ze is dan via spoed binnen gegaan en ze hebben haar onmiddellijk moeten opereren en een eierstok moeten verwijderen.
    Dit is nu ook wel een ramp verhaal ik probeer wel positief te blijven smile.gif
  • @Evy Mag ik dan vragen met welk merk je test? Ik had op NOD +2 dagen een hcg van 23 en had op NOD -2d al een licht positieve test op Sensitest en die 2v5 euro van Kruidvat.
    Hier pas op 7 weken bbm vastgesteld (hevige pijnen) hcg was toen 1700 geloof ik.
    (Er zat toen ook een tweede vruchtje gewoon in baarmoeder dus dat verdoezelde die bbm natuurlijk)

Duim voor je!
  • @Louise2017 Ik heb twee maal met die van kruidvat getest en 1x met clear blue
    2dagen voor Nod kruidvat 1 dag na Nod clearblue en vandaag 4 dagen na Nod kruidvat
  • Net naar de ha geweest voor bloedname, vanavond om 20u belt hij mij op met de resultaten.
    Spannend !!
  • @Evy En?? Ik hoop positief nieuws!
  • @Evy ben ook heel benieuwd!
  • @Kanga @Wishful Hoe is het daar bij jullie? Zag in het lijstje dat jullie ook rond jullie NOD zitten.

@Evy Hoop op goed nieuws voor jou! Nog iemand die kan aansluiten dan deze maand smile.gif
  • @Evy Hopelijk heb je goed nieuws, we duimen allemaal mee!

Dames, ik zit in mijn eerste ronde en weet dus nog niet wanneer mijn ms zal doorkomen. Ik vind het wel lastig omdat ik een dikke week echt allerlei symptomen heb gehad die op een zwangerschap kunnen wijzen. Terwijl ik wil echt wel graag zwanger worden, liefst zo snel logelijk maar de symptomen kwamen soms ook op momenten dat ik druk bezig was op het werk en absoluut geen tijd had om stil te staan bij 'zwanger worden'.. Als ik mijn pil nog zou nemen, dan had ik vanmorgen mijn ms gekregen. Ik heb al zo'n vroege zwangerschapstest van Sensitest gebruikt maar niets te zien. M'n ovulatietesten vertonen nog steeds (al meer dan een week) een licht streepje. Heb een tijdje witter dan wit gehad en nadien een lichte streep. Nog geen eisprong gevonden met de ovu-teTen. Wel 2 dagen niet kunnen testen omdat ze op waren en nadien waren de lichte streepjes te zien smile.gif Ik zit nu op dag 29.

Wat denken jullie ervan?
  • @Tweety
    Wat jammer!!!
    Hopelijk volgende ronde meer succes!
    Knuffel!
  • Neen, helaas was bloedresultaat negatief sad.gif had een baal momentje gisteren en vandaag drukke dag op het werk om het terug wat van me af te kunnen zetten.
    Wel nog altijd geen ms te bespeuren voorlopig. Al denk ik dat ze in aantocht zijn want heb vandaag last van lage rug pijn.
    Dat ze er maar snel zijn dat we aan de nieuwe ronde kunnen beginnen.

Succes aan de rest ! smile.gif
  • @evy Jammer! sad.gif Veel succes in de volgende ronde! smile.gif
  • @Birdy ik sta idd nog in het lijstje maar wij hebben geen poging mogen ondernemen in december. Wij wachten vol ongeduld op resultaten betreffende onderzoek nr brca2gen... afhankelijk daarvan mogen we opnieuw starten in januari of zal het ivf worden.

Gelukkig nieuwjaar allemaal
  • @Birdy Thx! Dikke proficiat met jouw zwangerschap!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld