NOD december

• Oh Nesie wat leuk dat je het geslacht weet en dat alles super goed is. Geniet er nog van !!! hug.gif
  • Oh super blij dat het goed gaat bij sommige van jullie!
    Een echo van 20 minuten, da's echt wel megalang! Geweldig hè, kun je blijven naar kijken!
  • thanks!
  • Hé iedereen ! Leuk dat alles zo goed gaat met jullie .. Bij mij was de nekplooimeting + combinatie bloeduitslag ook heel goed .. geen verhoogd riscio op syndroom van down, alweer een geruststelling ..
    @Nesie, een jongen ! super !

Binnen drie weken mn 16 weken echo, hopelijk zien we het geslacht dan ook, mn ventje neemt er hem expres recup voor dus zou wel een leuke beloning zijn .. bigsmile.gif
    groetjes iedereen x
  • Heartjen...super!! Da's een hele geruststelling...

x
    Nesie
  • Hey Heartjen, bij ons was die nekplooi + bloedtest ook goed. Ik heb m'n volgende echo wel pas op 20 weken dus zal dan pas het geslacht kennen. Ik hoop dat ik het geheim kan houden ....
  • Sophie
    da's ook goed nieuws!
    geniet er nu maar van en aftellen naar die 20 weken echo

content.gif
  • Opnieuw bloed-en urinetest gehad en alles zag er perfect uit. Nu nog 3.5 weken aftellen naar 20-weken echo. SPANNEND !!!
  • Hier gisteren 20 weken echo gehad en alles was prima!

Ons mannetje lag wel in stuit,...maar da's toch niet zo erg hé?? Of wel??
    Kan op 't laatste moment nog draaien, niet?

x
    Nesie
  • Oh Nesie super nieuws, goed dat alles ok is!! Nee tuurlijk maakt het niet uit dat het nu in stuit ligt. Je hebt nog 20 weken te gaan en ik denk dat dat nog wel vaker zal ronddraaien.

Voel jij eigenlijk al iets bewegen?
  • Ja hoor meermaals per dag voel ik heb schoppen, echt een super gevoel!!

Zal bij u ook niet meer zo lang duren denk ik...
    of voel jij het nu al?

x
    Nesie
  • Wat gaat het toch feitelijk snel hè, Nesie al bijna 20 weken, kan me zo nog herinneren dat je niet zeker wist of het zover was of nie. En nu zit je bijna in de helft! Dat hij nog niet naar beneden ligt met z'n hoofdje is geen ramp, er is nog plaats genoeg voor de moment, mijn zoon heeft zich pas gedraaid op 34 weken, die had het graag spannend precies wink.gif
    Hier gaat alles redelijk, behalve dat ik blijf sukkelen met die blaasontstekingen, wat echt vervelend is want ik moet s nachts om de twee a drie uur opstaan om naar het toilet te gaan ook, wat niet ten goede komt voor mijn nachtrust natuurlijk. Verder voel ik de kleine pruts al goed bewegen, het is natuurlijk de derde zwangerschap en ben al behoorlijk zwaar ook, nog één weekje werken en dan is het gedaan, het lukt niet meer, te veel last, buik zit al aardig in de weg nu.
    Hier is het ook spannend uitkijken naar 29 maart, dan hebben we terug een echo en kunnen we hopelijk zien is het een meisje of een jongen wordt bigsmile.gif
  • Nee Nesie ik voel nog niks maar volgens mijn dokter zou het nog een paar weken duren dus ik wacht maar af.
    Heb gisteren een doppler gekocht en heb hem deze morgen getest. Ik moest goed zoeken maar heb het hartje een paar keer kunnen horen. Héél speciaal toch om het thuis in je bed te kunnen horen. Ben dus gerust dat alles goed gaat en nu dus aftellen naar 30 maart voor de 20-weken echo.
  • Wendy, ja inderdaad, het gaat veel sneller als bij mijn 1ste vind ik....
    en ja inderdaad hij heeft nog tijd om zich te draaien hé.. wink.gif

Amai, blaasontstekingen, da's lastig...heb er gelukkig nu nog geen last van gehad....veel lindethee drinken kan helpen...

Sophie, super dat je je beebje al kan horen....da's inderdaad al een hele geruststelling....en je zal echt één van de weken de eerste schopjes gaan voelen hoor....komt dichterbij nu...

x
    Nesie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld