...NOD december...

• ik wist het ook al van dag 26... als je echt zeker wil zijn best bloed laten trekken zeker...
  • @debdeb heb je al een digi clearbleu test gedaan...? misschien heb je wel het zelfde als mij gehad dat er misschien nog wel een vruchtje zit.. als je ook al 5 dagen positief testen met een ovu test want die reageren ook op het hcg hormoon. Ik zou morgen de HA bellen en door laten verwijzen naar de gyn!! even een inwendige echo laten maken!
  • ja ik heb zon clairblua test gedaan daar kwam ma 1-2weken op te staan ik snap het nie meeriheb nog een test edan en ook posetief ik ga maandag bloed laten trekke
  • ik heb slecht nieuws gister echo gehad (zo vroeg omda ik veel mk gehad heb word god opgevolgt) maar het ziet e niet goed uit. veel kans o terug een mk meer heb i toen nie gehoort ik was kapot ervan. wel als dit een mk word moet ik terug belle en mij laen onderzoeken. ik ben daar nu best bang om wat doen ze dan voor onderzoeken
  • pfff....debdeb, de hoeveelste zal dit dan zijn? IK hoop dat je vlug weet wat er fout loopt, zodat er iets aan kan worden gedaan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld