...NOD december...

• Debdeb ik had da deze maand ook. Geen enkele keer een streep gehad zelfs terwijl ik wel dat slijm had, pijnlijke borsten en krampen...
  • Jah ik geraak ook nimeer wijs uit die ovutesten want op dag 12 van deze cyclus testte is heel duidelijk positief (teststreep was paars ipv roze dus héél duidelijk zichtbaar) en toch nog steeds geen devil.gif te zien en 2 negatieve zwtesten...
    Ik twijfel erover om ze nog te gebruiken, maar jah, ik had er net 12 besteld en nu nog maar 2 ervan opgebruikt... En weggooien ga'k er ook ni mee doen!!!
  • hoi ik heb nu gister toch posetief getest he dus eisprong en ik heb ze ook gevoelt ma ik heb pas een mk gehad dus dan kan da toc niet wel ik snap het niet meer
  • @Sarah en Lisa, ik las hier al een paar keer dat sommige dames clomid moeten nemen voor hun eisprong en cyclus, mss zijn jullie daar ook iets mee, zodat die iets normalen wordt?

@Debeb, Het kan wel degelijk dat je zo vroeg een eisprong krijgt. Ikzelf had de laatse keer een eisprong, 10 dagen na de eerste dag van mijn ms... In die ronde ben ik dan ook pregnant.gif geraakt wink.gif

@Daantje, hoe is het nu met je afgelopen?

Hier gaat (denk ik) alles nog steeds goed. Het is aftellen naar de eerste echo (nog 11dagen). De kwaaltjes wisselen af, maar zijn niet extreem storend content.gif
  • jha ma nu heb ik 2keer posetief getest wa kan dit nu zijn
  • debdeb: kan toch dat je nu je eisprong hebt? Of is dat te dicht bij mk ofzo?

iepje: ik ga morgen bij HA om te horen wat ik kan doen om cyclus te verkorten. Mn man denkt dat HA zal zeggen om nog maand te wachten vermits mn tweede cyclus zoveel korter was dan eerste. Maar toch... Ik wil het van haar horen!! tongue.gif
  • @debdeb welke testen gebruik je die van kv zijn niet zo betrouwbaar heb ik op internet gelezen. Of je eitje is nog niet gesprongen? of je bent zwanger. Ovu testen kun je het beste na 10.00 uur smorgens doen en steeds rond het zelfde tijdstip.
  • @debdeb heb je wel al een negatieve zw test gehad na je mk, want ovu testen reageren ook op hcg. hopelijk kun je hier iets mee..
  • Hallo meiden,

Zo als jullie zien is mijn zwangerschapsbanner weg.
    Afgelopen maandag hebben ze ontdenkt dat het hartje van onze beeb gestopt was met kloppen. Ik heb gister door middel van pillen een miskraam op gang moeten brengen. Ik ben uiteraard erg verdrietig maar mijn man en ik hebben wel besloten zo snel mogelijk weer gaan te proberen om zwanger te raken.

Liefs Daan
  • @debdeb, mijn vk vertelde dat vanaf de eerste dag van je miskraam het ook opnieuw je cyclus van start gaat.

Ik tel dus vanaf vandaag en zie het wel wat mijn cyclus gaat doen.
  • @Daantje och meid toch.. verschrikkelijk zeg..! Denk je eindelijk dat het gelukt is en dan loopt het zo.. niet eerlijk.. sterkte meis!
    sadhug.gif
  • nee ik heb geen test na mk gedaan. moet dat dan? ik he nu van alle 5 testen heel e tijd een streep gehad de duideljk was. be wel misselijk enzo (maar lig ook in bed want heb de griep) ik weet het niet meer kan dit ook van de mk zijn
  • daantje@ ik vind het supper erg voor je sadhug.gif
  • @debdeb heb je wel al een negatieve zw test gehad? misschien nog hormonen in je lichaam en welke ovutesten heb je? die van de vk en predictor zijn echt waardeloos want ik test 4 dagen voor mijn nod vet positief en met sensitest negatief.
  • @debdeb en anders naar de HA voor een inwendige echo.. ik heb met 7 weken een bloeding gehad en een klein vruchtje verloren en met 11 weken kwamen we erachter dat ik nog wel zwanger was en dus waarschijnlijk een tweeling is geweest. Wil ik je natuurlijk niet te veel hoop geven enzo.. (als je teminste nog geen zw test hebt gedaan die negatief is)
  • nee ik heb nog geen zw test gedaan omda ik het niet meer weet heb deze maand maar 1keer sex gehad toen ik dacht da ik posetief teste ma jha het was 5dagen posetief. dus ma wachte tot NOD dag
  • joepiiiii posetieve test
  • amai, nu al? Een hele dikke proficiat!
  • jha ik weet nie hoe het komt vind het raar nu weer een test gedaan en die was ook posetief ik durf er eigelijk niet blij te zijn nu
  • kan het dantoch zijn dat ik zo vroeg een eisprong heb gehad
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld