...NOD december...

• Proficiat aan de nieuwe zwangeren
    Iris of ikke, zie dat we gelijk oplopen, heb jij al hgc waarden,
    Bij een goeie 5 weken zat ik op 1150, weet niet of dit de goeie kant opgaat, mijn 2 vorige zwangerschappen zijn geëindigd in miskramen en de schrik zit er dik in, alvast mercikes
    Mag voor de eerste keer op controle de 17de januari
  • hoi ik ben toen toch nog naar spoed geweest en jha het was een miskraam mijn 3de was deze snik.ik en mijn ventje hebbe besloten om te wachten tot maart en als het dan nie gelukt is dan laten wij ons testen srr dat ik even stil was moest het even verwerken. al mijn vrienden zijn al zwanger ik blijf alleen over. ik verlies nog altij bloed snik
  • Debdeb wat een rot nieuws sadhug.gif heel veel sterkte en hoop dat jullie in maart meer geluk hebben! candle.gif
  • Debdeb, wat een rotnieuws zeg. het was jullie zo gegund! Neem je tijd meis! Ik denk aan je!
  • bedankt. jha we blijven nu ook nog proberen alles was proper hebbe ze mij gezegt ik ga nu ook van die testen halen waar je aan kan zien da je je eisprong krijgt. ik ben nu zo bang da het altij fout ga gaan bij mij. is het goed als ik even bij deze maand blijf hange
  • Hallo dames,

Hier even een update. Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest na wat bloedverlies. De gyn schat de kans op een miskraam groter in als op een goede zwangerschap. Ze kon nog geen hartje zien, terwijl ik volgens mijn eigen bereking ruim 7 weken zwanger zou moeten zijn.
    Moet nu dinsdag terug komen maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven.
    Nooit gedacht dat een "dreigende" of doorzettende miskraam zo een impact op mij zou hebben. Had verwacht dat ik er nuchterder onder zou zijn, maar moet zeggen dat ik al flink wat traantjes heb gelaten na vanmorgen.

Ik zit dus nog tot dinsdag in onzekerheid.

cry.gif

Alle zwangeren gefeliciteerd....

Liefs Daan
  • meid zoiets heeft altijd bij iedereen een inpak maar probeer de hoop nie op te geven meid. mss ben je minder lang zwanger
  • Hey,

Echo was super!! Een weekje minder als gedacht maar wat een mooi vruchtzakje, zat hoog en droog en mooi ingenesteld Met in de verte een kloppend hartje te zien <3 . Zalig hé die eerste echo!

Binnen 3 weken terug...

Daantje: sadhug.gif Had dat bij Bowi ook en de week erop was er een mooi vruchtzakje te zien. had me misrekend en nu weeral thumbdown.gif . Een weekje minder als gedacht. Ik duim voor je dat alles goed komt!!

Debdeb: sadhug.gif 2011 wordt je jaar!!!
  • @Debdeb, wat kl**** 3de mk, ik zou het ook niet meer weten hoor...

@Daantje candle.gif Hopelijk komt alles nog goed!
  • @Daantje ach meis toch.. mag je blij zijn dat het eindelijk lukt en dan loopt het zo.. Niet eerlijk af en toe. kga voor je duimen meid!

@Debdeb kunnen ze niet onderzoeken waar het aan ligt?
    Als je met ovutestjes gaat beginnen die van sensitest zijn heel fijn gewoon de dipstick en zijn helemaal niet duur.
    Je kunt ook een mannelijk vruchtbaarheidstest bestellen via internet die zijn er ook. Hebben we paar jaar geleden toen we voor onze eerste begonnen gedaan.

Dikke knuffel meiden.. ik kom hier ook nog af en toe spieken.. hoe de stand van zaken zijn..
  • jha dat kunnen ze maar ik durf nie echt. mijn moeder heeft altijd hormonen moete pakke voor kinderen te krijge maar hun relatie is er aan stuk gegaan. maar in maart gaan we ons zo wie zo laten tsten dan zijn we een jaar bezig
  • @Kaatje: dank je wel !!!

@Maonmis: leuk om te horen dat het zo goed gaat, veel succes nog!

@eefkezeefke: ik heb mijn eerste echo op 22 januari en ben uitgerekend voor 31 augustus dus zou ongeveer even groot moeten zijn, spannend !!

@Iepje: ik hoop zo voor jou dat alles goed gaat. Dat moet echt wel verschrikkelijk zijn geweest om dat nieuws toen te horen. Bij mij is het vruchtje vorige keer niet blijven zitten en kwam een dikke week na mijn NOD toch mijn maandstonden door. Dus ik zit hier nu dus ook met een bang hartje. Maar naarmate de tijd verder loopt, gaat het steeds beter met mijn vertrouwen. Dus blijven hopen, alles komt goed deze keer!!!

@debdeb: wat een rotnieuws candle.gif candle.gif candle.gif candle.gif Heeeel veel succes in je volgende ronde! Weet dat de relatie tussen je ouders niet hetzelfde is als jouw relatie. Hormonen betekenen idd dat het soms wat moeilijker gaat maar er zijn hier verhalen genoeg te lezen waarbij een koppel juist meer naar elkaar toegroeit in deze tijd omdat jullie samen een doel hebben.

@Daantje: ook al zo'n rotnieuws om te horen. Ik hoop nochtans voor jou dat alles goedkomt !!! dikke duim omhoog hier!!Aangepast door Krisjep op 08/01/2011 13:22
  • Bij mij is er eigenlijk niet zoveel te melden. Ik voel me af en toe een beetje misselijk en een beetje moe maar niet echt uitgesproken.

Het enige wat me wel zorgen baart, is een stekende pijn die geregeld terugkomt ter hoogte van mijn navel. Er net rechts van. Eerst dacht ik dat het spierpijn was, de eerste keer kwam het op toen ik me in bed omdraaide en dus mijn buikspieren gebruikte maar nu begin ik het vaker op een dag te krijgen.

Mijn borsten jeuken ook als zot. Misschien toch aant groeien?
  • Vorige maand zijn ze er dan toch doorgekomen bij mij, wat een ontgoocheling maar ja, op naar ronde 7!
  • joepie met die testen vooje eisprong heb ik vandaag een liche streep
  • Hey Dames,

Hoe is het ondertussen met iedereen?
    Hier alles OK.
    Mag morgen terug op echo.
    Heb zware dagen achter de rug, mijn schoonpapa is na zware ziekte overleden en hebben hem gisteren begraven.
    Met de zw gaat alles goed denk ik/hoop ik. Sommige dagen echt misselijk, andere momenten minder.
    Hoop op goed nieuws morgen.
    Laten jullie nog wat van jullie horen?

Vele groetjes,
    x
  • ik zit aan dag 50! van cyclus en heb geen eisprong gehad, ik heb door huisarts bloed laten trekken en die zegt van inderdaad je hebt deze maand geen eisprong gehad (was 14 dagen geleden al) nu vroeg ik aan haar van: krijg ik dan mijn ms? ik hoorde dat ze twijfelde toen ze van ja zei maar ik heb ze nog steeds niet? Kan het zijn dat ik gewoon een nieuwe cyclus start? Nadat ik geen maandstonden heb gehad?
  • Lisa: is dit eerste cyclus na pilstop? Of één van de eerste na pilstop? Mijn eerste cyclus was 73 dagen en zit nu weeral op dag 40. Volgens mijn HA, mijn bloedresultaten toen en toenmalige ovutest heb ik bij de eerste cyclus mn eisprong gehad op dag 58 of 59. Mijn HA zei toen dat het lijkt alsof je een cyclus overslaat, maar eigenlijk is het eerste deel van je cyclus 'gewoon' heel lang. Dus bij mij was eerste deel toen 58 dagen en 2e deel cyclus (luteale fase) 15 dagen. In principe is dat tweede deel van je cyclus altijd tussen de 11 en 16 dagen.
    Tis dus niet zo dat je een eisprong en menstruatie overslaat, je eisprong komt gewoon héél laat...
    Het kan natuurlijk wel dat je met zo'n late eisprong een doorbraakbloeding zou krijgen, maar dat wordt dan niet als menstruatie beschouwd.

Hoop dat je met mn uitleg wat bent...
  • dank je Sarah, ik kreeg de indruk dat mijn HA het ook niet goed wist, je zal wel gelijk hebben en ik denk dat ze er zijn want had daarnet wat bloed! Gisteren (toeval) een reportage op vitaliteit over zwanger willen worden en hoe koppels er mee om gaan (iemand gezien?)En daar zeiden ze ook dat vanaf boven de 30 (ik ben 33) er een eisprong wordt overgeslaan (soms, meestal na 5 normale cyclu). na mijn miskraam in juni was ik telkens weer op 28 dagen maar daarvoor had ik ook onregelmatige cyclussen. Geduld hebben dus...

smile.gif
  • hoi disappointed.gif ik snap dietesten niet meer ( zo voor je eisprong) ik ben daar goed optjd mee begonne ben nu 3 dagen bezig eerte dag een lichte streep volgende was die al minder te zien en nu geen streep da kan toch nie da ik al een eisprong gehad hebda is toch veel te vroeg
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld