...NOD december...

• kaatje@ krampen heb ik wel ma er komt geen bloed die krampen heb ik af en toe ma da gaat altij snel weg ik heb zelf al 2mk gehad dus ben wel een beetje bang maja zal pas blij zijn als ik mijn eerste echo gehad heb

ZWANGER :

Elise - 26j - 1e kindje - uitgerekend voor 13/8? (5 weken?)
    Emme - 26j - 2e kindje - uitgerekend voor 15/8
    AD - 29 - 3 kindje - uitgerekend voor 21/8
    Daantje - 26 - 2e kindje - uitgerekend voor 24/8
    Mama van Suusje - 30j - 2de kindje - uitgerekend voor 24/8
    Manonmis - 23j - 2e kindje - uitgerekend voor 25/8
    Iepjes - 27j - 1ste kindje - uitgerekend voor 29/8
    Droom Droom - 24j - 1e kindje - uitgerekend voor 29/8?
    Eefkezeefke - 32j - 2de kindje - uitgerekend voor 29/08
    Sandy - 27j - 1e kindje - uitgerekend voor 05/09
    debdeb- 21j - 1e kindje - uitgerekend voor 06/09

OVERTIJD:

jasja - 35j -3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 21 (mn geluksgetal)/12
    krisjep - 29j - 1e kindje - 6de ronde - NOD 22/12
    mien - 23j - 1e kindje- 11e ronde - nod 27/12
    Mary - 27j - 2e kindje - 11e ronde - NOD 27/12
    Lynn - 21j - 1ste kindje - 4e ronde - NOD 28/12
    __valerie__-24j-1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28/12
    Jessie - 26j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 29/12
    Sarah - 26j - 1e kindje - 2e ronde - NOD 29/12
    Mamabeer - 27j - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 30/12
    Muisje - 28j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 31/12
    Lizzy87 - 23j - 1ste kindje - 14de ronde - NOD 31/12(clomid)

BIJNA ZWANGER:

lucy - 29j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 7/1
    Staty - 29j - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 31/1
    Heartjen - 28j - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 15/1
    Samantha80 - 30jr - 2de kindje - 1ste ronde - NOD 24-01Aangepast door debdeb op 02/01/2011 15:32
  • hey Eefkezeefke- Sandy- debdeb
    proficiat met jullie zwangerschap
    gr ad
  • A.D @ bedankt het is bij mij nog heelpril er kan nog veel fout lopen soms als ik krampen heb loop ik meteen na de wc om te kijken of mijn regels er nie zijn gelukkig komt er nooit iets alleen zo af en toe bruin bloed
  • @debdeb, bruin bloed verlies is normaal hoor... maar het mag ook niet te lang duren en slechts in kleine hoeveelheden... Krampen zijn ook normaal... Dat kan echt op vanalles en nog wat wijzen... NU ja, ik begrijp je bezorgdheid. IK weet nu bijna twee weken dat ik pregnant.gif ben en ik ga waarschijnlijk 10 keer op een dag naar het toilet om zeker te zijn dan ik alleen witverlies heb...

@krisjep, een streep is een streep é... Anders HCG laten meten of een clearbleu test doen...

Verder aan de nieuwe zwangeren, een dikke proficiat!

Aan de anderen wens ik super veel succes voor het nieuwe jaar!
  • jha het is nie veel kan gewoon een slip dragen. maar is raar nu het toch zo ver is. mijn borsten doen echt pijn en kan geen koffie meer drinke. heb een vraag we wilde zo wie zo wachte tot na de eerste echo om het te gaan vertellen aan mijn ouders en aan zijn ouders of zouden jullie wachten. en weten jullie een tof idee om het te vertellen
  • Van harte gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren! Geniet van jullie zwangerschap dames!

debdeb, wij hebben het ook eerder dan de echo verteld d.m.v. een tutje met daarop i love opa/ i love oma. Geweldig om die gezichten te zien. De volgende keer wachten we wel tot na de echo. Het is jullie keuze, jullie moeten jezelf er fijn bij voelen.

Iepje, hoe voel je je? Al flink wat kwaaltjes?

Liefs Nijntje
  • Ovutest die positief testte was één van sensitest en had ik vorige cyclus ook gebruikt. Toen had ik zowel positieve als negatieve ovutestjes gehad, dusjah...
    Ik denk dat het wel kan dat ik van zo'n lange naar een korte cyclus ga (vooral als ik HA mag geloven) want die eerste cyclus was gewoon zo lang omdat het eerste na pilstop was. En normaal gezien herpakt je lichaam zich dan wel eens er een eisprong geweest is en is volgende cyclus dus veel korter.
    Ik probeer er ni teveel over te denken, ma elke keer ik iets voel lopen, ga ik naar toilet, maar das dan altijd witverlies... En ik lees hier dan dat veel pregnant.gif dat ook hebben, maar jah, ik had een negatieve zwtest 2 dagen geleden... Snap er geen *tuut* van!
  • jha zolang je geen regels heb is het goed denk ik ik duim voor je
  • debdeb: denk je dat ik toch pregnant.gif kan zijn dan? Zou ik dan toch nog is testje wagen?
  • @sarah, op zaterdag teste ik negatief en op dinsdag positief, dus mss moet je nog een proberen hé...

@Nijntje, Het valt best wel mee van de kwaaltjes hoor. Ben niet echt super moe, maar ben dan ook wel een week in vakantie geweest hé... Heb pijnlijke (.)(.), pijn in m'n onderrug, af en toe steken in m'n buik en last van m'n staartebeentje... Nu ja, blijkbaar is d
  • te vroeg geklikt...

Blijkbaar is dat allemaal normaal en ook een goed teken. Ik heb ook wel veel honger blush.gif .
    Nu ja, 't is allemaal nog het prille begin en ik ben er nog steeds niet gerust in, dat zal ik maar zijn eens de echo van de 12weken voorbij is...
  • Proficiat aan de nieuwe zwangeren!!
    Hier nog steeds geen devil.gif , maar wel een negatieve test deze morgen. Dat had ik bij ons eerste ook. Ik blijf hopen, best wel spannend, elk toiletbezoek met hartkloppingen blush.gif
    @ Sarah, bij ons Ambertje testte ik een week na NOD nog negatief, maar dan bij HA bloed laten trekken. Was postief smile.gif
    VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!
    x
  • sarah@ mijn teste zijn ook ma telkens een licht streepje te strak weer ben zelf ook nog onzeker
  • pff ben zo misselijk da k uit bed was gekropen om even tv te kijken ben in slaap gevalle in de zetel hihi ma ben nog altij misselijk sad.gif
  • Leuk he die misselijkheid? Hier is dat sinds week 12 eigelijk... de meeste hebben het daarvoor en ik nu helaas erna! Maar hopen dat het tijdelijk is.
    Ik kan de geur van vlees niet hebben drunk.gif
  • mijn krampe zijn nu veel erger snik en verlies ook meer bruin bloed ben dang da het mis gaat snik
  • deb deb bel eventjes de gyné, grote kans dat je vandaag nog langs mag komen, (om je gerust te stellen) veel moed x
  • ik had ernog geen gebeld snik omda ik vandaag bloed wou laten trekke maik denk dahet mis gaat nu moe ik dan nog bloed lten trekke snik
  • de krampen zijn gedaan alleen verliesnog vel bruin bloed maar als ik ga ligge dan voel ik mij ook beter snik
  • cry.gif het is dus fout gegaan bij mij snik dt is al de 3de keer. ik begon heel veel krampen te krijgen en nu begin ik veel bloed te verliezen veel succes iedeen

ZWANGER :

Elise - 26j - 1e kindje - uitgerekend voor 13/8? (5 weken?)
    Emme - 26j - 2e kindje - uitgerekend voor 15/8
    AD - 29 - 3 kindje - uitgerekend voor 21/8
    Daantje - 26 - 2e kindje - uitgerekend voor 24/8
    Mama van Suusje - 30j - 2de kindje - uitgerekend voor 24/8
    Manonmis - 23j - 2e kindje - uitgerekend voor 25/8
    Iepjes - 27j - 1ste kindje - uitgerekend voor 29/8
    Droom Droom - 24j - 1e kindje - uitgerekend voor 29/8?
    Eefkezeefke - 32j - 2de kindje - uitgerekend voor 29/08
    Sandy - 27j - 1e kindje - uitgerekend voor 05/09

OVERTIJD:

jasja - 35j -3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 21 (mn geluksgetal)/12
    krisjep - 29j - 1e kindje - 6de ronde - NOD 22/12
    mien - 23j - 1e kindje- 11e ronde - nod 27/12
    Mary - 27j - 2e kindje - 11e ronde - NOD 27/12
    Lynn - 21j - 1ste kindje - 4e ronde - NOD 28/12
    __valerie__-24j-1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28/12
    Jessie - 26j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 29/12
    Sarah - 26j - 1e kindje - 2e ronde - NOD 29/12
    Mamabeer - 27j - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 30/12
    Muisje - 28j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 31/12
    Lizzy87 - 23j - 1ste kindje - 14de ronde - NOD 31/12(clomid)

BIJNA ZWANGER:

lucy - 29j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 7/1
    Staty - 29j - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 31/1
    Heartjen - 28j - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 15/1
    Samantha80 - 30jr - 2de kindje - 1ste ronde - NOD 24-01
    debdeb - 21j- 1ste kindje - 10 de ronde - NOD
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld