...NOD december...

• @Ikke wat ik zo weleens gelezen heb dat als het heel zacht is wel een goed teken is maar hoe het zit kwa hoogte durf ik niet te zeggen. Ik ben bang dat je toch moet afwachten tot dinsdag. Word denk ik wel gek van die onzekerheid he. pff.. heb het met je te doen..! Je kunt alles kwijt hier meid..! Dikke knuffel!

@debdeb testjes zijn na 30 min. meestal niet betrouwbaar maar als je al een hele lichte streep hebt ben je zwanger een streep is een streep als je een dag later test zie je dat deze al donkerder wordt. Misschien toch nog een testje wagen. Good luck!

@Sarah heb je nog getest? Maar je moet er rekening mee houden misschien dat als je ovulatie test positief is dat je geloof ik 12 tot 24 of 24 tot 48 uur daarna je eisprong krijgt. Ben benieuwd hopen natuurlijk dat je zwanger bent he bigsmile.gif
  • mijn vriend zegt da die streep er na 5min op ston ma die dacht da da nie telde ik heb er toen nie na gegekeken ma we gaan nog is testen omda regels nie komen ma als die er toen ook ston ben ik dan zwanger
  • @debdeb je hebt zwangerschapstesten die na 3 min al weergeven en je hebt testen waar je 5 a 10 min moet wachten (even de bijsluiter lezen) Maar bij de meeste is wel dat je ze binnen een half uur moet aflezen daarna is het niet helemaal betrouwbaar. Ik denk dat je dan wel zwanger bent. Misschien morgenvroeg even met ochtendurine testen!
  • Gelukkig nieuwjaar, lieve zwangeren in spé !

Eerst en vooral proficiat aan de pregnant.gif
    Veel succes voor degenen die aan het wachten zijn: thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
    Hoe zit het bij de bijna zwangeren??? spannend !!!

ZWANGER :

Elise - 26j - 1e kindje - uitgerekend voor 13/8? (5 weken?)
    Emme - 26j - 2e kindje - uitgerekend voor 15/8
    AD - 29 - 3 kindje - uitgerekend voor 21/8
    Daantje - 26 - 2e kindje - uitgerekend voor 24/8
    Mama van Suusje - 30j - 2de kindje - uitgerekend voor 24/8
    Manonmis - 23j - 2e kindje - uitgerekend voor 25/8
    Iepjes - 27j - 1ste kindje - uitgerekend voor 29/8
    Droom Droom - 24j - 1e kindje - uitgerekend voor 29/8?
    Eefkezeefke - 32j - 2de kindje - uitgerekend voor 29/08
    Sandy - 27j - 1e kindje - uitgerekend voor 05/09

OVERTIJD:

jasja - 35j -3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 21 (mn geluksgetal)/12
    krisjep - 29j - 1e kindje - 6de ronde - NOD 22/12
    mien - 23j - 1e kindje- 11e ronde - nod 27/12
    Mary - 27j - 2e kindje - 11e ronde - NOD 27/12
    Lynn - 21j - 1ste kindje - 4e ronde - NOD 28/12
    __valerie__-24j-1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28/12
    debdeb - 21j - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28/12
    Jessie - 26j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 29/12
    Sarah - 26j - 1e kindje - 2e ronde - NOD 29/12
    Mamabeer - 27j - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 30/12
    Muisje - 28j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 31/12
    Lizzy87 - 23j - 1ste kindje - 14de ronde - NOD 31/12(clomid)

BIJNA ZWANGER:

lucy - 29j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 7/1
    Staty - 29j - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 31/1
    Heartjen - 28j - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 15/1
    Samantha80 - 30jr - 2de kindje - 1ste ronde - NOD 24-01
  • @ikke, debdeb, Jasja: ik voel met jullie mee !!! veel succes

Ik heb me deze en vorige ronde wat weggehouden van het forum want na 7 maanden begin ik toch stillekes te vresen dat het misschien toch niet zo gemakkelijk zal gaan. Ik word morgen 30 en ik had dus echt wel gehoopt van nog even snel zwanger te worden, in dit jachtige leven down.gif

Maar deze ronde doet mijn lichaam weer gek dus ben ik er weer. Ik heb normaal gezien een redelijk stabiele cyclus van 32 dagen maar ik ben nu dus al 13 dagen over tijd.

Twee dagen na NOD en een week na NOD teste ik negatief met kruidvat-test. Eergisteren had ik een paar druppels bloedverlies. Meer rozig dan bruin rood. Mijn vriend wil zondagmorgen opnieuw testen, maar ik durf gewoon niet meer, wil niet nog eens teleurgesteld zijn disappointed.gif

Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Ik heb in ronde 3 al twee dagen voor NOD positief getest met dezelfde test en nu teste ik een week overtijd nog niet positief??? Waren het toch mijn devil.gif , de paar druppels rozig bloed...
  • gelukkig nieuwjaar aan iedereen!!

hier nog steeds niets maar vrijdag een negatieve test, mss lange cyclus terug?
    gisteren veel buikpijn, er is nog steeds kans hé...
  • Wat een onzekerheid voor sommige dames zeg sadhug.gif

Debdeb alweer getest? candle.gif
  • ja en alweer zon licht streepje het is wel beter zichtbaar nu. maar ik verlies nu al 3dagen zo af en toe bruin bloed en ook veel wit vocht
  • @debdeb: mijn gynea zei me dat het verlies van bruin bloed geen probleem moet zijn hoor !! dus veeeeeeel succes !! Zou je anders niet eens bloed laten trekken bij een huisdokter?

@Lisa: zeker! blijven hopen!!

@Silvana: dankjewel! jij ook al het beste voor het nieuwe jaar !

Ik had deze morgen ook een lichtroze streep !!! Ik denk eraan om morgen naar een huisdokter te gaan want het is toch gek dat ik op 10 dagen overtijd nog niet positief teste, niet??? misschien toch niet echt goed zwanger? upset.gif

Iemand daar ervaring mee?
  • jha ik ga boed laten trekken zodra ik vrij heb over en de dokter uit verlof is ma denk toch da het dan raak is
  • @debdeb zolang het bruin bloed is dan is het oud bloed. Dus ik denk dat je zwanger bent. Voorzichtig al een proficiat!
  • @krisjep heb er verder geen ervaring mee maar kan zijn dat je een late innesteling hebt gehad. Ben benieuwd wel spannend allemaal.
  • Krisjep en debdeb: een voorzichtige proficiat!

Ik heb gisteravond nog een ovutestje gedaan (ipv zwtest omdat ovutesten soms toch sneller positief geven dan zwtesten), maar die was negatief... Ondertussen nog stééds geen devil.gif sad.gif Ik word gek als dit week zo'n lange cyclus wordt he!! En eigenlijk kan dat geen eens dat die lang wordt, want heb mn eisprong op dag 12 gehad!! Wat moet ik doen? Zou ik weeral bij HA lopen om bloedname te vragen??
  • @Sarah: dankjewel, ik heb toch al gedurfd om de banner aan te passen <3 ik zou het zo graag willen. Als ik jou was en ik behoefte had om naar de HA te gaan, zou ik niet twijfelen hoor. Gewoon doen!
  • ik heb ook gedurft om banner aan te pssen hihi ma ik hoop da de lichte testen nu toch kloppen ik ga als ik kan meteen na de dokter. ma heb echt schrik van da bruin bloed verlies
  • Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar, het is een eind geleden dat ik hier nog geweest ben, vorig jaar 2 miskramen gekregen in 6 maand tijd. Daarom wat afstand genomen. Na een week overtijd te zijn, heb ik dan toch maar getest en we zijn zwanger. De schrik op een volgend mk zit er dik in maar we hopen op het beste.
    De wachtenden in ieder geval heel veel succes, voor diegene die naar volgende maand zijn, niet opgeven, volgende maand is jullie maand. wink.gif

ZWANGER :

Elise - 26j - 1e kindje - uitgerekend voor 13/8? (5 weken?)
    Emme - 26j - 2e kindje - uitgerekend voor 15/8
    AD - 29 - 3 kindje - uitgerekend voor 21/8
    Daantje - 26 - 2e kindje - uitgerekend voor 24/8
    Mama van Suusje - 30j - 2de kindje - uitgerekend voor 24/8
    Manonmis - 23j - 2e kindje - uitgerekend voor 25/8
    Iepjes - 27j - 1ste kindje - uitgerekend voor 29/8
    Droom Droom - 24j - 1e kindje - uitgerekend voor 29/8?
    Eefkezeefke - 32j - 2de kindje - uitgerekend voor 29/08
    Brandy - 34j - 3e kindje - uitgerekend voor 01/09
    Sandy - 27j - 1e kindje - uitgerekend voor 05/09

OVERTIJD:

jasja - 35j -3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 21 (mn geluksgetal)/12
    krisjep - 29j - 1e kindje - 6de ronde - NOD 22/12
    mien - 23j - 1e kindje- 11e ronde - nod 27/12
    Mary - 27j - 2e kindje - 11e ronde - NOD 27/12
    Lynn - 21j - 1ste kindje - 4e ronde - NOD 28/12
    __valerie__-24j-1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28/12
    debdeb - 21j - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28/12
    Jessie - 26j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 29/12
    Sarah - 26j - 1e kindje - 2e ronde - NOD 29/12
    Mamabeer - 27j - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 30/12
    Muisje - 28j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 31/12
    Lizzy87 - 23j - 1ste kindje - 14de ronde - NOD 31/12(clomid)

BIJNA ZWANGER:

lucy - 29j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 7/1
    Staty - 29j - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 31/1
    Heartjen - 28j - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 15/1
    Samantha80 - 30jr - 2de kindje - 1ste ronde - NOD 24-01
  • Nog maar is zitten zoeken op internet, maar vind niet veel over lange luteale fase. Wel over te korte, maar ook niet veel...
    Blijkbaar kan luteale fase maximum 18 dagen zijn. En ik zit nu op dag 18 na eisprong...
    Verder vind ik ook nog dat de luteale fase meestal heel constant is bij iedere vrouw afzonderlijk. Vorige keer was dat 14 dagen bij mij, dusjah er klopt duidelijk iets niet he...
    Als ik woensdag nog geen devil.gif heb, ga ik bij HA. Ik weet 100% zeker dat ik eisprong gehad heb op dag 12, dus... Dus jah, wat? Dus ik zou die verdomde duivels toch moeten hebben als ik niet zwanger ben?!! Vorige cyclus had ik heel laat mn eisprong, nu vroeg en nu komen die devil.gif niet door!!! horror.gif
    Pff sorry hoor dames, maar ik word echt gek van mn lichaam!!
  • @sarah frustrerend zeg pff... misschien toch maar eens een bezoekje nemen aan de huisarts.

@debdeb zolang het bruin verlies is is het goed mocht je krampen krijgen en helder rood verlies hebben dan is het dat niet goed.

Krisjep en debdeb gefeliciteerd!!
  • @Brandy: ik kan geloven dat je schrik hebt, ik wens je alvast heel veel succes met deze pregnant.gif : alvast een heeeeel dikke proficiat!

@Sarah: die onzekerheid is echt niet leuk, ik begrijp je. sadhug.gif hopelijk krijg je snel goed nieuws. Ik ken niks van de lengte van de luteale fase maar ik weet zeker dat je je nog niet te zeer zorgen moet maken als er geen rood bloed tussen zit.

@Kaatje: dankjewel ! maar hier zit de schrik er ook nog een beetje in
  • @Sarah: heel frustrerend! Welk merk heb je gebruikt van ovulatietestjes? Zou het misschien kunnen dat je toch geen eisprong hebt gehad? Mij lijkt het wel nogal vreemd dat je cyclus plots van 73 naar 25 dagen zou gaan, want dat is wel heel kort he! Mijn luatele fase is ook altijd precies 14 dagen, om het even hoe lang m'n cyclus is. Succes en probeer je niet al te druk te maken he!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld