...NOD december...

• sarah.. ik heb in nov een mk gehad. mijn normale cyclus is 29 dagen.. dus dacht.. ik probeer t gewoon wink.gif
  • Lieve dames,

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst! Hopelijk hebben we volgend jaar allemaal een beebje om vsst te houden of in onze buikjes! Geniet ervan vanavond!

Liefs Nijntje
  • amai!! proficiat aan alle zwangeren! wat een fijn nieuws!!! ik duim mee voor derest van de dames voor goe nieuws!!!!!
    ik had ook lichte ongikrampen vlak voor ik wist dat ik zwanger was (van mijn eerste) nu ben ik in ronde 7, hopelijk is het lucky seven!!! please please please!!! <3 afin we zullen wel zien... ik heb last van lichte misselijkheid en steekjes in mijn (.)(.) ... dus heb ik wel hoop op deze ronde thumbup.gif ik duim duim duim voor iedereen!!! gelukkig nieuwjaar!!! xmastongue.gif
  • cry.gif ik heb getest en negetief en begin wa bruin bloed te verliezen dus ze kmen of wel vandaag nog of wel morge da ze dan maar snel komen. o naar onde 10 dan maar, en ik hadnu is zon hoop
  • Hier niet zo'n goed nieuws.
    Had gisteren bloed laten trekken, HCG staat maar op 33.
    Ik vrees voor een nieuwe miskraam.
    Ga effe alles laten bezinken.
  • och jee ikke..
    kan je wellicht een latere ei hebben gehad?
    niet direct getreurd... je weet t he.. hcg verdubbelt per dag..
    kan je volgende week nog ns laten checken?!
    ik weet niet precies hoeveel je moet hebben maar op de home pagina van 9maand staat een topic met de info die je zoekt!

debdeb... sterkte meis

aan alle anderen een heel goed uiteinde.. maar een nog beter begin gewenst!Aangepast door jasja op 31/12/2010 20:05
  • @ikke, mijn HCG stond ook maar op 37... De Ha was er niet ongerust om, hij vond het normaal... Diezelfde (vorig dinsdag) dag deed ik een clearbleu test en deze gaf 1à2 weken zwanger aan, vrijdag deed ik opnieuw een clearbleu en deze gaf al 2à3 weken aan, dus ik was al blij dat m'n HCG gestegen was... Vandaag weer eentje gedaan en dat gaf super vlug een 3+ aan. Die 3+ komt overeen met een zwangerschap van ongeveer 5 weken. Dus je moet positief blijven denken en zolang je HCG omhoog gaat is alles oké, het doet er niet toe hoe laag je begonnen bent wink.gif
  • Ikke, de moet niet verliezen he, het kan inderdaad nog omhoog gaan

Ik ben woensdag namiddag naar de dokter geweest voor bloedname, amai, wat een marteling voor ze terug bloed vonden, dan maar 1 tube kunnen vullen ipv 3, maar gelukkig genoeg om HCG waarde te bepalen. Ik mocht vanmorgen bellen, en mijn waarde is al 4600. Dus goe zwanger. Gynaecoloog gebeld en 11 januari mogen voor onze eerste echo. Spannend.

Aan allen nog heel veel succes en dat al de wensen snel in vervulling mogen gaan.

groetjes Sandy
  • Maandag 03/01 ga ik opnieuw naar huisarts om bloed te laten trekken en onderzoeken.
    Het is afwachten, maar heb er geen goed oog in.
    Mijn ei kan niet veel later geweest zijn, tis de eerste ronde na stoppen met de pil.
    Heb al ne ganse namiddag gehuild...Waarom weer? Dit is al de 3de keer...Nu is ook mijn zoontje tot zondag bij zijn papa, kmis hem zo.
    We zijn gescheiden in jan.2008, Milan was pas 16 maanden.

Ik probeer positief te blijven, maar het is moeilijk.
    Hoeveel zou mijn HCG moeten zijn komende maandag?

Vele groetjes,
    xx
  • ikke. ik weet niet precies hoeveel je moet hebben maar op de home pagina van 9maand staat een topic met de info die je zoekt!
    Kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten. makkelijker gezegd dan gedaan.. maar probeer rustig het weekend door te komen.. en check later van de week je bloed nog.

ik had zojuist een beetje wit/rose verlies. dus geloof dat die eikels devil.gif er aan komen...
  • mijn stomme regels komen maar niet goed door het is weer gestopt en ik weet het is niks want de test was negatief ik had zo gehoopt da er toch nog iets goed in dit jaar kon gebeuren
  • hey dames
    een fijne jaarwisseling allemaal
    hopelijk 2011 word een vruchtbaar jaar voor iedereen
    gr ad wave.gif hug.gif gift.gif
  • Gelukkig nieuwjaar allemaal!! En hopelijk snel dames met positief nieuws!

Ikke, ik had een hcg van 67 en op de echo was nog niks te zien... ze vertelde dat het er niet zo goed uit zag maar het ook kon zijn dat mijn eisprong toch iets later gevallen is.
    En dat was ook zo want een week later was er een ringetje te zien en was mijn hcg 2525 (op 5 weken) en de meeste hadden op 5 weken een veel hogere hcg... en de week erop zag ik het hartje al kloppen.. dus kop op he! Ik snap je onrust want heb zelf heel wat miskramen gehad!
  • @ikke.. je eisprong kan dan wel op tijd zijn geweest maar het kan zijn dat je innesteling pas later is.. meid toch ik hoop zo voor je dat het goed gaat!

Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    En dat iedereen zijn wens in vervulling zal gaan.. baby.gif baby2.gif
  • @ Manonmis: nee was geen innestelings bloeding thumbdown.gif dag erna hebben ze fel doorgezet, maar de buik en rug pijn is bij deze ms weggebleven.

Ik wens jullie allen een gelukkig 2011, en dat we volgende jaar allemaal een positieve test in handen mogen hebben!
  • Jasja: had niet onderin je banner gelezen... sorry... Snap in die omstandigheden dat je test. Uiteindelijk is het dan al lange cyclus en zeker na mk, wil je nog harder dat het meteen raak is denk ik. Ik vind zo'n lange cyclus heel verwarrend. Heb bij mijn eerste cyclus van 73 dagen wel 6 zwtesten gedaan en 8 ovutesten ofzo upset.gif

Ik hoop dat iedereen goed gevierd heeft gisteravond!! Wij hebben het redelijk rustig gehouden bij ouders thuis, maar was wel gezellig.

De ongikrampen van gisteren zijn ondertussen terug verdwenen en nog steeds geen devil.gif te zien... Ik snap er weer nix meer van... Als ze er woensdag nog niet zijn, nog is testen zeker?!

Feest nog goed verder vandaag wie nog feestjes te doen heeft! wave.gif
  • hallo ik heb is een vraag ik keek te strak nog is naar mijn test en zag een heel licht streepje je ziet het wel met bloote oog ik vraag aann mijn vriend was dat gister ook al ja zegt die wat betekent dit nu mijn bruin bloed verlies is ook gestopt
  • Wat zitten surfen op internet (vandaag gewoon thuis met mijn man, geen familiale verplichtingen!) over lengte van luteale fase (2e deel van je cyclus dus) en ik vind dat die tussen de 10 en 14 dagen is meestal. Langer dan 14 dagen vind ik niet meteen iets van...
    Ik ben er heel zeker van dat mn eisprong was rond dag 12 vermits ik toen duidelijk positieve ovutest had en op dag 14 blanco test, dus duidelijk negatief.
    Dus als ik dan mn eisprong op dag 13 had (ipv dag 12 waarvan ik eigenlijk uit ging), daar tellen we 14 dagen bij = cyclus van 27 dagen = NOD op 30 december nog steeds.
    Dus het klopt echt ni dat ik nog geen devil.gif heb!!! Vandaag was het een komen en gaan van ongikrampen, maar jah, dat is de afgelopen dagen bijna constant geweest... En ook nog steeds witverlies dat ik echt voel.
    Zou het dan toch kunnen dat ik pregnant.gif ben?! Denk dat ik toch eens een ovutestje ga misbruiken blush.gif blush.gif
  • bij u is het dan ook nog altij spannent hier oook ik weet nu nie wa ik van die test moet denke als ik de lichte streep mee tel is ze posetieff ma tels da ookals die licht is
  • Eerst en vooral een gelukkig Niuewjaar allemaal!
    Hoop dat iedereen zijn wensen zullen uitkomen!!

Hier nog altijd hetzelfde.
    Weet niet wat ik ervan moet denken...Heb totaal geen symptomen van zwangerschap.
    Daarstraks met een vriendin gebabbeld over alles wat er aan het gebeuren is en ze zei me om zelf mijn baarmoderhals eens te controleren???Vond het een rara gedachte...Maar heb dit dan toch maar gedaan(hoe raar het ook klinkt)
    Baarmoederhals is dus héél zacht en staat helemaal niet hoog, zou blijkbaar had en hoog moeten zitten...Dit versterkt dus het vermoeden dat het niet OK is. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik hoop alleen maar dat als het niet OK, de miskraam dan doorzet.
    Voige miskraam was Missed Abortion...Had 11 weken zwanger moeten zijn, maar vruchtje wat gestopt met groeien op 6 weken, curretage als gevolg.
    Is er geen andere oplossing als Curretage? Indien uitslag van mijn bloed dinsdag niet ok is, zou ik ook willen dat alles asap achter de rug is? Iemand hier info over??
    Sorry voor het ego berichtje, maar weet echt niet wat ik nog moet denken!!
    Liefs.
    xx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld