...NOD december...

• Dank je wel allemaal!
    Het moet allemaal nog wat doordringen...Het is snel gegaan, waren pas in de eerste ronde.
    Morgen bloedonderzoek en afspraak met Gyné maken.
    Ben blij, maar ook voorzichtig.
    Heb voor mijn zwangerschap van mijn zoontje een MK gehad op 11 weken met curretage tot gevolg. Het zijn hier dus nog spannende weken!!
    @Sarah; dat gevoel van "er loopt ies"had ik ook en nog...maar ook hier alleen witverlies.
    Nu een opgeblzan gevoel in mijn buik, wat bandenpijn en beetje misselijk. Maar we klagen niet!!
    Ik kruip nu onder de wol...Morgen om 09.15 naar huisarts voor bloed te laten trekken.

Slaapwel allemaal!! content.gif
  • Ikke, gefeliciteerd meid! hug.gif mooie afsluiting van het nieuwe jaar!

Sarah dat gevoel van het eruit lopen heb ik nu nog... en dan is het telkens wit verlies.

A.mad.gif Succes vandaag met je echo thumbup.gif candle.gif

Ik moet om 13.30 uur bigsmile.gif duurd nog even maar ja!

Jasja en de andere testers kunnen jullie nog wel wachten tot morgen?!?!?! bigsmile.gif
  • Ikke gefeliciteerd meid.

Lisa en andere testers thumbup.gif
    Hier nog steeds geen ongi wel steeds het gevoel idd dat het loopt en idd dat is alleen maar witverlies K hoop dat k morgen op tijd bij de winkels kan zijn anders wordt het pas een maandag bigsmile.gif
  • Alle dames die zwanger zijn ondertussen, whoehoew !! thumbup.gif super ! Hopelijk verloopt alles goed !
    Aan alle dames die overtijd aan het gaan zijn, hopelijk blijven die devil.gif weg en krijgen jullie een leuk nieuwjaarscadeautje xmasblink.gif positieve testen willen we en dat lijstje meer uitbreiden, amai amai .. da lijstje wordt echt wel lang hé hug.gif
    Hier is het bijna klusjestijd wink.gif met nieuwjaar dan nog wel, 2011 zal stomend ingezet worden tongue.gif goofy.gif

doei doei dames ! AD en Silvana, laat weten hoe jullie bezoek bij de gynae geweest is eh, ben benieuwd <3
  • Dju seg, nu doen jullie mij wel nog meer hopen tongue.gif Maar ik heb mij voorgenomen enkel met ochtendurine te testen, dus het zal voor morgen zijn!!!! Nu zit ik weer op een wolkje ze blush.gif
    Stel je voor: morgenvroeg positief testen, dan kunnen we het morgenavond direct tegen mijn ouders zeggen goofy.gif Want zoiets kan ik écht niet verzwijgen hoor!!!!

Allé hup, terug met mn voetjes op de grond nog effe... Nog 21 uur vooraleer ik test tongue.gif Denk dat ik morgen toch wel vroeg zal opstaan als die duivels er nog ni zijn wink.gif

Ikke: gefeliciteerd met je pregnant.gif !!!!

En vandaag 2 dames naar echo, leuke afsluiter van het jaar!!!
  • ikke.. een hele dikke proficiat! super meid!

ik heb zojuist een testje gedaan.. tja.. gewoon .. kon t niet laten.
    heel negatief.. niets te zien.
    we wachten gewoon maar af.
    meer kunnen we niet doen he

fijne jaarwisseling!
  • Jasja wat jammer nou sadhug.gif

A.D hoe was je echo?

Ik heb mijn echo gehad en alles was goed! Helaas wou ze geen poging doen om te kijken voor het geslacht...
    Dus nog even geduld hebben dan maar!!! goofy.gif
  • hey silvana
    alls gaat goed het hartje klopt ik ben zelf 7 en half week zwanger
    1 week verder o ik ben zo blij de gyn zij nog tegen mij maar hopen dat je een jongen krijgt maar dat maakt mij niks uit als het maar gezond is gr ad
    o ja kan je nu dan zien het geslacht kan dat niet pas 20 weken echo
  • Jasja: das wel erg vroeg getest he wink.gif

devil.gif zijn er hier nog steeds niet. Daarstraks wel krampen gehad onderin buik, maar tot hiertoe nix te zien!!
    Was deze morgen nog iets vergeten zeggen (herinnerde het mij als ik las op januari-forum). Heb deze nacht ook gedroomd dat ik zwanger was content.gif Enige wat ik mij goed kan herinneren is dat ik nimeer op mijn buik kon gaan liggen omdat die te dik geworden was van beebje tongue.gif

Morgen test ik!! (tenzij devil.gif erdoor komen natuurlijk...)

Ik thumbup.gif voor de mede-eindejaars-testers!! hug.gif
  • @Sarah spannend.. ik ga voor je duimen...!! Succes morgenvroeg!

Hier zijn de devil.gif al bijna verdwenen..

Aan de zwangere die er bij zijn gekomen gefeliciteerd!!!

Voor diegene die niet zwanger zijn die zie ik in het januari forum.
    Met hopelijk snel een positieve test in handen!

Mocht ik hier niet meer komen morgen iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!
  • Mag ik me er ook aan toe voegen ?
    Wij gaan proberen voor een derde.
    We zijn sinds vorige maand begonnen maar het was niets.
    Binnen 2 dagen zullen we dus maar terug beginnen klussen !

xmascandy.gif
  • A.D en Silvana: Super dat de echo goed verlopen is!! A.D. zelfs een weekje verder hopelijk zegt de mijna dat ook tongue.gif dan ben ik sneller uit dat eerste trimester haha.

Jasja: sadhug.gif Hopelijk komt je cyclus snel terug op gang hoor meid. Moge het nieuwe jaar je meer geluk brengen!

Sarah: thumbup.gif duimen draaien overtoeren!! succes morgen!

Hope74: Succes in het nieuwe jaar!!

Ik wens alle pregnant.gif een voorspoedige zwangerschap en de mama's to be een spoedige pregnant.gif in het nieuwe jaar!!

Dat het nieuwe jaar al jullie dromen en wensen doet uitkomen.
  • Meiden ik ga door naar januari
    Alvast een hele fijne jaarwisseling bigsmile.gif
  • @ikke, een hele dikke proficiat! Het witverlies is wel degelijk een teken van een zwangerschap hé...

@Mien sadhug.gif zo spijtig dat je devil.gif er door gekomen zijn! Ik wens je zeker een pregnant.gif toe voor 2011!

@Ad, amai, nu al een tweede echo? Ik krijg m'n eerste maar eind januari

@Silvana, amai zo snel dat je al bij komt... Ik had dat bij m'n eerste zwangerschap ook, maar nu nog maar 1 kilo bij gekomen (hoewel, na 5 weken is dat mss toch al veel goofy.gif )
    Bekijken ze het geslacht niet maar vanaf 16 weken?

@Lisa, hoe gaat het? Houd je het nog uit? Al eens naar de HA geweest?

@Sarah, wat een spannende dag voor je! Veel wit verlies is ook een teken van zwangerschap hé... Ik had dat ook, dat ik dacht (en soms denk) dat de devil.gif er zijn, maar dat er enkel wit-verlies te zien is...

@debdeb, ik thumbup.gif ook voor jouw voor een heel goed einde met een super gift.gif

@jasja, hopelijk heb je snel weer een gewone cyclus!

Hier is voorlopig alles in orde (ja voorlopig, want de schrik voor een mk zit er in hé...). Ik had vorige week dinsdag maar een Hcg van 38, de ha vond het niet nodig om opnieuw bloed te laten trekken. Dus heb mijn eigen meting gedaan blush.gif . Dinsdag gaf clearbleu 1 à 2 weken aan, vrijdag gaf hij 2 à 3 weken aan en deze morgen nog eens getest en daar kwam super rap een 3+ op, dus mijn Hcg is duidelijk heel goed gestegen!
    Heb pas een afspraak bij de gyne op 27/01, durfde zelf niet veel eerder gaan, ben dan mijn mk periode al voorbij en zal pas dan gerust zijn... Dus nog een goede 4 weken veel geduld hebben!
  • Ik heb getest, maar negatief... Heb nu al hele ochtend/voormiddag lichte ongi-krampen, dus denk dat devil.gif er wel zullen gaan doorkomen zeker...
    Hoelang na eisprong kunnen devil.gif eigenlijk doorkomen? Normaal ligt dat rond de 14 dagen, maar kan ook langer zijn he zeker?

Ach ja... We sluiten 2010 af met ons 2-tjes, hopelijk volgend jaar met zn 3-tjes en zit ik hier met een beebje op de arm!

Veel succes iedereen en maak er een leuk feestje van vanavond, met of zonder positieve test!! xmascandy.gif xmastongue.gif
  • @Sarah.. normaal gezien rond de 14 dagen na eisprong ms. Vorige maand had ik het een dag eerder. Maar kan ook soms later zijn. Kan ook door spanning of dergelijke komen. Ik was hele tijd aan het kijken of je al had gepost had met goed nieuws! Ik zie je in het januari forum en hopelijk voor ons snel een positieve test!! Voor de rest natuurlijk ook he!
  • Mien wat jammer sadhug.gif

A.D wat fijn dat je echo goed was en dat je een weekje verder was thumbup.gif

En wat betreft het geslacht, ik had me eigen gek laten maken door sommige dames goofy.gif die wisten het geslacht al op 12 a 13 weken. En ik had zoiets van waarom ik niet dan? Maar de mevrouw die de echo deed wou ook de moeite niet doen om te gaan kijken.
    Opzich begrijp ik dat wel want ze krijgt vast dagelijks die vraag en waarschijnlijk 9 van de 10 keer ziet ze het niet.
    Dus afwachten tot 18 februari nervous.gif en dan hebben we ook gewoon meer zekerheid!
  • En dames allemaal een gelukkig nieuwjaar! En geniet er van he! VOlgend jaar 2011 hebben jullie vast een kindje in de armen en wie weet wel precies over 1 jaar bigsmile.gif
  • Proficiat aan alle zwangeren!

Hier hele lichte buikkrampen maar nog steeds geen devil.gif , normaal zijn deze mooi op tijd! Ik kan er mijn klok op gelijk zetten content.gif
    Begin beetje hoop te krijgen vooral omdat ik al een paar dagen s nachts het zuur heb en lichtjes misselijk.
    Wie weet, die lichte ongikrampen zijn misschien bandenpijn?
    Zijn er zwangeren die ook lichte ongikrampen hadden en toch een positieve test?
    @ Sarah: Misschien ben je toch zwanger he!! Ik duim voor je!

Liefs,
    Muisje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld