...NOD december...

• Hey dames,

Eerst en vooral een heel vrolijk kerstfeest voor elk van jullie! xmasblink.gif

@Evy, Lisa sadhug.gif

@Kaatje, je NOD komt nu echt weel heel dicht bij, houd je het nog vol?

@eefkezeefke, wiiiiiiiiiiiiieeeeeeee xmascontent.gif kom je naar de augustus club, of uitgerekend voor augustus 2011?, aan de andere zwangeren dezelfde vraag hé...)

@Nijntje, overleef je het nog op de wachtbank?

@Sarah, een glaasje kan voorlopig nog geen kwaad, omdat jullie bloedvaten nog niet met elkaar verbonden zijn, maar je moet nu ook niet overdrijven hé wink.gif
  • merry christmas dames1
    voor diegene die niet zwanger zijn: proost! op ons en de onzen!

voor de zwangeren een hele speicale kerst gewenst.
  • eefkezeefke: Proficiat!! party.gif

Heb niet véél tijd om te reageren op iedereen, maar lees wel alles bij hoor wink.gif .

Prettige feestdagen!! xmascandy.gif En mogen er nog veel late kerstcadeautjes volgen xmasblink.gif !
  • Hier vanmorgen een testje gedaan.. deze was negatief..
    Vanmiddag had ik wat ongi krampjes aan een kant maar deze verdwenen weer..
    Ik denk dat ze morgen wel door zullen komen. We zullen zien..

Verder iedereen fijne kerstdagen. xmascontent.gif
  • @Sandy hoe is het bij jou? Al een testje gewaagd?
  • Iepje, ik houd het maar met moeite vol hoor. Ik moet mezelf ook echt inhouden om niet te testen haha. Maar ik heb samen met mijn manneke besloten dat we op zijn vroegst pas vrijdag testen...dan zijn we 6,5 jaar samen en ik 2 dagen overtijd. Als ik dat kan volhouden hoor ahaha In de hoop dat we dan toch zwanger zijn. Als je goed klust tijdens de vruchtbare dagen dan heb je altijd meer hoop... Hoe voel je je? Al last van die o zo bekende kwaaltjes?

Kaatje, spannend zeg. Een negatieve test kan altijd nog een positieve test worden natuurlijk omdat je je NOD nog niet bereikt hebt. Ik hoop het zo voor je! Ik duim met je mee!!!!

Vandaag nog even op visite bij mijn vader en vanavond komt mijn moeder lekker eten bij ons. Ook ik zou liever willen weten of ik zwanger ben i.v.m. met een glaasje wijn tijdens het eten. Zou toch een stuk makkelijker zijn als we allemaal zo'n sensor hadden die zou gaan knipperen als we zwanger zijn en niet gaan knipperen als we dat niet zijn hahahahaha. Lieve dames, allemaal nog een fijne tweede kerstdag gewenst! Hopelijk snel veel goed nieuws van de wachtende!

xmasblink.gif
    Nijntje
  • ja dames.. t wordt weer ns tijd voor een nieuwe zwangere! ik test nog even niet en heb mijn banner met 2 weken verlengt.
    las ergens dat ik er niet van uit mocht gaan dat ik in mijn oude cyclus terug viel.. tja... en om niet gek te worden en heel veel te testen leek me dat geen verkeerd idee.
    neemt niet weg dat ik voor t einde van december toch nog een testje er aan waag.. zit niet voor niets bij het december nod topic!
    allemaal een fijne dag gehad gisteren?
  • Amai Nijnjt tot vrijdag wachten, als je dat kan thumbup.gif . Ik ging ook wachten om het samen met m'n ventje te doen, maar het ongeduld was sterker dan mezelf (vooral omdat ik exact wist wanneer m'n eisprong was) en heb toch getest. Dan direct naar m'n ventje gebeld en gezegd dat ik iets gedaan had wat niet mocht... Eerst was hij een beetje boos, maar als hij hoorde dat het positief was heeft hij er niets meer van gezegd...

Ik heb nog niet zo heel veel kwaaltjes, maar 't is het prille begin hé... Mijn (.)(.) doen pijn en jeuken verschrikkelijk, verder veel plassen, vlug buiten adem, in het begin veel ongigevoel, maar dat is nu over...
  • @jaja, dat was waarschijnlijk ik die dat gezegd had. M'n gyne zei me dat ik niet kon weten hoe m'n cyclus kon zijn na een MK. Kon perfect tot 3 maanden duren. Hij zei me ook, mss moet je na 6 weken eens een testje doen, maar reken er dan niet echt op dat het positief zal zijn...
  • @ eefkezeefke poficiaat wat leuk voor je om te weten dat je tweede kindje eraan komt !

@ iepje: Van harte proficiaat leuk dat je nu al weet dat je zwanger bent genieten maar !
  • ik kan opschuiven...
    ik heb gisteren mijn ms gekregen, twee dagen vroeger, dus een kortere cyclus van vorige maand, daar kan ik wel met leven..
  • Hier nog steeds niks.. vandaag zou eigenlijk ook me nod dag kunnen zijn als ik een cyclus van 25 dagen heb net als de vorige maand. Vanmorgen test negatief.. hele dag wat krampjes maar zet nog steeds niet door. Wel wat wit gelig slijmverlies.. we wachten nog maar af. Het kan zomaar zijn dat ze vanavond of morgen toch doorkomen.. Ik ga er in ieder geval eigenlijk al vanuit dat ik niet zwanger ben.
  • hier nog steeds geen ms, spannend...maar ik hoop ook niet te veel, denk dat ik helaas een lange cyxlus heb. We hebben wel om de twee dagen geklust dus er is nog hoop!morgen misschien nog eens testen? ponder.gif
  • Voel me vandaag niet al te best sad.gif Deze morgen opgestaan met opgezwollen keel en verstopte neus. Ondertussen prikken mn ogen, koortsig gevoel, overal pijn maar vooral aan onderrug en onderin buik... Voel mij echt ellendig eigenlijk ponder.gif Krampen in onderbuik worden constant erger ook...
    Durf natuurlijk nix in te nemen want stel dat ik zwanger ben... Ga nog afwachten tot morgen, als ik mij nog ellendiger voel, ga ik naar HA...

Veel succes voor de NOD'sters!

thumbup.gif candle.gif
  • iepje.. klopt..
    heb ook op een ander forum het e.e.a. meegelezen. het schijnt wel heel erg sterk per vrouw te verschillen heb ikb egrijpen.
    het heeft ook te maken kennelijk met wel of geen curretage en of je lang of minder lang zwanger was.
    ik mocht slechts kort de vreugde met manlief delen.
    wens jou een hele dikke vette positieve clear blue test.
  • Hey Dames,

Eerst en vooral allemaal een fijne kerst xmastongue.gif
    Heb alles eens bijgelezen en er zijn toch weer een paar zwangeren bij...PROFICIAT!!!
    Hier nog altijd geen spoor met MS...
    Heb al wel een paar dagen het gevoel dat ze gaan doorkomen, veel slijmverlies maar dat is het dan ook.
    Afwachten hé.
    Aan alle wachtenden, veel succes. xmasblink.gif
  • Succes allemaal he! Ik lees nog steeds mee hoor, maar vind niet altijd de tijd om te schrijven. Iedereen nog een fijne avond. Ik ga me bedje opzoeken....de vermoeidheid begint hier zijn tol te eisen wave.gif
  • Heb me uit het lijstje gehaald.. het zet nog niet echt door maar denk dat dat vandaag wel zal gebeuren. Iedereen nog succes deze maand! Hopelijk toch nog wat zwangere erbij!!

ZWANGER :

Elise - 26j - 1e kindje - uitgerekend voor 13/8? (5 weken?)
    Emme - 26j - 2e kindje - uitgerekend voor 15/8
    AD - 29 - 3 kindje - uitgerekend voor 21/8
    Daantje - 26 - 2e kindje - uitgerekend voor 24/8
    Mama van Suusje - 30j - 2de kindje - uitgerekend voor 24/8
    Manonmis - 23j - 2e kindje - uitgerekend voor 25/8
    Iepjes - 27j - 1ste kindje - uitgerekend voor 29/8
    Droom Droom - 24j - 1e kindje - uitgerekend voor 29/8?
    Eefkezeefke - 32j - 2de kindje - uitgerekend voor 29/08

OVERTIJD:

Line - 28j - 2e kindje- 10e ronde- NOD 1/12
    Evi - 28j - 3e kindje - 4e ronde - NOD 18/12
    jasja - 35j -3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 21 (mn geluksgetal)/12
    krisjep - 29j - 1e kindje - 6de ronde - NOD 22/12

BIJNA ZWANGER:

mien - 23j - 1e kindje- 11e ronde - nod 27/12
    Sandy - 27j - 1e kindje - 5e ronde - NOD 27/12
    Mary - 27j - 2e kindje - 11e ronde - NOD 27/12
    x_nathalie_x - 27j - 3e kindje - 2de ronde - NOD 27/12
    Lynn - 21j - 1ste kindje - 4e ronde - NOD 28/12
    Nijntje- 25j- 1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28-12
    __valerie__-24j-1e kindje- 1e ronde na MK- NOD 28/12
    debdeb - 21j - 1e kindje - 9de ronde - NOD 28/12
    Jessie - 26j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 29/12
    Sarah - 26j - 1e kindje - 2e ronde - NOD 29/12
    Mamabeer - 27j - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 30/12
    Muisje - 28j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 31/12
    Lizzy87 - 23j - 1ste kindje - 14de ronde - NOD 31/12(clomid)
    lucy - 29j - 2de kindje - 6de ronde - NOD 7/1
    Staty - 29j - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 31/1
    Heartjen - 28j - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 15/1
  • jeeej vandaag mn nod ben benieuwd bigsmile.gif
  • Hi,

@Mien: succes, ik hoop voor je dat die vervelende devil.gif wegblijven.
    Hier nog altijd geen devil.gif te zien...
    Morgen een testje doen al denk ik dat het negatief zal zijn.
    Heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen, heb wat ms krampjes maar dat is het ook.
    Afwachten
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld