...NOD december...

• ...nod december...

Dag dames
    Ik zit met een erg lange cyclus van 35 à 37 dagen dus mijn NOD valt volgens de banner pas op 2 december...bijzonder lang nog dus...
    Heb er zelf 2 rondes opzitten en nu zijn m'n devil.gif er inmiddels 3 dagen al.
    Ik heb me de voorbije maanden té erg gefocust op m'n cyclus enzo en ga proberen dit deze ronde minder te doen. M'n ventje en ik zijn op huizenjacht dus dat leidt toch al wat af. wave.gif
  • Hoi Elise!

Ik vergezel je voor de maand december...en daarna schuiven we samen lekker door naar de "zwangeren"-club! wink.gif Wij hebben ook ronde 2 achter de rug en kijken hoopvol uit naar het volgende rondje. Mijn NOD zou 1/12 zijn, dus we kunnen tegen dan samen spannend aftellen! content.gif Wij zijn een huisje aan 't bouwen...dat zorgt voor ietsiepietsie afleiding, maar ik moet het ook dringend allemaal wat van me afzetten! We steunen elkaar, he! hug.gif
  • hey dames!

Ik hoop dat december veel geluk gaat brengen voor jullie en voor mij natuurlijk ook goofy.gif
    Ik had in oktober een positieve test, maar dit is jammer genoeg misgelopen op een vroege miskraam. Maar ik zit nog steeds te wachten tot wanneer alles eruit is. De gynaecoloog wil dat het spontaan komt, dus geen curretage omdat het nog zo pril was. Ik heb nu al 8dagen een lichte bloeding en hoop dat alles snel komt. Zodat ik weet wanneer mijn nieuwe NOD gaat zijn. Ik was na ronde 2 zwanger, dus nu reken ik gewoon dat dit ronde 3 is. Ik had telkens een mooie cyclus van 28dagen!
    Wanneer dus mijn NOD gaat zijn weet ik nog niet, maar in november kan het niet meer zijn, daarom dat ik ook hier kom meepraten.

@ Elise: mijn ventje en ik hebben donderdag de compromis gaan tekenen voor ons huisje en voor de jaarwisseling zouden we de sluitel krijgen. Dus ook hier wat extra afleiding content.gif
  • hier nog eentje voor nod in december, 4 december.
    ik heb 1 oktober mijn spiraal laten weghalen en heb vandaag mijn regels dan toch eindelijk doorgekregen.
    ik weet wel nog niet hoelang mijn cyclus is, dus ik heb een banner gemaakt van 31 dagen.
    dus nu kan ronde 1 van start gaan
  • Hallo iedereen,

Ik kom mij ook vervoegen hier. Mijn NOD zou 4 december moeten zijn, maar heb heel onregelmatige lange cyclussen. De langste tot hiertoe is 44 dagen. Ik zit nu momenteel in ronde 3, maar door deze lange cyclussen, voelt dit voor mij aan als ronde 4.

@x_nathalie_x: We kunnen samen aftellen thumbup.gif

Groetjes wave.gif
  • Goedemorgen,
    Ik kom me hier ook aan toevoegen denk ik wink.gif .
    Ik hoopte natuurlijk op een positieve test morgen, maar vanmorgen had ik al wat bloedverlies, helder licht-rood en ik voel me ook mee devil.gif dan pregnant.gif .
    Allé, niet getreurd (ja oké vind het wel jammer natuurlijk), maar we gaan vol goede moed op weg naar de volgende NOD!!
  • Welkom dames! Hopelijk brengt december een kadotje voor ons bigsmile.gif

Hier wacht ik nog steeds ongeduldig af tot mijn lichaam in actie schiet. Want nu weet ik natuurlijk nog steeds niet wanneer mijn nieuwe NOD gaat zijn. Hopelijk duurt het niet meer te lang want ik wacht al 11 dagen thumbdown.gif
  • idd, tijgetje
    ik zag het ook
    maar kweet niet h oelang mijn cyclus duurt aangezien ik jaren geen devil.gif heb gehad door mijn spiraal.
    dus ik heb een banner gemaakt met een wilde gok content.gif
  • Hallo dames!

Mag ik mij hier ook bij voegen?

Ben 27jaar en sinds eind juli aan het proberen voor ons 1e kindje. Elise heb net als jou lange cyclussen... Ben vandaag aan ronde 5 begonnen en heb een gemiddelde genomen van al mijn voorbije cyclussen. Heb mij ditmaal ook voorgenomen om me niet te focussen op vruchtbaren dagen... Mijn nod zou rond 7/12 zijn. Is echt nog zooooooo lang. Hoop volgende maand op een vroeg verjaardagscadeautje want de 13e is het mijne verjaardag wink.gif

Aan alle dames hier op het forum veel succes!
  • Zullen we hier misschien ook een lijstje maken zodat we weten wie wanneer zijn nod verwacht?

Ik zal al beginnen, maar ja natuurlijk weet ik mijn datum nog niet omdat ik nog steeds wacht tot mijn lichaam doorheeft dat het niet meer zwanger is.

Jennifer - 24jr - 1e kindje - 3e ronde - NOD ?/12
  • leuk idee jenifer
    ik zet er bij mij ook een vraagteken bij, omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus duurt aagezien dit mijn eerste cyclus sinds een drietal jaar is doordat ik dat spiraal heb laten weghalen

x_nathalie_x - 27 jaar - 3de kindje - 1ste ronde, NOD 4/12?
  • Hey Dames,
    Ik zal me ook toevoegen aan het lijstje. Volgens mijn langste cyclus valt m'n NOD ook in december... Laten we candle.gif voor ons allen dat het deze keer wel lukt!

Iepje - 27jr - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 1/12
    x_nathalie_x - 27 jaar - 3de kindje - 1ste ronde, NOD 4/12?
  • Ik zet mijn NOD er ook snel even tussen, meiden! We gaan voor een vruchtbare Sinterklaasmaand!

Mopper - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 1/12
    x_nathalie_x - 27 jaar - 3de kindje - 1ste ronde, NOD 4/12? content.gif
  • hey,

mag ik erbij? ik schuif door van oktober naar december. Na positieve testen ( heb er zowat 20 gedaan blush.gif is het opnieuw verkeerd gelopen) Gelukkig mag ik volgende week op controle want er is volgens mijn huisarts iets aan de hand van binnen. Maar we laten ons hoofd niet hangen en gaan opnieuw vol goeie moed ( en ook veel schrik ) door naar de volgende ronde!

Veel succes iedereen !!
  • Iepje - 27jr - 1ste kindje - 4de ronde - NOD 1/12
    x_nathalie_x - 27 jaar - 3de kindje - 1ste ronde, NOD 4/12
    Lizzy87 - 23 jaar - 1ste kindje - 11de ronde - NOD 6/12 (clomid en pregnyl)
  • we zijn al met een paar om elkaar de moed toe te zeggen he meiden

line, ik duim voor u voor als je naar de dokter gaat.
    ben benieuwd wat er allemaal bezig is in uw lichaam
  • @ line: hopelijk is er niets ernstig aan de hand met je!
    Ik hoop dat we snel allemaal een positieve test hebben en dat het dan ook voor iedereen goed blijft gaan hug.gif
  • hey,

Dank je wel voor jullie reacties!
    We zullen zien maar ik heb er goeie moed in hoor!
    Ik hou jullie op de hoogte !

groetjes
  • aangepast lijste :

Line- 28 jaar - 2e kindje- 10e ronde- NOD 1/12
  • Ik zet mij er ook even bij:

Line- 28 jaar - 2e kindje- 10e ronde- NOD 1/12
    Tijgetje - 25j - 1ste kindje - 3de ronde - NOD 4/12?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld