NOD December 2019

• NOD December 2019

Aangezien het forum toch nog online blijft, begin ik alvast opnieuw met een NOD groepje.
    Mogelijk blijf ik hier alleen zitten aangezien er niet veel activiteit meer is, maar dat zien we dan wel smile.gif
    Vind dit nog steeds een fijn forum en blijft hier maar kijken ^^

LadyB - 2e kindje - ronde 9 - NOD 10-15/12

• Had je al een arts kunnen vragen naar je luteale fase? Veel succes!
  • @Amoxiclav thanks!

@Liv. Ja ik heb deze week een afspraak gehad bij de gyn.
    Zij kon de eisprong bevestigen die ik weekend ervoor had gehad, dus dat was al fijn.
    Verder heb ik meteen enkele verwijzingen gekregen (staal-test + bloedtest voor mn man, bloedtest + HSG voor mij).
    Utrogestan geloofde ze niet in, maar heb het wel gekregen omdat ik het vroeg.
    Dus daar ben ik nu 2d mee bezig.
    Op hoop van zegen dus smile.gif
    (daarom ook ruime NOD, zal dus tussen 'normale' dag zijn, en langer door de utro)
  • We mogen 2019 dan toch positief afsluiten!
    De utro heeft zijn werk gedaan smile.gif
  • @LadyB oh super!!! Gefeliciteerd!!! bigsmile.gif
  • @LadyB Ik breek even in. Onbegrijpelijk dat ze geen utro gaven als je luteale fase zo kort was... Vriendin steevast ook 8-9 dagen luteale fase. Na 10 maand proberen niks. Utro gekregen en tweede ronde met utro raak...

In ieder geval: leuke afsluiting van 2019 voor je!!!
  • @Louise2017 Ja ik had al bijna de hoop opgegeven dat het in 2019 nog ging lukken.
    2 dokters geweest die beide het nut van utro niet zagen, gelukkig met volhouden toch van die 2e gekregen. Dat een huisarts hier niet 100% van op de hoogte is kan ik nog ergens begrijpen, maar van een gynae vind ik dat best jammer. Maar goed, voor jezelf opkomen is dus heel belangrijk en heeft dus wel degelijk nut.

Toeval of niet dat ik in september in het "soms gaat het mis" forum stukjes aan het backuppen was, en daar bepaalde postjes dus opnieuw tegenkwam waar het ook vaak over utro ging en zwanger worden/blijven. Zo goed dat we eigelijk best veel van elkaar kunnen leren, en van alle ervaringen, en dat we dat kunnen gebruiken naar de toekomst toe.
    (gynae vroeg trouwens of ik medisch opgeleid was - is totaal niet het geval. Kan je wel inbeelden hoe goed ik voorbereid was goofy.gif )
  • Dat is omdat er nogal wat discussie is over wat ‘te kort’ is.

Maar proficiat! Super dat al die testen afgebeld mogen worden smile.gif.
  • @Liv. Ja zeker! Daar ben ik zelf ook heel blij om smile.gif
  • Hallo dames,

Bij men vorige zwangerschap zat ik ook op dit forum, dus kom ik nog eens kijken.
    Waarom komt er een einde aan de site?

28 jaar - 2de kindje - 1ste ronde - NOD 20 december

Ik voel Vanalles , vrijdag normaal mijn eisprong en sinds zaterdag heb ik menstruatie gevoel en steken, deze morgen echt pijnlijk, bij len vorige zwangerschap was dit niet, dus zal wel ontpillen zijn zkr.

Hoe gaat het hier anders?

Groetjes van op de wachtbank smile.gif
  • @LadyB fijn dat je toch utrogestan gekregen hebt! Ik geloof ook in de werking ervan.. steek het nu al op sinds ik 5w was en het blijft goed gaan deze keer! Wanneer ben je uitgerekend? smile.gif
  • @LadyB Ha super. Hier ook al vaak de vraag gehad 'of ik medisch geschoold ben'
    Utro zal geen miskraam tegenhouden maar een luteale fase van 8-9 dagen is nu eenmaal echt opt randje om een innesteling goed te laten verlopen.

Wens je een fijne zw!!
  • Proficiat @LadyB!
    Hier ook 2x succesvol zwanger door utro.
    Bij men zoon 9maand aangemodderd met korte LF. Dan 3e maan dmet utro een plakker gekregen smile.gif
  • @LadyB proficiat!! Twee zomerkindjes 🥰
  • @LadyB hoe is het nog? Al 7w gepasseerd zie ik bigsmile.gif
  • @Amoxiclav Gaat wel, misselijk als ik niets eet en vooral heel moe. Verder is het uitkijken naar de echo volgende week, wil zo graag weten of het allemaal ok is.

Jij ook alweer voorbij de 15w! Hoe gaat het met je dochter op school? Jij bent dan heel de zomer thuis voor de grote vakantie, lijkt me ook handig bigsmile.gif
    Of heb je dan ook opvang voorzien? (ben al een beetje aan het denken hoe we dat hier zullen doen)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld