NOD december 2018

• @SV8 goed nieuws, proficiat! Hopelijk maandag een
    Mooie stijging.
  • @SV8 Joepie!!!! Streep is dus toch streep he. Fantastisch. Proficiat!
  • @SV8 : Ik val ook nog eens even binnen. Proficiat. Zo een goed einde van het jaar thumbup.gif
  • Bedankt allemaal!! Ik ben echt ongelooflijk blij. Ik heb er ook een goed gevoel bij, das echt de eerste keer. Ik hoop dat ik maandag niet van mijn wolk gesmeten word.
    Ondertussen wel een avond en nacht op de pot doorgebracht, wat een hel.
    Zal wel niet van zwangerschap zijn maar wss iets verkeerd gegeten. Ik heb sowieso lastige darmen.

Ik hoop echt dat jullie snel volgen... allemaal een septemberkindje smile.gif
    Voorlopig ben ik uitgerekend voor 4 september en 31 augustus heb ik nog een trouw van vrienden die ik niet wil missen!
  • @SV8 echt een superdikke proficiat! 😊
  • @SV8 wauww fantastisch nieuws!! Dikke proficiat en geniet ervan!
  • @SV8 Alvast veel succes voor morgen! Hopelijk een mooie stijging thumbup.gif
    Laat zeker iets weten morgen!
  • Amai, ik zie echt af en ga blij zijn als het morgen is.
    Ik zweef tussen geloof en twijfel tussen hoop en wanhoop.
    Mijn gevoel blijft zeggen dat het goed loopt maar soms komt daar eens een donderwolk binnenvallen waardoor ik weer helemaal van gedacht verander. Ik slaap ook keislecht en ben dus doodmoe.
    Gisteren nog een test gedaan en die was nu echt mega duidelijk dus hcg is wel gestegen... hoeveel is maar de vraag.

Ik hoop maar dat ze me morgen tijdig iets laat weten, normaal gezien vertrek ik tegen 17h30-18h00 hier thuis en zou toch graag tegen dan al weten hoe en wat.
  • @SV8 Goed dat de zwangerschapstest een duidelijke streep toonde, dat geeft in ieder geval al goede moed. Ik hoop dat ze je idd op tijd iets laten weten morgen thumbup.gif
  • Ik mag het jaar met goede hoop afsluiten. Hcg is mooi gestegen en oestradiol en progesteron staan ook heel hoog.
    Vrijdag eerste echo om de zwangerschap te lokaliseren. Veel moet ik er niet van verwachten maar wel een buitenbaarmoederlijke uitsluiten. ‘t Is heel vroeg voor een echo maar ze snapt mijn ongerustheid en doordat ik er al eentje gehad heb krijg ik dit ‘voorrecht’.
    Ik ben nu al super benieuwd maar ga nu eerst proberen te genieten van deze avond en morgen!

Ik duim voor jullie dames en duim mee dat jullie ook in 2019 goed nieuws krijgen!
  • Proficiat @SV8 !! Supergoed nieuws!
  • Wauw @SV8 ! Geweldig nieuws! Ik ben echt zo blij voor u! En goed dat je al een 1e keer op echo kan vrijdag. Geniet van je zwangerschap happy.gif
  • Nog een laatste update..
    De echo toonde wat er op 5 weken te zien kan zijn, een vruchtzakje. Mijn hcg blijft ook mooi verdubbelen in minder dan 48h, progesteron blijft ook goed hoog. So far so good maar helemaal gerust ben ik nog niet. Das het nadeel aan zo een lang traject denk ik.
    Over twee weken nieuwe echo en dan hopelijk hartactiviteit.

Jullie zien maar, ook na een heel lange lijdensweg komt er soms geheel onverwacht nog goed nieuws. Blijven hopen, blijven geloven maar ook zeker het verdriet blijven toelaten.
    Veel succes dames!
  • @SV8 Een dikke proficiat! Ik hoop en duim dat je begin september een prachtig beebje mag verwachten!! Lang wachten wordt soms toch eens beloond, maar het duurt wel even voor je het durft te geloven hoor wink.gif
  • @SV8 Wauw proficiat! Het is je zeker gegund na het lange traject dat je al hebt doorgemaakt. Geef zeker een update over 2 weken smile.gif
  • @SV8 : Fijn dat alles goed gaat. Ik zal duimen voor een goede echo.
    thumbup.gif hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld