NOD december 2018

• @Bieke83 jammer, veel succes in de volgende ronde

@SV8 dikke knuffel. Hopelijk krijg je morgen toch goed nieuws.
    En laat die 4 dagen maar snel voorbij gaan en geniet van je rust
  • Goeie morgend dames,

Hebben jullie ook zo vaak last van hoofdpijn?
    Ik kan daar echt zo ellendig van zijn... En dan soms zet het zich om in migraine thumbdown.gif
    Ik heb al de hele nacht hoofdpijn. Zou liever terug het bed inkruipen, bah.
  • Ondertussen is de bloedafname achter de rug.
    Ben super benieuwd of er nu wel een eisprong is geweest.
    Morgen kan ik normaal een telefoontje verwachten thumbup.gif
    Het begint al te kriebelen om te testen. Maar eerst maar afwachten tot ik iets meer weet.
    Zo moet ik geen testen verspillen. blush.gif

wave.gifAangepast door Mammie84 op 18/12/2018 18:42
  • @Mammie84 Ik duim voor goed nieuws! thumbup.gif Laat zeker iets weten morgen!

@SV8 Hoe gaat het nog met u ondertussen? Al meer nieuws?
  • @Bieke83 Ik ben gisteren vergeten bellen, dat ik dat tegenkom verchiet ik eigenlijk van. Wil alleen maar zeggen dat ik er niet veel goede hoop op heb... Voor de rest nog steeds een gezwollen buik (wel al ietsje beter denk ik) en daarbij de last in buik en rug. Ik ga mss eens mailen naar de gyn hoelang dat zo nog kan duren, is eigenlijk echt vervelend. Mss wacht ik nog tot morgen..
  • Goeiemorgen iedereen,
    Ik ben vandaag 19dpo, hoewel Fertility Friend mijn ovulatie telkens verlegt, als ik mijn temperatuur ingeef. Hij zette de ovulatie eerst op 31/11, dan op 1/12 en dan op 2/12. Deze morgen kreeg ik zelfs de melding dat het niet meer mogelijk is mijn ovulatie te bepalen... Beetje raar.
    Nu, feit blijft dat ik ongeveer 19dpo ben en nog steeds geen maandstonden heb. Ook niks van 'zwangerschapssymptomen' en om één of andere reden was ik er zeker van dat ik deze maand niet zwanger zou zijn. Nu heb ik deze ochtend toch maar een testje gedaan. Ik zie een licht streepje, maar weet niet goed wat ik er van moet denken. Als ik 19dpo ben, zou het streepje dan niet al donkerder moeten zijn? Ik heb een foto van de test als profielfoto gezet. Kunnen jullie dat zien? Wat denken jullie daarvan?
    Sowieso doe ik morgen opnieuw een test, als ik tegen dan mijn maandstonden nog niet heb. We moeten morgenavond ook naar de gynaecoloog voor het resultaat van mijn man zijn tweede sperma-onderzoek. Nu vraag ik mij af, stel nu dat ik wel zwanger zou zijn, zouden we dan de afspraak morgen bij de gyn laten staan? Kan die al iets zien, mocht ik zwanger zijn?

Edit: een link naar de foto: www.mupload.nl/img/lxi4u9k.jpgAangepast door TieMa op 19/12/2018 07:58
  • @TieMa ik kan de foto niet uitvergroten dus kan het niet zien maar een licht streepje is ook zwanger! Als je een latere eisprong hebt gehad dan je dacht kan dat nog zo licht zijn. Of de gyn al iets kan zien weet ik niet, denk het niet. Succes!
  • @TieMa ik kan de foto niet uitvergroten dus kan het niet zien maar een licht streepje is ook zwanger! Als je een latere eisprong hebt gehad dan je dacht kan dat nog zo licht zijn. Of de gyn al iets kan zien weet ik niet, denk het niet. Succes!Elise290 @ Vandaag 07:58

Een link naar de foto: www.mupload.nl/img/lxi4u9k.jpg Kun je daar iets meer zien?
  • Dat is al wat meer dan een licht streepje hoor.
    Proficiat.
  • @TieMa : dit is geen licht streepje meer voor mij wink.gif voor de mijne had je echt een vergrootglas nodig.
    Dus ik denk : PROFICIAT! smile.gif
  • @TieMa : super duidelijk streepje hoor! Een dikke proficiat! love.gif xmascandy.gif
    Helaas ga je nog niets kunnen zien bij de gyne. Daar is het nog wat vroeg voor.
    Maar je kan alvast eens telefoneren en melden dat je zwanger bent.
    Dan maken ze normaal wel een afspraak voor de eerste echo.

Aangepast door Mammie84 op 19/12/2018 10:10
  • @TieMa zeer duidelijke streep! Dikke proficiat! pregnant.gif Dan was je temperatuursdaling toch een innestelingsdip wink.gif
  • Bedankt iedereen!
    Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest, en die sprak niet over of ik al dan niet zwanger zou zijn, maar over het gehalte aan zwangerschapshormoon in mijn bloed. Dat kan nu bv aan 300 staan en dan is het oké, maar het kan ook aan 30 staan en dan blijft het afwachten... Vanavond weet ik het resultaat van de bloedtest, en dan moet ik maandag terug om te kijken of het gestegen is of niet, en om al de rest van de testen te doen (toxoplasmose, cmv,...)
    Ik kon het ook niet laten en ben ook om een andere test gegaan. Het resultaat is het volgende: www.mupload.nl/img/hd9peedbs43…
    Ik geloof het amper... Huisarts zei ook dat, met slechte zwemmertjes, de kans op een miskraam veel groter is, dus ik ben echt héél voorzichtig en bang...
    Morgen moeten we dus naar de gynaecoloog, de huisarts zei ook dat die sowieso nog niet veel gaat kunnen zien, maar dat het sowieso geen kwaad kan om het resultaat van mijn man te weten, dus we gaan die afspraak gewoon laten doorgaan.
    Oh, ik ben benieuwd naar vanavond... Ik zit te trillen en te bibberen terwijl ik dit schrijf.

De wekenindicator van de Clearblue klopt ook niet met wanneer ik denk mijn eisprong gehad te hebben. Hij geeft slechts 1-2 weken aan, terwijl mijn eisprong al bijna 3 weken geleden is. Mijn eisprong kan wel wat schommelen, maar nu ook geen hele week (denk ik). En bovendien, als mijn eisprong een week later was dan ik dacht, dan hebben we niet goed meer geklust dus... Ik ben echt bang...Aangepast door TieMa op 19/12/2018 11:33
  • @TieMa : Proficiat, ik zie ook een 2de lijntje.

@Bieke83 : Jammer van je MS

• @TieMa : ik begrijp je bezorgdheid zeker!! ik hoop dat de namiddag vliegt & dat je vanavond alvast een goede waarde mag vernemen van de huisarts!
  • @TieMa proficiat!
    Hopelijk straks gewoon mooie startwaarden terug van je bloed!

Dames ik volg jullie hier nog allemaal en duim! Het is jullie allemaal zo gegund om een prachtig einde van 2018 te hebben!

• @TieMa Oh dat is een mooie dikke lijn! Proficiat!!!!

Ik had me voorgenomen om voor onze eerste ronde geen ovulatietesten te doen, maar nu kriebelt het toch. Wij vrijen sinds ons zoontje maar 2 keer per maand dus dan is de kans groot dat het cruciale moment gemist wordt. Weet niet of ik op een ongeveer-telling wil vertrouwen. Maar zo 1-2x per dag testen, ga k daar niet te veel stress van krijgen? K weet hét nog niet smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld