Bedankt iedereen!
Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest, en die sprak niet over of ik al dan niet zwanger zou zijn, maar over het gehalte aan zwangerschapshormoon in mijn bloed. Dat kan nu bv aan 300 staan en dan is het oké, maar het kan ook aan 30 staan en dan blijft het afwachten... Vanavond weet ik het resultaat van de bloedtest, en dan moet ik maandag terug om te kijken of het gestegen is of niet, en om al de rest van de testen te doen (toxoplasmose, cmv,...)
Ik kon het ook niet laten en ben ook om een andere test gegaan. Het resultaat is het volgende:
www.mupload.nl/img/hd9peedbs43…Ik geloof het amper... Huisarts zei ook dat, met slechte zwemmertjes, de kans op een miskraam veel groter is, dus ik ben echt héél voorzichtig en bang...
Morgen moeten we dus naar de gynaecoloog, de huisarts zei ook dat die sowieso nog niet veel gaat kunnen zien, maar dat het sowieso geen kwaad kan om het resultaat van mijn man te weten, dus we gaan die afspraak gewoon laten doorgaan.
Oh, ik ben benieuwd naar vanavond... Ik zit te trillen en te bibberen terwijl ik dit schrijf.
De wekenindicator van de Clearblue klopt ook niet met wanneer ik denk mijn eisprong gehad te hebben. Hij geeft slechts 1-2 weken aan, terwijl mijn eisprong al bijna 3 weken geleden is. Mijn eisprong kan wel wat schommelen, maar nu ook geen hele week (denk ik). En bovendien, als mijn eisprong een week later was dan ik dacht, dan hebben we niet goed meer geklust dus... Ik ben echt bang...
Aangepast door TieMa op 19/12/2018 11:33