NOD december 2018

• @SV8 hopelijk toch een knaltest binnenkort!

@Dolce dikke proficiat!

Hier ga ik, vind ik van mezelf, een beetje ver... Ik praat namelijk al tegen ons kindje, al weet ik, tot het tegendeel bewezen is, ik niet zwanger ben. Het is moeilijker en moeilijker om er niet mee bezig te zijn, zeker in de wachtweken. sad.gif
  • @xMissyx Ik vind dat niet gek hoor, het is een manier om positief te blijven en positieve vibes naar je buik te sturen. Dus als jij je daar goed bij voelt vooral doen smile.gif

@SV8 Ik ben blij te horen dat het fysiek beter gaat ondertussen. En nu afwachten geblazen. Ik hoop dat de tijd goed snel vooruit gaat.

Hier nog steeds aan het afwachten. Gisteren overdag enkele veegjes oud bloed op een inlegkruisjes, 's avonds niets meer. Deze mogen wat roze bij afvegen, ondertussen ook niets meer. Mijn verstand denkt dat het game over is voor deze ronde en dat mijn regels wel zullen doorkomen. Mijn gevoel zegt me dat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Van de spanning ben keiveel water aan het drinken en dus zou testen nu niet ideaal zijn. Bovendien heb ik alleen dure clearblue test in huis want bij Kruidvat waren de 2 voor 5€ uitverkocht... Dus voorlopig blijf ik gewoon wachten.
  • @xMissyx , ik denk dat vele mama's to be dat doen. Ik althans toch wink.gif

Sinds enkele dagen heb ik een soort van "bandenpijn". Zo kan ik het het beste omschrijven. Verder alles normaal hier.
    Niks waarvan je kan denken: "oh, de MS gaan komen" maar ook niks dat zegt "Joepie, een baby!"
    Nog even geduld.

Vrij zeker dat mijn eisprong 12 december geweest is. Zou ik dan met Kerst al een testje durven doen?
    Wat denken jullie?
  • @xMissyx : ik durf dat ook wel eens doen... Dus echt gek is het niet...

Nog 7 dagen tot nod,... Ga mss wel vroeger testen. Zodat ik weet of ik een glaasje kan drinken op kerstavond.
  • Amai het is me m'n dagje al geweest... Geen bloed meer te bespeuren. Nerveus dat ik ervan werd! Ik heb heel hard geprobeerd mijn zinnen te verzetten, maar dat lukte dus niet. Uiteindelijk deze namiddag me dan toch maar aan een testje gewaagd, ik wilde echt wat rust in mijn hoofd. Helaas ben ik er niet rustiger door geworden. Ik heb met serieus waterige urine getest (vang urine altijd op in een bakje dus zag goed dat dit allicht niet geconcentreerd genoeg was). Er kwam geen streepje maar wel precies een soort van schaduw. Mijn man zag het niet, en ik wil het mss zien? Weet iem of deze testen een voorgedrukt lijntje hebben? Het is zo'n snelle detectie test waar een + op verschijnt bij positief.
    Er zit maar 1 ding op. Morgen niet te veel drinken in de namiddag en na het werk naar Kruidvat om een doosje 2 voor 5€ testen. En dan opnieuw testen. Tenzij tegen dan de duiveltjes er zijn, die kans acht ik ook nog steeds hoog in.
    Het wordt moeilijk om me te ontspannen vanavond en morgen wink.gif
  • @Bieke83 : spannend!! Ik duim alvast voor je!
    candle2.gif
  • Merci @Mammie84 bigsmile.gif. Ik ben zo blij dat ik mijn emoties hier wat van me af kan schrijven. Mijn man snapt het allemaal niet zo goed. Volgens hem moet ik gewoon een paar dagen (paar dagen!!!) wachten en dan nog eens testen. Mijn geduld van de afgelopen dagen is nu echt wel weg hoor wink.gif
  • @Bieke83 pff mannen, 'gewoon een paar dagen wachten', is toch een geheel ander mensensoort eh.
    Ik heb. Geen weet van een voorgemaakt streepje of wat een schaduw kan zeggen . Ik hoop op goed nieuws morgenvroeg!
  • @Bieke83 Anders een foto’tje online zwieren, dan kunnen wij mee oordelen wink.gif
    Succes alvast met de zenuwen en de test morgen!
  • @Bieke83 : ohhh ik hoop het zo!!!! Ik heb nog nooit tuurstreepje gehad buiten de keren dat ik zwanger was. Anders omo-wit, dus ik ben al zenuwachtig in je plaats! candle2.gif
  • @Bieke83 spannend! En ja die mannen 🙂
  • Bedankt @SV8, @Elise290, @Natoke en @Blis bigsmile.gif. Ik lees uiteenlopende dingen over de CB plus testjes. Sommigen beweren dat daar idd een voorgedrukt streepje staat, anderen zeggen van niet. Ik baal dat ik daar niet naar heb gekeken voor ik de test deed. Maar goed, mijn plan is om morgen na het werk naar de Kruidvat te gaan en dan opnieuw te testen, na enkele uren niet gedronken te hebben. Het doet me deugd dat jullie zo meeleven!
  • @Bieke83 Veel succes!! Ik ben ook wel benieuwd! wink.gif
    Ik heb nog steeds mijn maandstonden niet, hoewel die volgens de Flo app gisteren of eergisteren moesten komen. Nu kijk ik op Fertility Friend, en die zegt dat het pas voor 18/12 zal zijn... Ik vond de berekening van de Flo app logischer, omdat die in de lijn van de andere cycli lag, maar blijkbaar zal Fertility Friend juist zijn. Ik snap totaal niet waarom dat nu weer zo lang duurt. Ik zal een luteale fase gehad hebben van 18 dagen thumbdown.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld