NOD december 2018

• @Mammie84 en @Bieke83 Het is niet gezegd dat er meerdere kansen zijn, voorlopig 1.
    Voor hetzelfde geld kan er deze keer geen enkele ingevroren worden.
    En zo gaat het allemaal snel..
    Ik heb nog steeds de droom om 2 kinderen te hebben en hoe meer beurten er nu doorvliegen hoe minder kansen er overblijven als ik ooit aan een nummer twee zou denken.
    Het is gewoon enorm lastig om naast alle teleurstellingen van de mislukte pogingen ook nog dit nieuws te dragen.
    En ik weet wel dat er maar eentje goed moet zijn maar ik wacht er ondertussen toch al lang op en hoe kan ik hoop hebben als vier heel goede embryo’s al niet tot een zwangerschap leiden...
  • @SV8 heel frustrerend. Van de 16 amper 5. Of toch maximum 5. Maar positief proberen te denken. Ooit moet het gewoon lukken! Het is natuurlijk sneller gezegd dan gedaan. Toen ik voor mijn zoontje 1j bezig was dacht ik ook dat het nooit meer zou lukken. Maar toen was het toch nog eens prijs. En nu bezig voor dat 3de. Beetje zot toch. Al is het ongeduld nu nóg groter.
    Het kan goed zijn dat je aby nu 1van die 5 is. Duimpjes omhoog! En als ge later nog een tweede wilt dan gaat ge mss opnieuw pu moeten doen maar tegen dan ben je er mss weer meer klaar voor. Omdat er dan al 1tje rondloopt?
  • @SV8 je hebt maar 1 goeike nodig om zwanger te geraken.
    Hopelijk is het deze maand prijs en heb je een blijvertje
    @Bieke83 jij ook starten met clomid 50 en na 12 dagen op controle?

Ik heb vandaag al eens een tekstje gedaan om te zien of pregnyl van zondag uit mijn lichaam is en ik heb nog maar een tuurstreepje
    Voor mij persoonlijk werkt dit beter dan kan ik zien hoe snel het uit mijn lichaam is en als ik dan eind volgende week positief test is het niet meer van pregnyl. Wel snel vind ik zelf maar hopelijk maakt het niet uit om zwanger te worden.

Hoe ziet jullie afscheiding eruit na de eisprong? Hier blijft het doorzichtig..

• @SV8 Ik snap volledig dat dit tegenvalt. Het hele traject om zwanger te worden zorgt echt voor zoveel emoties... Ik snap ook je grote droom voor 2 kindjes. Ik heb dat echter zelf al lang losgelaten ondertussen. Ik zal al blij zijn als we er eentje krijgen. Maar goed, daar heb jij nu niet veel aan natuurlijk. Veel sterkte, beleef het van dag tot dag en probeer niet te ver vooruit te kijken. Dikke knuffel.

@Muis86 Goh ik vrees dat ik te rap 'gejuicht' heb daarstraks. Ineens geen bloed meer te zien. Wat natuurlijk positief kan zijn, maar ik vrees vooral dat dit wil zeggen dat ik nu alsnog enkele dagen van wel / geen spotting tegemoet ga... om dan zondag of maandag alsnog mijn regels te krijgen. Het is dan maar zo, ik ben vastberaden er een fijn weekend, volledig in de kerstsfeer, van te maken.
    Ik heb in feite geen idee op welke dag ik op controle moet gaan wanneer ik met clomid start. Er is me gezegd dat ik moet bellen voor een afspraak wanneer ik met clomid begin. Er is me wel al verzekerd dat dit sowieso geen probleem zou zijn in de week van kerst.
    Ik snap volledig dat je zeker wil zijn dat de pregnyl uit je lichaam is. Wat afscheiding betreft, bij mij blijft deze elke ronde overvloedig aanwezig na mijn ei. Sommige rondes wordt deze eerder cremeachtig, wat er volgens mij op wijst dat ik niet zwanger ben. Meestal blijft het heel vloeibaar en transparant bij mij.
  • @Bieke83 en ga je dan niet testen om zeker te zijn? Heb je nog clomid weten te bemachtigen?
    Er zijn blijkbaar wat problemen met de stock waardoor je vaak erg lang moet wachten.
    Ik ga na deze ronde wel even een ronde zonder clomid doen, omdat we enkele weken op reis gaan en het dan slecht te monitoren is.

• @Muis86 als de bloeding echt volledig gestopt is en niet meer op gang komt test ik zondag. Maar bij mij kan dat echt een paar dagen aanmodderen. Ik denk er nu even nog niet te veel over na. Ik heb iig al clomid in huis dus daar hoef ik me geen zorgen in te maken. Ik wist dat namelijk niet dat ze momenteel te weinig stock hebben.
  • @bieke83 hopelijk komt je ms niet door. Meet je ook je temperatuur?
    @Sv8 De moed niet verliezen hé , je hebt inderdaad maar 1 goeie embryo nodig. Ik duim voor je!
    @muis86 dat is inderdaad wel snel uit je lichaam. Ik heb ook getest om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lichaam was, maar ik heb geen blanco test meer gehad... Was duidelijk oplopend

Ik denk dat ik heel voorzichtig mag zeggen dat ik zwanger ben. Deze avond naar de huisarts geweest voor bloedafname en morgen weet ik de resultaten.
  • @SV8 Ooh ik kan het geloven dat je hoopt op een beter resultaat.
    Je doet er telkens veel moeite voor. Toch is het resultaat nu nog goed.
    Je hebt inderdaad maar eentje nodig om te blijven plakken maar na jouw
    weg kan ik geloven dat je gewoon hoopt opt nog beter. Blijven
    dromen en hopen (moet ik ook tegen mezelf zeggen).

@Dolce Wauw dolce dat meen je niet? Oplopende streepjes dan?
    Voorzichtige proficiat smile.gif super nieuws!
  • @Gene Bedankt smile.gif Ik heb ze inderdaad mooi zien oplopen smile.gif Nog niet even donker als de controlestreep maar heb ook maar morgen mijn NOD.
  • @Dolce : alvast een voorzichtige proficiat! love.gif

Tegenover de vorige rondes voel ik echt nog niets. Anders blijven mijn borsten gevoelige, zelfs tot na de nod.
    Dinsdag eindelijk de bloedafname.

Fijn weekend dames wave.gif
  • ‘t Is waar dat er maar eentje goed moet zijn maar de vorige waren ook allemaal niet goed dus is dat ook maar een magere troost.
    En nu heb ik nog een verschrikkelijke nacht achter de rug met buikpijn bij elke beweging en uren wakker liggen.
    Straks kan het wachten weer beginnen, anderhalve week afzien want hoop zal er sowieso zijn bij deze poging.

@Dolce Proficiat!
    @Bieke83 Je zal wel al aanvoelen of de bloeding zich doorzet zeker? En dan starten met clomid met het grote voordeel dat je een follikelmeting zal krijgen normaal gezien of dat nog niet? Zekerheid over de timing is ook al een stap vooruit.
  • @SV8 , ik mag je dan niet kennen, maar toch leef ik met je mee.
    Dat die wachtweken maar snel voorbij gaan! Dikke knuffel! hug.gif
  • @Dolce Dikke proficiat!! Geniet er maar van! smile.gif

@Bieke83 Ik temperatuur inderdaad al even, en ik zie wel mooi elke maand wanneer ik mijn eisprong gehad heb, dus dat is wel handig. En verder daalt mijn temperatuur elke keer tegen dat mijn maandstonden moeten beginnen. Ik heb natuurlijk nog niet gezien wat mijn temperatuur zou doen als ik wel zwanger zou zijn, dus dat weet ik eigenlijk niet, maar volgens de 'boekjes' zou de temperatuur dan hoog moeten blijven, en zelfs na de innesteling nog wat verder moeten stijgen. Ik heb ook eens een maand ovulatietesten gebruikt, maar die bleven negatief, en daar werd ik zenuwachtig van. Voor mij werkt het temperaturen beter smile.gif

• @Muis86 bedankt! smile.gif over je vraag ivm de afscheiding, ik had duidelijk meer rekbare afscheiding! (Wel niet zo transparant) Ik dacht dat het ook door de pregnyl kon zijn. Anders is mijn afscheiding 1 week na ei droog.

• @Dolce Wauw wat een geweldig nieuws! Proficiat! Geniet er met volle teugen van bigsmile.gif

Hier vandaag zoals verwacht last van spotting. Enkel oud bloed. Heb ik 1e keer gehad in mei toen ik zwanger bleek te zijn maar helaas sindsdien elke ronde dat ik niet zwanger was. Toen ik in okt zwanger was had ik voor nod geen druppel bloed verloren. Dus ben geneigd te denken dat mijn menstruatie eraan komt. Alleen, meestal neemt de gevoeligheid van mijn borsten, waar ik de meeste rondes last van heb, af op moment dat de spotting begint en nu dus niet... Dus blijf ik, ongetwijfeld tegen beter weten in, hopen. Ik verwacht tegen maandag wel duidelijkheid te hebben. Sowieso test ik niet morgen als ik nog steeds licht bloedverlies heb.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld