NOD december 2018

• Ik heb me er voorlopig ingezet. Ik weet niet wanneer ik een eisprong heb. Ik veronderstel deze week (advh afscheiding)
    Dus het zal ergens tss 26 en 30/12 liggen smile.gif

Veel succes iedereen. Hopelijk nog veel blije gezichten in deze laatste maand xmasblink.gif

Jamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12

Zeefje - 2de kindje - ronde 1 - NOD 30/11
    Natoke - derde kindje - ronde 2 - NOD 4/12
    Tallie - 3e kindje- ronde 12 -NOD 5-12
    wishful - 2e kindje- ronde 1 - NOD 05/12

Mijz11 - vierde kindje - ronde 1 - NOD 12/12

Dolce - tweede kindje - ronde 3 - NOD 15/12 

TieMa - 1ste kindje - ronde 5 (4 na vroege MK) - NOD 15 of 16/12

Bieke83 - 1e kindje - ronde? - NOD 16/12

xMissyx - tweede kindje - ronde 6 - NOD 23/12

Mammie84 - ronde 8 - NOD 26/12 ???

Diedy- ronde 1 - NOD 27/12??
    Sv8 - 1e kindje - ronde IVF 2.0 - NOD 27/12
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 12 (ronde 5 na MK) - NOD 29/12
    -mama- - 2e kindje - ronde 3 - NOD 30/12

Blis - 4e kindje - ronde 1 - NOD 30/12
  • @Diedy Veel succes! En wat een verschrikkelijk verhaal! Hoe kan dat toch dat er zo laat in de zwangerschap toch nog vanalles kan mislopen. En ook niet zo zeldzaam precies aan het aantal sterren mama's te zien. Heel erg. Veel sterkte!
  • Gisteren gebeld ivm de bloedafname. Omdat ik nu toch een positieve ovulatietest had van't weekend.
    Maar de bloedafname moet toch op dag 21 gebeuren. Dus volgende week dan toch gaan.
    Ben nu eens benieuwd of er wel een eisprong is geweest. Anders heeft het geen nut om nog ovulatietesten te gebruiken.

Veel succes aan degene die gaan testen.
    Mijn nod gaat wat vroeger vallen als ik uitga van de ovulatietest.

wave.gif
  • @Elise290 We hebben zelf beslist om de zwangerschap af te breken. Mijn verhaal staat bij laatste 10 weken topic cry.gif
    Dat we de beslissing zelf hebben moeten nemen maakt het er niet gemakkelijker op maar we hebben tenminste een houvast dat er met ons niks mis is en dat ons zoontje heel veel pech heeft gehad. Hem laten 'inslapen' heeft ervoor gezorgd dat hij enkel mijn warmte en liefde heeft gekend. Ergens ben ik blij dat hij niet heeft afgezien maar ik had hem natuurlijk veel liever bij mij gehad.
    Omdat we al redelijk snel wisten (23wk) dat dit het ergst mogelijke senario was waren we wel al beetje 'voorbereid'. Natuurlijk neemt het niet weg dat het immens veel zeer doet. De kans op herhaling is heeeel erg klein (cmv infectie) dus besloten we om vrij snel voor een 3de baby te gaan.
    Ik kan alleen hopen dat baby3 niet terug een jaar op zich laat wachten.
    Ondertussen is mijn dochter wel heel fier op haar kleine broer. Ze roept zo vaak zijn naam en wijst naar zijn foto. Ik zie enkel geluk en onschuld in haar oogjes. Ze beseft duidelijk niet dat hij nu bij ons had moeten zijn en geen foto'tje op de kast...
  • Nod 24/12

Hi dames ik heb mijn eerste rond met clomid 100 Mg en pregnyl gehad.
    Ik heb al een zoontje van 2 (ook met clomid en pregnyl) en het is mijn eerste ronde.
    Mag ik er nog bij?
    Wij duimen voor een kerstcadeautje xmastongue.gif xmastongue.gif
  • @Diedy : Wat een triest verhaal. Hoe heb je je zoontje genoemd? Ik hoop dat 2019 een beter jaar voor je mag worden. Ik ben je verhaal even gaan opzoeken in het andere topic. Je zoontje had een mooi gewicht op die termijn van zwangerschap.
    Mijn duimen staan omhoog. Wanneer zijn de klusdagen?
    thumbup.gif
    Ik duim voor ieder een en dat het augustus 2019 clubje uitgebreid wordt want voorlopig zijn er niet zoveel die er komen schrijven want de meeste zitten op facebook.
    thumbup.gif wave.gif candle2.gif
  • @-mama- ja ik versta ook niet hoe je 'er niet bezig' mee kan zijn.

@Diedy wat verschrikkelijk sad.gif heel veel sterkte en hopelijk snel een regenboogje en een mooi kerstcadeautje! X hoe noemt je zoontje als ik vragen mag?
  • Onze zoon noemt Emiel. Hij had op 34wk al een mooi gewicht van 2kg910. Flinke kerel dus. Zijn zus was ook een flinke smile.gif
    We missen hem elke dag en heel vaak valt er nog een traan maag het verlangen voor een baby is zo groot.

Ons klusdagen zijn nu ergens. Tussen vandaag en zondag smile.gif heel regelmatig ben ik nog niet maar dat is normaal. Ben nog maar 10wk geleden bevallen

• @Diedy : Succes dezer dagen dan met het klussen content.gif thumbup.gif
  • Gebruikt iemand de app "clue" om haar cyclus mee te volgen?
  • Wauw zoveel reacties hier gisteren en vandaag bigsmile.gif

@Diedy wat jullie hebben meegemaakt... zo heftig. En zo mooi dat jullie zoontje toch echt een plaats heeft gekregen in jullie gezin. Ik kreeg echt een krop in mijn keel toen ik over het geluk in de ogen van je dochter las. Veel succes, het is jullie echt gegund!

@Mammie84 Geen vroegere bloedafname dus? Maar ze hebben je wel kunnen verzekeren dat ze dan nog kunnen zien of je een eisprong hebt gehad? Spannend zeg, ik ben nu ook wel benieuwd smile.gif

@Muis86 Welkom! Valt de clomid wat mee? Bij mij zou de volg ronde mijn 1e met clomid worden.

@SV8 yes voor de vroegere NOD smile.gif

• Wanneer gaan jullie testen @Mijz11, @Dolce en @TieMa ?

@Wishful Jij al meer nieuws ondertussen? Hoelang zijn jullie nog van plan om te wachten voordat jullie opnieuw starten met clomid?
  • @Bieke83 : ja ze verzekerde mij dat de eisprong dan zeker nog te zien is.
    Nu aftellen tot dan en dan wachten tot woensdag, dan weet ik iets meer.
  • @Bieke83 dank je 😊
    Wij zijn in augustus eigenlijk al gestopt met de pil dus eingelijk is dit niet echt de eerste ronde maar mits PCOS wisten we al dat fr kans klein ging zijn dat het natuurlijk zou lukken.
    Ik ben gestart met 50 maar geen effect en 100 wel effect. 1 follikel klaar en zondag meting gehad en ja hoor eentje van 18mm En zondagmiddag mijn pregnyl spuit gehad.
    Gisterenavond huiswerk gedaan dus nu spannend afwachten.
    Natuurlijk voel ik weer vanalles. Hoe raar het ook klinkt maar ik kan me niet meer veel herinneren van mijn wachtweken 2 jaar en half geleden.
    Succes dames allemaal:

• Trouwens om even op je vraag terug te komen. Ik heb niet zoveel bijwerkingen van clomid.
    Wel minder geduld maar het valt zeker mee.
  • Jamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12

Zeefje - 2de kindje - ronde 1 - NOD 30/11
    Natoke - derde kindje - ronde 2 - NOD 4/12
    Tallie - 3e kindje- ronde 12 -NOD 5-12
    wishful - 2e kindje- ronde 1 - NOD 05/12

Mijz11 - vierde kindje - ronde 1 - NOD 12/12

Dolce - tweede kindje - ronde 3 - NOD 15/12 

TieMa - 1ste kindje - ronde 5 (4 na vroege MK) - NOD 15 of 16/12

Bieke83 - 1e kindje - ronde? - NOD 16/12

xMissyx - tweede kindje - ronde 6 - NOD 23/12

Muis86 - tweede kindje - ronde 3 - NOD 24/12
    Mammie84 - ronde 8 - NOD 26/12 ???

Diedy- ronde 1 - NOD 27/12??
    Sv8 - 1e kindje - ronde IVF 2.0 - NOD 27/12
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 12 (ronde 5 na MK) - NOD 29/12
    -mama- - 2e kindje - ronde 3 - NOD 30/12

Blis - 4e kindje - ronde 1 - NOD 30/12
  • @Muis86 welkom en veel succes!
    @Bieke83 ik heb al getest om te weten wanneer de pregnyl uit mijn lichaam was en ik heb nog altijd een licht streepje. Dusja, zal waarschijnlijk afwachten worden tot aan de NOD
  • @Dolce A ja natuurlijk, met pregnyl kan je in feite moeilijk veel op voorhand testen. Zaterdag is gelukkig niet lang meer smile.gif

@Muis86 hier nog iemand met PCOS! Toch een raar iets he, en volgens mijn gynae is er nog niet veel over bekend. Al chance dat er genoeg mogelijkheden zijn om ondanks de PCOS toch zwanger te worden. Ik duim voor jullie!

@SV8 laat zeker weten hoe het is geweest vandaag.

@Mammie84 Da's toch een geruststelling dat ze volg week met zekerheid gaan kunnen zeggen of je een eisprong hebt gehad. Ondertussen gaan we er maar van uit van wel he. Een ovu test moet toch op basis van iets positief aangeven he.

Ondertussen al woensdag. Ik tel al af naar zondag als ik tegen dan mijn regels nog niet heb natuurlijk. Heb sinds gisteren precies het gevoel dat ik mijn buikspieren getraind heb. Weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Heb dat nog al een gehad en toen we ik zwanger, maar nooit voor NOD. Bon ja, het geeft toch wat goede moed bigsmile.gif
  • @Dolce ik heb 2 jaar geleden vanaf dag 6 iedere dag een test gedaan om te kijken of het lijntje lichter werd en het werd inderdaad lichter en dan op dag 12 donkerder. is het een zeer licht streepje? pregnyl zou normaal na 10 dagen uit het lichaam moeten zijn volgens mijn gynaecoloog. ik kreeg wel 5000.

@Bieke83 inderdaad Pcos sucks big time maar er zijn zeker ergere dingen. er zijn heel veel mensen die het hebben, en toch kinderen hebben.
    heb jij dan wel een regelmatige cyclus?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld