NOD december 2018

• deze middag ongesteld geworden, wij houden nu even een 'break'.
    even genoeg van de maandelijkse teleurstelling.
    even genieten van de feestdagen zonder continu te liggen letten op datums en op zw verschijnselen....ik ben het kotsbeu. klinkt egoistisch maar het is gewoon zo.
    mss mag het niet meer zijn, of mss zal de rust ons eens zo goed doen dat t daarna wel allemaal goed komt. we zien wel.

ik hoop wanneer ik terug begin jullie allemaal een beginnend buikje hebben heart.gif
    succes dames!!

• Goedenavond mag ik mij ook aanmelden in deze topic?!

Hey dameBJamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12
    Zeefje - 2de kindje - ronde 1 - NOD 30/11- zwanger
    Bruggegirl - eerste kindje - ronde 16 (2de na MK) - NOD 3/12
    Natoke - derde kindje - ronde 2 - NOD 4/12
    Gene - 1ste kindje - ronde 3 na MK - NOD 5-6/12
    Mijz11 - vierde kindje - ronde 1 - NOD 12/12
    TieMa - 1ste kindje - ronde 5 (4 na vroege MK) - NOD 15 of 16/12
    Bieke83 - 1e kindje - ronde? - NOD 16/12
    Dolce - tweede kindje - ronde 2 - OD ??
    xMissyx - tweede kindje - ronde 6 - NOD 23/12
    Sv8 - 1e kindje - ronde IVF 2.0 - NOD 31/12s, mag ik mij bij jullie aansluiten?
    Tallie - 3e kindje- ronde 12 -NOD 5-12
  • @Jamima Wat jammer om te lezen. Ik wil echter even heel graag zeggen dat ik dit helemaal niet egoïstisch vind. Je voelt gewoon aan dat het even genoeg is en dat is je volste recht, daar hoef je je trouwens ook niet voor te verantwoorden. Het getuigt van karakter dat je nu even kiest voor jezelf. Het is zo belangrijk om je gelukkig te voelen en goed in je vel te zitten, en het hele proces om zwanger te worden doet daar niet altijd goed aan, heb ik zelf ook al mogen ondervinden. Ik wens je oprecht het allerbeste toe, en geniet maar met volle teugen van de feestdagen hug.gif
  • @Tallie Tuurlijk, welkom! Je nod is vandaag zie ik?
  • @Bieke83 ja klopt en nog steeds niet ongi🙈 Ga nu nog niet testen... anders maak ik mezelf gek ☺️ Is hier ergens een topic waar je kan voortstappen enz? Ben nieuw hier dus even nog alles lezen enz☺️
  • Jamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12
    Bruggegirl - eerste kindje - ronde 16 (2de na MK) - NOD 3/12
    Gene - 1ste kindje - ronde 3 na MK - NOD 5-6/12
    Dolce - tweede kindje - ronde 2 - OD ??
    Blis - 4e kindje - ronde 1 - NOD 30/12
    Sv8 - 1e kindje - ronde IVF 2.0 - NOD 31/12

Hallo dames, heb mij ook in dit lijstje toegevoegd.
    Veel succes voor diegene die bijna kunnen testen.
    Spijtig voor de dames die al doorschuiven naar volgende maand, veel succes in de volgende ronde 🍀
  • Ik was uit de lijst verdwenen.
    Heb iedereen die ik vond nog even toegevoegd en de NOD datums in chronologische volgorde toegevoegd. smile.gif

Jamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12

wishful - 2e kindje- ronde 1 - NOD 05/12

Dolce - tweede kindje - ronde 3 - NOD 15/12 

Mammie84 - ronde 8 - NOD 26/12 ???

SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 12 (ronde 5 na MK) - NOD 29/12
    -mama- - 2e kindje - ronde 3 - NOD 30/12

Laat die ini-mini- kerstcadeautjes maar komen!!! pregnant.gif xmasblink.gif
  • Hier nog geen maandstonden. Maar weet niet exact wanneer eisprong geweest is gezien ik een extreem variabele cyclus heb... Momenteel dag 41...
  • Ik heb morgen mijn NOD, maar kon toch niet wachten om te testen en een heel duidelijke streep te zien
    thumbup.gif
  • @Wishful , ik duim voor je. Zelf ook een onregelmatige cyclus. Vervelend hé!

@ SS Wauw!!! Dikke proficiat. Zie je niet in de lijst staan. 1e kindje?
  • Jamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12

wishful - 2e kindje- ronde 1 - NOD 05/12

Dolce - tweede kindje - ronde 3 - NOD 15/12 

Mammie84 - ronde 8 - NOD 26/12 ???

SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 12 (ronde 5 na MK) - NOD 29/12
    -mama- - 2e kindje - ronde 3 - NOD 30/12

Blis - 4e kindje - ronde 1 - NOD 30/12

Mezelf er ook terug tussen gezet
  • Welkom @Blis!
    4e kindje. Leuk! thumbup.gif
  • Gefeliciteerd SS

Ik moest gister ongesteld worden maar geen positieve test hier helaas
  • @Wishful heb je altijd al zo'n lange cyclussen gehad? Heb je dit al besproken met je gynae?

@Ss Proficiat! smile.gif

@Blis Veel succes!

@Tallie Jammer... ben je zeker van je eisprong? Misschien heb je een late eisprong gehad? Heb je anders een regelmatige cyclus?

Ik zit nu in de wachtweken. Als het deze ronde niet gelukt is, beginnen we met clomid volgende ronde. Ik ga weer uit van een cyclus van 31 dagen, wat wel ongeveer zal kloppen want heb denk ik eind vorige week ergens mijn eisprong gehad.

Succes aan iedereen thumbup.gif
  • Dikke knuffel @Jamima ! sadhug.gif

Welkom @Blis en @Tallie

Hier niet veel te vertellen... Maar ik lees tussendoor wel mee.

wave.gif
  • @Bieke83 @-mama- super vervelend... Ja al altijd heel onregelmatig geweest. Cycli variëren tussen de 30 - 50 dagen. Vandaar dat ik bij mijn vorige zwangerschapspoging Clomid en Pregnyl heb gebruikt. Niet leuk om hormonen te moeten nemen maar had toen wel regelmatige cycli van ongeveer 30 dagen. Gisteren toch al eens een testje gedaan en negatief.. Blijven afwachten dus op de maandstonden smile.gif
  • Ik kan eigenlijk op weinig begrip rekenen in mijn omgeving.
    Wel jammer.. omdat ik al drie kinderen uit mijn vorige relatie heb, vinden de meeste mensen dat ik niet meer moet proberen voor een kindje met mijn huidige man. Vindt het eigenlijk wel erg. Mijn man wil graag een kindje van ons samen. Hij heeft nog geen kinderen en ik wil dit ook graag.
    Maar durf er dus met niemand meer over beginnen.
  • @Mammie84 : Ik begrijp je dat je graag een kindje wil samen met je huidige partner. Zeker omdat hij zelf nog geen kinderen heeft en hij er graag wil. Mijn vriend heeft wel 2 kinderen maar door omstandigheden ziet hij ze niet zo vaak. Zijn oudste zoon heeft hij pas leren kennen enkele jaren geleden want hij wist niets van zijn bestaan af. Zijn dochter bij zijn 2de partner komt enkel 1 weekend om de 2 weken. Mijn zoontje is als een eigen kind voor hem maar toch is het niet hetzelfde. Dus we kijken heel erg uit naar dit kindje. Ook al hebben wij dan samen eigenlijk 4 kinderen. Waarvan er dan 2 altijd bij ons zullen zijn.

Succes aan de nieuwkomers hier. Ik lees af en toe wel nog eens mee
    wave.gif
  • Deze morgen op controle geweest en er zitten een 15tal follikels klaar. Ik had al een vermoeden dat het er meer gingen zijn dan vorige keer. Ik voel het af en toe al wat duwen. Maandag opnieuw controle en wss eind volgende week dan de punctie.
    Over het aantal ben ik wel tevreden. Nu alleen maar hopen dat de kwaliteit ook goed is!
  • @Mammie84 ik begrijp dit zeker smile.gif hier ook 1 kindje uit een vorige relatie, mijn huidige partner heeft zelf ook nog geen kindjes. Wij willen heel graag een kindje van ons samen. Hopelijk wordt het ons binnenkort gegund 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld