NOD december 2018

• @anoniem : Ik heb het ondertussen ook wel begrepen dat ik niet empatisch gereageerd heb, waarvoor ik mijn excuses wil aanbieden cry.gif
    wat 1 woordje al niet kan doen maar de manier waarop jij dit nu eens even anoniem komt verkondigen vind ik niet fijn. Ik had al eerder gezegd dat ik me schuldig voel en nu maak jij het nog erger. Ik vind het dan ergens ook wel raar dat je het anoniem doet. Ik heb liever dat je het in mijn gezicht zegt zoals @Natoke en dat ik weet wie je bent. Ik wil geen ruzie. Ik wou gewoon nu nog eens komen kijken hoe het met jullie gaat.

Ik krijg het gevoel dat ik hier niet meer welkom ben cry.gif
  • @Zeefje Ik snap het probleem hier eerlijk gezegd niet. Is toch maar logisch dat je hier komt melden dat je zwanger bent? content.gif
  • Amai, het laatste wat ik gewild heb is een eindeloze discussie ontketenen... laat het allemaal los, en laat dit een fijne groep zijn voor iedereen...
    Alle emoties moeten hier gewoon kunnen zijn, zowel vreugde, verdriet, boosheid als respect voor elkaar. Ik heb gewoon even mijn gevoel geuit en zeefje heeft daar ook heel gewoon op gereageerd. Ik zou denken dat we het daar nu wel bij kunnen laten...

Dussss einde verhaal hier nu hopelijk thumbup.gif

• ik noem ook Lies (blijkbaar is dat door sommigen geweten) en ik vind het niet fijn om een reactie te ontvangen over de anonieme post van 'Lies' het is ik niet die het stukje schreef! Na mijn overleden dochtertje en twee biochemische zwangerschappen heb ik mijn portie drama al gehad.
    Ladies nog veel succes met zwanger worden 😘😘 en de zwangeren, het is jullie verdorie gegund!! Er is al genoeg jaloezie op de wereld
  • @TieMa Toen ik begin dit jaar zwanger was had ik ook al een gender reveal in mijn hoofd. Ooit al zo een filmpje gezien dat ze zo een baseball kapot slaan en daar komt dan een roze of blauwe wolk uit? Ik vond dat zo wijs dat ik de ballen vrij snel kocht toen ik wist dat ik zwanger was. Hopelijk mag ik ze in 2019 toch eens uit mijn kast halen.
    Ik wil op dat moment zelf ook te weten komen wat het geslacht is, zo spannend! De gyn moet het dan op een briefje schrijven en iemand moet mij dan de juiste bal bezorgen die ik kapot mep smile.gif
    Lijkt mij zo zalig haha!

En nu genoeg gedroomd en weer naar de realiteit... zwanger worden.
  • @SV8: We mogen al eens dromen hé wink.gif Doe ik ook dikwijls hoor! Het zou je in elk geval ongelofelijk gegund zijn! thumbup.gif
  • @SV8 en @TieMa Ik kijk er ook enorm naar uit om een gender reveal party te organiseren. Was ook een van de dingen waar ik al mee bezig was nadat ik pos testte in mei. Dat doet me er nog maar eens aan denken dat ik ondertussen 7 maanden ver had moeten zijn. Ik mag dan nog zo uitkijken naar kerst, het zal toch niet hetzelfde zijn dit jaar, ik besef al te goed dat het anders had kunnen zijn...

Bon, los van alcohol, wat doen jullie met eten? De periode van de feestelijke hapjes en desserts komt eraan. Houden jullie rekening met rauwe eieren in bereidingen, en met rauwe vis?
  • Hey dames, ik kom er ook nog eens even tussen.
    Heb niet echt meer meegelezen..

Mijn lichaam doet enorm raar. Ik heb heel vaak hoofdpijn en mijn borsten blijven een hele cyclus lang gevoelig.
    Ook blijf ik last hebben van steken in men eierstokken.
    Ik ga zo blij zijn als ik binnenkort wat meer weet. De 18de eerst een bloedafname om te kijken of er een eisprong is geweest.
    Daarna zal ik wel een nieuwe afspraak krijgen zeker? Om het een en het ander te bespreken.
    Heeft het nu nog nut dat ik volgende week nog ovulatietesten ga gebruiken... Ppfff weer een echte baaldag voor mij vandaag.
    Ik ben zo ontzettend emo...ik moet om alles huilen.. dit is toch niet normaal...
  • @Mammie84 veel sterkte meid. Je bent ook al door het hele scala van emoties moeten gaan hé de afgelopen maanden. Ik zou persoonlijk de ovu testen links laten liggen en dan mss een extra bloedafname laten doen, voor je vermoedelijke eisprong, om eens te laten kijken naar je hormonen op dat moment. Mss via je gewone huisarts? En verder, vooral proberen ontspannen, al weet ik dat dat niet evident is. Knuffel sadhug.gif
  • @Bieke83 Ik ga er niet naar kijken. Ik heb het een beetje gehad.
    Ik zou 18 dec eisprong hebben en ga nu niet overdrijven met drinken
    maar wel eentje meedrinken. Schaaldieren enz lust ik toch niet graag
    dus op mijn eten let ik niet echt.

@Mammie84 Het is een zware en emotionele weg. Is normaal dat je u nu zo voelt.
    Ik hoop dat je snel wat weet want zo die onwetenheid is niet fijn.
    ik duim voor jou smile.gif

Ik ben me aant voorbereiden op de teleurstelling. Me toch niet kunnen houden
    en getest om me wat rust te brengen. De test was echt heel licht. Denk moest ik
    zelf hcg aanmaken dat de test veel donkerder zou zijn 3 dagen voor NOD. Zo raar want
    voel me elke dag misselijk maar is dus door pregnyl.
  • @gene Ik ben ook al misselijk geweest van pregnyl. Hoe lang is het geleden dat je die kreeg en welke dosis?
    Ik weet dat Pregnyl 5000 na een week uit m’n lichaam was de vorige keer.

Hier derde dag van de spuitjes en de hoofdpijn en emotionele toestanden spelen me al weer parten. Als het een mooi resultaat oplevert zal ik er wel mee kunnen leven maar ik ondervind dat het toch veel lastiger is dan bij de vorige poging. Aftellen naar de eerste echo om te zien wat er aan het groeien is, dan ben ik mss al wat geruster.
  • @Bieke83 Qua eten let ik niet meer op tot een positieve test. De gyn had gezegd dat ik zeker niet als een zwangere moet leven tijdens de wachtweken. In het begin deed ik dat wel, als een gek eigenlijk. Maar na 2-3 mislukte pogingen vroeg ik er eens naar en hoeft dus niet. Maar rood vlees eet ik niet, net als prepare en van die dingen... etje smile.gif
    Ik probeer gewoon gezond en gevarieerd te eten maar de laatste maanden met al die hormonen is dat vaak lastig. ‘s avonds vaak geen energie, soms hele dagen honger en goestingskes,.. best vervelend!
  • @SV8 Al 2 keer gecontroleerd en wast na 11 en 12 dagen eruit. Is nog maar 7 dagen nu...5000
    Ja ben altijd misselijk van geweest...

Aangepast door Gene op 03/12/2018 20:11
  • @Gene hoezo? Kan je niet gewoon zwanger zijn? Streepje begint toch altijd licht? Of geeft pregnyl valse resultaten ofzo?
    @TieMa @SV8 @Bieke83 Haha een gender reveal party, echt nooit bij stilgestaan. Ik ben wel aan het fantaseren over een geboortekaartje

Nog 3 dagen de pil en eindelijk gaan we er ook voor!
  • @gene dan was jouw test toch wel wat te vroeg?
    15dagen na Pregnyl is toch de NOD?

@Elise290 Ja Pregnyl is een hcg injectie dus kan voor een valse positieve test zorgen als er niet genoeg tijd tussen is.
    Kaartje heb ik ook al veel over gedacht en opgeschreven. En namen dan... ik denk over zoveel. Over aankondigingen, over meter en peter, over kinderkamer, over alles!
  • @SV8 Oh dat wist ik niet dat dat HCG was. Das wel stom dat dat verwarrend kan zijn.
    Ja er over fantaseren helpt wel soms eh. Ga toch eens fantaseren over zo'n blauw of roosgekleurde taart, leuk!
  • @SV8 @Bieke83 : ook hier al enorm veel gedroomd over zon zaken. Kijk al van voor we echt gestart zijn van die gender reveal filmpjes op instagram of youtube. Ik zou het graag willen doen met z'n grote zwarte ballon smile.gif en zou het ook graag pas dan ontdekken, zo kan ik m'n reactie op beeld vastleggen. Moet echt zalig zijn. Hier ook al meter & beter, namen, .. hele pinterest vol met geboortekaartjs, kleertjes, super veel slaapkamertjes ..
    Hoop dat het snel allemaal in vervulling kan gaan die droom.

@bieke83 : mijn volgend eisprong is wss rond 19 december -> NOD 3 januari
    vind het ook wel moeilijk zeker voor oudejaarsavond. Niet dat ik eigenlijk veel drink. Maar goed op oudejaar zou ik normaal gesproken wel meer dan 1 glaasje drinken. (weet nu ook niet goed wat doen dan met NOD zo dicht dan)
    Qua eten iets minder, maar ga wel geen sushi of paardeoog ei eten fzo ...

@mammie84 : ik hoop dat je snel wat meer mag weten en dat ze je kunnen helpen met wat er aan de hand is. Ik begrijp dat je hier héél gefrustreerd en down van wordt. Knuffel.

@gene : ik hoop dat je alsnog te vroeg bent geweest. Maar begrijp je wel!! Niet opgeven meid. Donderdag opnieuw.

Ik open morgen NOD januari 2019 sad.gif
  • @SV8 Heb afgelopen maandag nog eens 5000 moeten bijspuiten dus
    op NOD 10 dagen na pregnyl.

@Bruggegirl Mijn volgende NOD is ook 2-3 januari dan). We lopen toch
    altijd gelijk. Dank u om nog even te hopen en te duimen voor mij!
    Jammer dat je moet doorschuiven sad.gif
  • Hey dames, mag ik mij bij jullie aansluiten?

Wij zitten in ronde 1 en gaan voor een 4de kindje. Ik vind het allemaal weer enorm spannend.

Heb mezelf even toegevoegd:

Hey dameBJamima - 3de ronde na MK - NOD 01/12
    Zeefje - 2de kindje - ronde 1 - NOD 30/11- zwanger
    Bruggegirl - eerste kindje - ronde 16 (2de na MK) - NOD 3/12
    Natoke - derde kindje - ronde 2 - NOD 4/12
    Gene - 1ste kindje - ronde 3 na MK - NOD 5-6/12
    Mijz11 - vierde kindje - ronde 1 - NOD 12/12
    TieMa - 1ste kindje - ronde 5 (4 na vroege MK) - NOD 15 of 16/12
    Bieke83 - 1e kindje - ronde? - NOD 16/12
    Dolce - tweede kindje - ronde 2 - OD ??
    xMissyx - tweede kindje - ronde 6 - NOD 23/12
    Sv8 - 1e kindje - ronde IVF 2.0 - NOD 31/12s, mag ik mij bij jullie aansluiten?

• @Gene Ahzo, heb ik nog nooit moeten doen. In jouw plaats zou ik woensdag nog eens testen en hopen dat het streepje wat donkerder is!
    Ik kan meestal goed aanvoelen of het prijs is of niet en vind het altijd moeilijk om nog te hopen als mijn gevoel neen zegt. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar ik duim nog even mee!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld