NOD December 2015

• Ik mag me uit het lijstje halen een doorschuiven naar januari. Toen ik zojuist wakker werd kon ik niet meer slapen , dus ik wou dan maar gaan testen. Mn urine in een potje en bij het afvegen allemaal bloed. Dus ik heb maar niet getest. Ik ben echt wel teleurgesteld maar ja op naar de volgende ronde
  • Ik schuif door naar het nieuwe jaar..

ZWANGER!! Woehoe! pregnant.gif
    Glientje, 33 jaar, ronde 3, kindje 3, 18/8/2016
    Jatinder, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD 16/12
    OnceUponATime, 24j, ronde 9, 1e kindje, NOD 16/12
    Mintha, 25 jaar, 1e kindje, ronde 8 na zw-afbreking, NOD 19/12
    Elza, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1, NOD 15/12

OVERTIJD Spannend!  horror.gif
    @Sneezy , 33 jaar, 3e kindje, ronde 7, NOD 02/12?
    @Mayah-Sara , NOD 02/12
    @Moona*, 34 jaar, 3 de kindje, ronde 2, NOD 10/12
    lillis, 25 jaar, ronde 8, NOD 20/12 ?

WACHTEND Pfff!  candle2.gif
    Tess, 32 jaar, 2e kindje. NOD 27/12
    Sarabi, 33 jaar, 4de kindje, ronde 1 na 2 miskramen, NOD 30/12
  • Hallo,

ik ben hier nieuw. mijn NOD zou normaal gezien 26/12 geweest zijn en heb pas een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. 't is wel allemaal nog heel pril... maar best leuk zo tijdens de feestdagen dit nieuws krijgen.
  • kan ik er nog bij?
    Ik heb al 2 kindjes, maar 2j geleden heeft hun papa mij verlaten. Totaal onverwacht een nieuwe liefde tegen gekomen en in september getrouwd. En beslist dat er nog wel plaats is voor een derde kindje van ons beide... Eind november braken mijn regels door mijn pil, dus 29/11 laatste pil ingenomen en regels laten doorkomen. En op 2e kerstdag voelde ik het gewoon: ik was zwanger... test gaan kopen en inderdaad... thumbup.gif
    In principe komt er dus begin september bij ons een 3e kindje.

Zal even mijn eigen gegevens oplijsten, zal straks eens zien hoe ik mezelf in het lijstje moet zetten.
    mama S - 36j - 1e ronde - 3e kindje -NOD 26/12
  • Dan toch!

Dag Ladies,

Ik ben een lange periode afwezig geweest want na 8 rondes proberen was ik te teleurgesteld om nog veel mee te volgen.
    Voor de kerstperiode hebben mijn man en ik dan besloten dat het mooi is geweest en dat we het bij onze 2 kids zouden houden.
    Moeder natuur besliste er anders over want ik kwam deze week totaal onverwacht te weten dat ik zwanger ben! Ik was zelfs al 1.5 week over tijd toen ik begon te beseffen dat mijn maandstonden uitbleven.
    We zijn natuurlijk heel erg blij maar toch ook wat geschrokken omdat we dit eigenlijk niet meer verwacht hadden.
    Ik was er zooooo mee bezig geweest dat het ons waarschijnlijk niet lukte door alle stress. Eens de stress wegviel ... en zo heb ik het al veel gehoord.

Zo zie je maar!!
    Ik wou het jullie in ieder geval toch laten weten.
    Nog veel succes aan iedereen!

Groetjes, Sneezy
  • @Sneezy Hey!!
    Wat fijn jou hier nog ’s te zien, en helemaal met zo’n supernieuws! Dikke proficiat!
  • @Fienemien Thx content.gif!! Alles goed met jou ondertussen?
  • @Sneezy Rond en gezond, zoals ze zeggen wink.gif De onvermijdelijke kwaaltjes zijn er natuurlijk, maar niks abnormaals en het klagen alleszins niet waard als je ziet welk wonder ertegenover staat (clicheeeee!). Hopelijk loopt daar alles goed!
  • @Fienemien : Ik ben heel blij dat alles goed gaat!! Hoe ver zit je nu in je zwangerschap? En klagen mag wel eens wanneer je zwanger bent wink.gif. Het is niet altijd een roze wolk, he!

Ik moet zeggen dat ik mij vrij goed voel maar ik ben dan ook nog maar 5 weekjes ver! Ik dacht dat ik net als bij mijn 2 vorige zwangerschappen heel misselijk zou zijn maar dat is voorlopig niet het geval. Ik moet er enkel op letten dat ik op tijd iets eet. Ik ben ook heel moe maar dat is normaal! Met een 10 en 7- jarige in huis was ik dat voor de zwangerschap ook al, hihi.
    Als deze zwangerschap zich zo blijft verderzetten dan zal ik er zeker van kunnen genieten want daar was ik wel wat bang voor! goofy.gif Bij mijn zoontjes kwam er van genieten niets in huis en ik was dan ook echt niet graag zwanger!! 25 februari staat de eerste echo gepland dus het is afwachten en hopen dat alles ondertussen goed verloopt. thumbup.gif
  • Wauw @Sneezy wat een leuke verrassing!! Gefeliciteerd thumbup.gif
  • @Sneezy Ik ben intussen al voorbij 28 weken. Het gaat echt zooooo snel! Het begin is heel woelig en bang en onzeker geweest met de vlokkentest en ik ben lang heel misselijk geweest en ook in het ziekenhuis terecht gekomen, maar sinds 20w is die erge misselijkheid weg en ik voel me alleen maar beter en beter worden wink.gif inmiddels wel last van bekkenpijn, maagzuur, rugpijn, slapeloze nachten ... maar op zich allemaal niks abnormaal en kleintje maakt het helemaal prima dus eigenlijk alles gewoon goed.
    Die eerste weken zijn wel heel spannend he! Ik duim voor je dat het gewoon goed loopt en dat die misselijkheid weg blijft! Ze zeggen toch dat iedere zwangerschap anders is, dus misschien is deze wel gewoon een met een gigantische roze wolk!
  • @Lilith Thx! smile.gif

@Fienemien Al 28 weken??? De tijd is precies gevlogen zeg! Je zit al mooi over de helft, al aan het aftellen of valt het nog mee?

Deze morgen had ik toch wel behoorlijk wat krampen die ik niet echt normaal vond. Ik ga volgende week toch maar eens naar de gyn. Op vrijdag kan je tussen 8 en 9u naar de vrije consultaties. Dan ben ik 7.5 weken en moet ze toch al 'iets' kunnen zien. Op die manier lukt het misschien om wat minder zenuwachtig te zijn want wachten tot 25/02 is toch wel nog heel lang. Ik heb me nogal gestresseerd dit weekend en dat zullen er nu wel de gevolgen van zijn... Het feit dat ik niet altijd misselijk ben, doet mij soms twijfelen of ik wel zwanger ben. Dat klinkt misschien raar maar bij William en George was ik zo misselijk dat ik het wel zeker wist, nu heb ik behalve pijnlijke borsten en de normale 'steken' in de onderbuik niet echt last en dat maakt me wel wat nerveus. Ik wou vandaag zelfs nog eens een testje doen om zeker te zijn zodat ik toch iets tastbaars heb... Had vorige week een hcg van 406 dus zwanger ben ik wel degelijk. Zucht, het is ook nooit goed, hé bigsmile.gif
  • @Sneezy Op 7,5 week zie je zeker al iets, incl kloppend hartje smile.gif In het begin heb ik ook wel zotte pijnlijke krampen gehad, veel harder dan dat ik anders menstruatiepijn had. En veel testjes gedaan en paar bloednames tongue.gif ’t is toch zo’n onzekere periode...
    Jaja, die weken gaan echt heel snel. Maar ik voel me alleen maar beter worden naarmate de zwangerschap vordert! Nee, ik tel zeker niet af, wil dit kleintje gewoon nog dicht bij mij houden en nog niet moeten delen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld