NOD december 2014

• Hallo dames, ik schuif door naar NOD januari, devil.gif zijn er door gekomen, 1 dag vroeger shocked.gif
  • Ik ben ook nog aan het wachten
    Gisteren even krampen gehad en ik dacht ze zijn op komst maar nog niks te bespeuren
  • Ik ben nog steeds aan het wachten.
    Hoe is het met jou
  • Bwa, we komen weer een dag dichter bij de eisprong hé tongue.gif

Heb je al een test gedaan ?
  • 24 dpo vandaag, 18 dpo nog negatieve test.. Ik ga 31ste eens testen zodat ik weet of we eventueel een glaasje mee kunnen drinken smile.gif
    Ofwel heb ik gewoon geen eisprong gehad, maar zou mij verbazen aan de symptomen en slijm te zien. shocked.gif
  • Nee nog niet getest. Normaal heb ik altijd hoofdpijn als ze gaan komen maar deze keer niet. Voel ook nog niks komen. Durf niet te hopen eigenlijk.
  • Hier ook gemengde gevoelens..

Ik voel vanalles, maar kan zowel positief als negatief zijn...
    Al paar keer gevoel gehad dat ze kunnen doorbreken maar dan komen ze niet.

Gisteren een testje gedaan en die was negatief... Dus weet niet echt wat te denken..

• Hier schuiven we ook door naar januari sad.gif Had het leuke nieuws graag op oudejaar aan mijn man verteld, maar het zal niet mogen zijn.
  • @Lena89 vind het erg voor je, maar laat de moed niet zakken, 2015 wordt 'bolle buikjes' jaar xx
  • Ik ben nog steeds overtijd als het van mijn man afhangt moest ik nog 2 weken wachten op een test. Maar heb afgesproken om er maandag een te doen
  • Hier ondertussen ook nog steeds niets te zien... Weet nog niet wanneer ik test
    mss dit weekend en anders zal het maar ten vroegste donderdag zijn. Moet andere dagen vroeg beginnen en zal me zo al moeten haasten (niet echt een ochtendmens tongue.gif )
  • Hier vanmorgen een testje gedaan en ja hoor, een hele mooie plus smile.gif
  • oooh super @Angelientje begint echt wel een vruchtbare maand te worden seg wink.gif
  • Iemand een idee?
    Gisteren 28 dpo en had 's morgens na het toilet wat bloeddruppels op mijn papier.
    Gedurende de namiddag was dit rozig en tegen de avond was het weg?!
  • ZWANGER:
    Mientje- 25 jaar- 1ste kindje- uitgerekend voor 11/8?
    Marrel, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 (ronde 1 was VMK 4 wk3) Clomid 50 mg werkt niet, ei op dag 22 NOD 10-12
    Dushi - 27 jaar - 3de kindje - ronde 4 - NOD 13/12
    Amazing Angels - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod +/- 7 dec
    MamavanEliza - 30 jaar - 2e kindje - ronde 21 - NOD 12/12
    Poesh - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 1 na 3MK en operatie (21maand bezig)- NOD 21/12
    Amyra2015 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 8 - NOD 21/12 Wel met medicatie voor schildklier
    Druppel -
    Julian - ? jaar - 1ste kindje - uitgerekend voor 3/09
    Angelientje - 28 jaar - 3e kindje - ronde 4 - uitgerekend voor 10/09

WACHTBANK:
    Bloempje - 26jaar - 4e kindje - ronde 1 - Nod tss 19nov en 6dec (versch lengte cyclussen)
    Tatiana - 24 jaar- 2e kindje - ronde 1 - Nod ? 4december
    JIndra - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 7 dec
    Tieke - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 12/12
    Kriekske - 27 jaar -4e kindje - ronde 2 - NOD 19 december
    Els1984 - 30 jaar -1e kindje - 3de ronde - NOD 25/12
    Minnie - 30 jr - Ronde 6 (na mk) - NOD 27 dec3 keer aangepast. Laatste keer door Angelientje op 03/01/2015 21:59
  • @Angelientje dikke proficiat meid!!! leuke start van het nieuwe jaar zo hé wink.gif
  • ja hoor is super leuk om het jaar zo te starten... Had wel een voorgevoel maar toch blijft die onzekerheid tot je die positieve test in handen hebt é...
  • Heb het lijstje eens aangepast maar van volgende mensen weet ik niets..

Bloempje - 26jaar - 4e kindje - ronde 1 - Nod tss 19nov en 6dec (versch lengte cyclussen)
    Tatiana - 24 jaar- 2e kindje - ronde 1 - Nod ? 4december
    JIndra - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 7 dec
    Tieke - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 12/12
    Kriekske - 27 jaar -4e kindje - ronde 2 - NOD 19 december
    Els1984 - 30 jaar -1e kindje - 3de ronde - NOD 25/12
    Minnie - 30 jr - Ronde 6 (na mk) - NOD
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld