NOD december 2013

• Ja, dit was onze 3de ronde smile.gif, mijn eisprong was inderdaad later dan voorzien, pff ik begreep mijn cyclus de laatste tijd niet hoor, Ik had altijd 28 dagen en dan is dat in één keer veranderd naar 34 dagen. Ik begreep er niets meer van!

Ben je nog aan het wachten??? nog geen MS??
  • Zit aan dag 56 van mijn cyclus... Hatelijk! Maar had op 23 dec wel een daling in mijn temperatuur. Had dus ms verwacht, maar die zijn niet gekomen. Intussen terug 2 weken lage temp. Verwacht dat ik in mijn volgende (6e) ronde zit en gewoon geen ms gehad heb tussendoor. Dan zou ik op dag 14 zitten ongeveer, maar ben dus niet zeker. Vandaag ook wel bij dokter geweest, om m'n hormonen te laten nakijken... Hopelijk dan toch wat meer duidelijkheid!
  • OOOH dat is echt wel spijtig dat je zo een lange cyclus hebt!
    Maar ik hoop dat de dokter je meer duidelijkheid kan geven!

Rond 1 en ronde 2 hield ik me constant bezig met mijn zwangerschap!
    Maar dan heb ik gezegd van foert, ik hou me er niet meer mee bezig en we zien wel wat er van komt... en ja toen was ik zwanger.

Dus 1 ding ga ik je alvast zeggen, hou je niet teveel bezig met je zwangerschap (dat hebben ze mij vaak gezegd) en laat het zijn gang gaan.

Ik hoop echt voor je dat je de volgende ronde goed nieuws hebt!
    ik duim alvast voor je!
  • Klopt! Zeggen ze zo vaak maar is niet gemakkelijk vind ik. Op zich ben ik er niet zo heel veel mee bezig, maar ik merk toch dat als mijn maandstonden moeten komen ik er toch weer meer mee bezig ben... Temp hou ik wel bij, omdat m'n cycli zo onregelmatig zijn dat ik inzicht wil hebben in m'n cyclus als ik naar de gynaecoloog ga, want ik ken ook iemand die na haar jaar proberen eerst nog 3-4 maanden moest temperaturen voor ze iets wilden doen... Dat wil ik dus al gedaan hebben smile.gif

We zien wel! Op naar jouw eerste echo!!
  • Veel succes alvast Zon, hier is het wachten voor mijn 1ste echo! kan maar pas de 11ste februari gaan! pfff dat is zo laat!
  • Oooh, dat is laat! Zo'n lange wachtlijst dan?
  • Finu, en, hoe was't dinsdag??
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld