NOD augustus

• ms zijn er hier doorgekomen ... 3 dagen later dan ik had uitgeteld. Dus volgende NOD zal pas in oktober zijn waarschijnlijk.

Heeft er nog iemand nieuws ?
  • @pianissimo nope.. Ben hier aan 't wachten op mijn ms want zwangerschapstesten zijn negatief.. Momenteel twee dagen overtijd. Ik hoop gewoon dat ik niet terug zo'n lange cyclus van verschillende maanden heb! ☚ī¸
    Heb nu ook al zeker 1,5 week buikkrampen 's morgens en 's avonds en weet niet of dat een symptoom is of gewoon mijn lijf dat tegen iets vecht 😛 Lastig om alles zo te overdenken.
    We zien elkaar terug in het september/oktober clubje dan wink.gif succes!!
  • Hoi! Laatste NOD dag in het groepje. Is er nu nog iemand in de running? Heb een afspraak gemaakt met de gynaecoloog op 12 september, eens kijken of alles wel normaal verloopt want heb geen idee wanneer mijn ms door plannen te komen 🙄.
    Nog heeel veel succes iedereen!
  • Ja ik eigenlijk nog, had vandaag m'n nod maar door late eisprong is die komende zaterdag pas..
  • @molly, ja de testen worden zachtjesaan duidelijker!
    Amai, twee heel vreemde en drukke dagen achter de rug!

Vrijdagochten mocht ik bellen voor de bloedresultaten, mijn HCG is nog maar 47 dus aan de lage kant, zou maar tussen de 3 en 4 weken zwanger zijn dus nog heel pril. Mijn huisarts zei dat ik niet mag stressen daarover, moet morgen terug bloed laten nemen en dan zal het al gestegen zijn zei ze. Maar toch denk je daar wel aan hoor..

• @Spillebeen amai, super!!!!!! Dus het is positief gebleven!
    Komt wel goed met jouw HCG! Dikke proficiat en ik duim!!!!! (ik kan me voorstellen dat je zelf nog niet helemaal gerust bent)
  • @Spillebeen vandaag opnieuwe bloedtest? Wanneer heb je resultaat?
  • Ja vanmorgen opnieuw getest en het is intussen al gestegen naar 252 ofzo, huisarts zei zelf dat het heel goed is, ze voelde dat ik dit weekend op het puntje van mijn stoel heb gezeten. De andere resultaten waren nog niet allemaal binnen maar ze vond dit toch wel het belangrijkste! smile.gif
  • Super! dikke proficiat smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld