NOD augustus 2019

• @Lot17 ja klopt. Vorige week woensdag op 6w 3d... Tis nu efkes afwachten tot alles weer ok√© is. Hopelijk snel zodat we kunnen herproberen smile.gif
  • @Lot17 @Lientje1991 Het kan dat jullie nog geen echte eisprong gehad hebben sinds het stoppen met de pil, en daarom duurt het allemaal wat langer.
    Op het moment dat je ms effectief beginnen (rood) ben je pas echt zeker dat je eisprong (gemiddeld) 14d geleden was.
    Heel vervelend dat je niet kan timen natuurlijk maar in theorie nog steeds een kans om zwanger te worden deze ronde.
  • @Dreamy Onze jongste gaat naar school sinds vorig jaar na de paasvakantie. was toen het instapklasje dus dit jaar het 1ste kleuterklasje maar is bij dezelfde juf. dus heb er alle vertrouwen in. sinds 2 dagen gaat hij nu ook op het potje, mama blij en voor hem ook veel leuker natuurlijk zonder pamper.
    Succes alvast met de eerste schooldag! is altijd een beetje loslaten he brrr

Gaan jullie binnenkort elders verder via fb ofzo? want had gezien dat 9 maand stopt sad.gif
  • @LadyB : idd! Ik heb het timen alvast los gelaten... Gewoon een maandje zo veel mogelijk proberen... Op zich ook al wel heel leuk he! wink.gif En dan 1x per maand is een test doen... Sinds vorige week ben ik er al wel een beetje meer relaxed in... Voorlopig gewoon: we zullen wel zien... Meer kunnen we jammer genoeg toch niet doen... sad.gif
  • Bievla

Ik probeerde er voorlopig niet te veel mee bezig te zijn.
    Ik las wel elke dag mee hier, daarom had ik mij wel al voorgesteld.
    Ondertussen 4 dagen overtijd, maar wel negatief getest.
    Nu dan een paar dagen wachten op MS of dan nog eens testen.
  • hier ondertussen toch terug wat misselijk, draaierig, moe, af en toe wat gevoeligere tepels en wat vaker moeten plassen... Ik ga er nog steeds van uit van niet, maar je weet maar nooit zeker? We hopen voorzichtig op alsnog een positieve test.
  • Bievla

Hoop dat je een positieve test mag hebben. Ik dacht ook veel symptomen te hebben, maar denk dat we ze zelf uitvergroten omdat we er zoveel mee bezig zijn. Bij mij zijn mijn ms dan toch 1 week te laat doorgekomen. Ik ga vanaf nu toch proberen met ovulatietesten, hopelijk krijg ik dan meer een idee wanneer ik mijn volgende ms zouden moeten doorkomen.
  • @Bievla dat acht ik bij mezelf ook nog het meest waarschijnlijk hoor! Ik durf allesinds nog geen test te doen. De kans is zo enorm klein... Geen zin in de teleurstelling van een negatieve test. Ik probeer nog twee weken te wachten.
  • Hey allemaal, ik zou ook graag wat meeschrijven hier.
    Ik ben 31 jaar en klaar voor mijn eerste kindje. Ik heb een cyclus van 27-28 dagen en voel elke maand mijn eisprong op dag 15 of 16. Dit weet ik zeker, het is steeds afwisselend links of rechts.
    Verder had ik nog een vraag. Hoe lang kan sperma overleven?
    Zou je (in mijn cyclus) van seks de dag na je menstruatie zwanger kunnen worden?
    Ik ben zoooo benieuwd wanneer het lukt!

Ik duim voor iedereen!
  • @Mama1 Tot 5d kan sperma overleven, maar dan is de kans natuurlijk heel klein geworden. Maar het kan dus wel smile.gif
    Veel succes, wanneer is je volgende NOD? Want vanaf morgen een nieuwe maand, dan kan je al meeschrijven in NOD September smile.gif
  • 5 dagen , dat is wel lang,
    Maar het kan dus eigenlijk niet. We hebben het gezellig gemaakt op dag 6.
    Eisprong deze maand duidelijk gevoeld op dag 15.
    NOD is eind augustus, begin september smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld