NOD Augustus 2018

• ja testen ga ik nog niet doen, heb schrik om teleurgesteld te worden.
    ik wacht wel tot de dag dat ik overtijd zou zijn en dan test ik.
    heb het eigenlijk nooit zo gehad met mijn vorige zwangerschappen. enkel moe maar dan was ik al 8 weken ver of zo.
    maar ik voel me zo raar nu. Maar toch...zeker zijn we nooit. dus nog even rustig blijven en afwachten. Maar stiekem zit ik wel te duimen hoor bigsmile.gif
  • Nog mama's die positief getest hebben? Mei was hier precies zo'n babyboom dat iedereen positief testte...
    En nu... Precies veel minder volk ook in de maandclubjes.. Of is dat maar een idee? In ieder geval... Duimen omhoog thumbup.gif
  • Vandaag toch om ovulatietesten kunnen gaan... Als ik naar mijn vorige cyclussen kijk zou ik normaal woensdag mijn eisprong moeten hebben.
    Toch geen streepje... Héél lichtjes wel maar normaal zou ik nu al een duidelijke streep moeten zien..
    Vrijdag, zaterdag en zondag wel heel véél last gehad van mijn eierstokken... Dus ik denk dat mijn ei al geweest is... Maar wel geen slijmverlies opgemerkt.. wat denken jullie?
    Ik blijf wel de komende dagen nog doortesten.

wave.gifAangepast door Mammie84 op 13/08/2018 17:12
  • Hier net bericht gekregen dat goede vriendin van me Na 6 IVF behandelingen eindelijk zwanger is!!! love.gif love.gif love.gif ben zooo blij voor haar.
  • Vandaag de 2e IUI gehad. Ik zet me in het lijstje.

Snowflakess- 25 jaar - 1ste kindje - ronde 1 - NOD 4/8
    Blondie - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 16 (4de iui poging) - NOD 5/8
    Lydia - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 na MK
    Bieke83 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde ? - NOD 11/8
    Sv8 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 1 ivf - NOD 16/08
    Kate25 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 3 - NOD 16/08
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 - NOD 18/8
    Dottemie - 38 jaar - 3de kindje - ronde 7 - NOD tsn 17/8 en 21/8
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam - NOD 20/8?
    Senna87 - 30jaar - 2 (3) e kindje - ronde 1 - NOD 21/8
    Jamima-32 jaar - ronde 3 - NOD 22/08
    BLBL - 35 jaar - 1e kindje - ronde 14 na miskraam - NOD 23/08
    Tweety - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 - NOD 28/08
    Manon25-26 jaar- 1 ste kindje na bbz- ronde 1 na operatie- NOD 30/08?
    Mammie84: 34 jaar - ronde 4 na 🌟 - NOD 30/08?
  • Oh dat is inderdaad leuk nieuws!
    Een vriendin van mij zei gisteren ook dat ze vorige week een positieve test had, na twee jaar proberen.
    Heel blij voor haar!
    Ik heb mijn NOD op 16/08.
    De voorbije twee dagen steekjes gehad in mijn eierstok. De twee nachten steeds wakker geworden en last van mijn blaas.
    Daarstraks bij het toiletbezoek wat slijmerig bloed en last van onderrug. Nog nooit gehad op dit moment van de cyclus.
    Hopelijk innestelingsbloed...
    Ik ga morgenvroeg toch maar eens een early testje doen denk ik!
    Duimen omhoog smile.gif
  • Door wat ik voelde me toch aan een vroege test gewaagd. Ik word helemaal zot van mijn eigen lichaam!
    Negatief getest & zwaar teleurgesteld 😢
  • @SV8 nog niet wanhopen hoor, het is pas donderdag je NOD.
    Ik heb zelf net getest maar dat was met een zwangerschapstest van action; geen early.
    Zo wit als iets. Heb nu ook heel wat meer roodbruin verlies, zo raar.
    Het is anders dan bij het normale begin van mijn menstruatie...
    En echt veel te vroeg als ik kijk naar mijn cyclus en eisprong!
  • @Kate25 en @SV8 : ik blijf duimen dames! thumbup.gif

@Tweety : super spannend. Het lange aftellen kan voor jou ook beginnen. thumbup.gif

wave.gif
  • Hier ook mee getest met een early... Maar ik leg me erbij neer da het idd ook hier niets zal zijn....
    Wachten op de duveltjes die dit weekend komen....
  • Ik geloof niet dat het nu wel nog goed komt deze keer.
    Ik ben zo zwaar teleurgesteld dat het zelfs via ivf nu niet lukt... alles loopt zo goed (aantal en kwaliteit van bevruchtingen) en toch weer een grote mislukking. Op welke manier zou het dan wel moeten lukken?
    Het verdriet is te groot om nu al vooruit te kijken, hopelijk komt dat volgende week terug!
  • @SV8 de moed niet opgeven hoor, jullie geluk komt er zeker nog aan. is het nu niet, is het later. Blijven geloven in wat je wil en je bereikt het zeker
  • Testen is hier al niet meer nodig.
    Vanaf vanmiddag helderrood bloed. Cyclus van 2 dagen minder dan anders dit keer..
    Spijtig!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld