NOD augustus 2017

• Ik mag uit het lijstje ... 5 dagen voor NOD opgestaan en hevig bloedverlies... 😔😔

Nog veel succes voor de wachtenden en nog eens proficiat aan de zwangeren 😘
  • Ooh spijtig @Lina041980 hopelijk nel beter nieuws! Veel succes!

Spannend @Kiddy klinkt idd allemaal wel goed!

Ook veel succes @Diedy en @Sara_1987 wanneer gaan jullie testen? Ik duim!

Hier kan ik er ook echt niet meer aan uit. Zaterdag beetje bruinverlies dus ik dacht daar zijn ze... maar nu niets meer.
    ik voel me ook ni echt zwanger, moet alleen wel veel plassen en voel me met momenten wat misselijk maar ik heb geen gevoelige borsten wat bij mij steeds een goede indicatie was dat het prijs was. Anderzijds ben ik wel over tijd nu...
    Durf gewoon ni goed testen, zo bang voor die witte test...

Er moeten snel nog eens wat positieve testen komen! Augustus heeft nog niet genoeg zwangeren... 🍀🍀🍀
  • @Jesske , Overtijd, dat klinkt als 'tijd voor een testje' Als alle dames hier duimen dan kan die test enkel ++ zijn. Alvast hÊÊl vÊÊl succes smile.gif
  • @lina : ohh zo vroeg plots. Hopelijk volgende maand meer geluk
  • @Lina041980 Wat jammer! sadhug.gif Veel geluk in de volgende ronde!

@Jesske Nu wordt het echt wel spanneeeend! 😊 Iedere zwangerschap is anders zeggen ze dus kan zijn dat je deze keer mss andere symptomen hebt. Begrijp heel goed dat je met je 2 voeten op de grond wil blijven. Een witte test is zo teleurstellend. Vorige maand op nod getest, niks en dag erna ms dus een dag later dan normaal. Denk dus ook pas te testen bij 2 dagen overtijd (als ik me kan houden!) Toi toi toi! 😃
    Aangepast door Birdy op 21/08/2017 09:04
  • Ooh @Birdy voor jou is het ook spannend aan het worden! Hoe voel je je? Wanneer waag je je aan een testje?

• Pfoe al voor de 3de keer naar het toilet moeten lopen omdat ik het gevoel heb dat er iets vloeit.. maar dan kom ik op het toilet en is alles nog kurk droog.. vervelend gevoel hoor. Zou dat ook een symptoom kunnen zijn??
  • @kiddy dat had ik bij men dochter ook!
  • Oooh ik ga me straks zo hard voorbij het kruidvat moeten sleuren he!!!!
  • Hier begint het intussen ook al te kriebelen om zo een vroege zwangerschapstest aan te schaffen. Ook al is dit nog veel te vroeg en besef ik dat maar al te goed.. Het lijkt alsof mijn lichaam mij momenteel echt aan het testen is.. Toch ga ik mezelf opleggen om het niet te doen en af te wachten tot na de NOD.. Wat is het toch lastig om op het wachtbankje te zitten tongue.gif
  • Rekenen jullie de nieuwe cyclus vanaf de eerste dag bruinverlies of enkel vanaf de eerste dag "echt" rood bloedverlies? Vorige week vrijdag en zaterdag als ik naar het toilet ging had ik dus bruin bloedverlies, maar echt minimaal, alleen bij de eerste keer vegen. Nu sinds gisterenavond zijn mijn regels eigenlijk pas echt goed doorgebroken.. wat denken jullie? Was gisteren dan de eerste dag of vrijdag? Ik heb dit nog nooit gehad, normaal breken mijn regels altijd "volle bak" door, vandaar.. (En ja, stiekem had ik nog hoop dat het enkel wat oud bloed was en ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn.. maar niet dus shocked.gif)
  • @liek91 : herkenbaar!. Wij moeten ong nog evenveel dagen en ik wil echt zo hard weten hoe het nu zit. Zo ongeduldig als iets 😜 die laatste week duurt altijd zo lang pfeuuh. En ik heb dan geen goed hoop. Dus ik tel al af naar de volgende vruchtbare periode
  • @Diedy , heb je ook kwaaltjes? Ik word er zowaar zot van..
    Ik koester ergens wel hoop.. Maar dan moet moeder natuur ook wel beetje meewillen smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld