NOD augustus 2015

• @Katrientje : ik zet mij nog niet in het NOD-groepje van september .. mss dat ik een maandje rust neem .. het is elke maand zo'n klap ... en man zit vaak in het buitenland .. ik blijf jou volgen!!
  • @WSC Mijn cycli zijn altijd 26 dagen. Meestal 2 tot 4 dagen spotting vooraf. Mijn eisprong was nu netjes op dag 13, ook met clomid, dus maandag nod. Mijn man is kok en dus ook slechte uren. Soms is het echt moeilijk om op de juiste dagen te klussen. Bovendien word ik ziek van mijn eisprong en is het echt afzien. Maar ooit moet het lukken, niet?!
  • *knuffel* @WSC en @Katrientje
    hier valt de klap deze keer mee, heb voor de eerste keer het gevoel dat ik een échte cyclus heb gehad. Mijn ms zijn terug "normaal" eindelijk... en ergens geeft het moed : terug pijnlijk (nooit gedacht er content mee te zijn), terug normaal bloedverlies (in hoeveelheid) ipv zeer licht, terug stolsels, terug normaal zoals van voor ik de pil nam en van voor de curretage..
    Ergens geeft het hoop.. disappointed.gif

deze keer was het een cyclus volgens de boekskes: 28 dagen en eisprong op dag 14 smile.gif
  • Game over. Vanmiddag de eerste spotting. Ben minder aangeslagen dan verwacht. Misschien omdat ik al een voorgevoel had dat het niets ging zijn deze maand. Morgen zal het wellicht doorzetten, dus mijn cyclus blijft ook met clomid netjes op 26 dagen staan smile.gif. Dat is toch al positief. Ook zou ik uitegerekend zijn op de verjaardag van mijn zoontje mocht ik deze maand zwanger geweest zijn en dat vond ik niet zo goed. We gaan dus voor een juni kindje.
  • @Katrientje & @Mintha : hier ook weer een beetje 'boven water'. Mijn cyclus schommelt rond de 26 √† 27 dagen, eigenlijk mogen we onze handjes kussen met zo'n korte cyclus wink.gif

Moet zeggen dat ik elke maand echt wel pijnlijke maandstonden heb .. zit alweer onder de Ibuprofen, anders hou ik het echt niet uit ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld