NOD augustus 2013

• Julie, super meid!

Hier vandaag licht bruin verlies. Is toch ook wel vroeg! Heb pas di mn nod.
    Pffff, en dat op mn laatste dag in Turkije.
  • Danku Dolfijntje wink.gif ik heb ook bruinverlies maar dat is innesteling..
  • @ Julie: superwaardes! Geniet ervan!

Hier toch nog niet volledig de MS... vandaag geen bloed meer te zien sad.gif! Ze zullen er pas later doorkomen dan... NOG een langere cyclus! Zucht!
  • Danku bloempje wink.gif mss innesteling? Ik had dit ook hè content.gif
  • Mja, ik heb negatief getest hé smile.gif dus ik geloof er niet meer in eigenlijk... we zullen nog maar even afwachten. Als er volgend weekend nog niets is, dan ga ik even langs de huisarts want dan is het toch wel vreemd...
  • Dat zou ik dan ook even doen Bloempje, dit moet zo vervelend voor je zijn sadhug.gif ik duim voor je mee, en moest het toch niet zijn dat je zwanger bent hoop ik dat ze snel doorkomen.. Dan kan jij ook gerust verder.. candle.gif
  • bloempje de moed nog niet opgeven, kan mss zijn dat je eisprong laat is geweest dus kan je nu dan nog niet positief testen, mss binnen een weekje wel
  • @bloempje : ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt... ofwel positieve test ofwel die devil.gif ! Ik zie dat jouw cyclus erg onregelmatig is, dus het zou wel eens kunnen dat ze nu wat langer duren!
  • Hier zijn de MS er nog steeds niet nee... af en toe wat bloed bij het vegen, maar ze breken niet door. Ik hoopte toch op een beetje regelmaat, maar dat zit er hier blijkbaar niet in...

Vanaf vandaag ben ik begonnen met temperaturen, kwestie van hopelijk m'n volgende cyclus net iets beter te begrijpen...
  • hey meiden,
    kwam hier even neuzen of ik hier nog iemand ken is al heel lang geleden dat ik hier nog ben geweest op het forum
  • even kijken voor mijn banner
  • nu misschien pff tis wel heel lang geleden kmoet weer zoeken laatst ingestelde datum is van juni vorig jaar man man man
  • oei is iedereen hier al weg naar een volgend topicje misschien
  • Davke, ik denk inderdaad dat iedereen opgeschoven is naar het topic van september of oktober ondertussen al. Misschien dat je daar beter kan kijken. Augustus is gedaan..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld