NOD AUG 2012

• @Mopje: Ik ben ongesteld geworden. Dus we gaan voor de volgende ronde! Ik duim super hard voor je, dat er minstens 1 mag blijven plakken hé! Ik vertrek met vakantie morgen, dus hopelijk lees ik goed nieuws van je, als ik terug ben!

@Little*en Sara: Dikke knuffel! Hopelijk hebben jullie snel zekerheid!

Ik Ga een dikke 2weken relaxen onder de Spaanse zon! en hopelijk lees is vele goede berichten als ik terug kom! bigsmile.gif
  • Te vroeg gejuicht...we schuiven op naar september sad.gif
  • ah jammer zeg, de volgender ond gaat lukken!!!
  • kaatje naar september, hoop dat dit jouw ronde zal zijn!
  • Eveline, autch dat vind ik niet zo leuk. Amuseert u maar goed in Spanje.

groetjes Mopje
  • @Kruimel: ja klopt, ondanks dat we er wel een beetje voor hadden gekozen deze maand over te slaan, was ik toch wel weer teleurgesteld. Maar goed, ms lopen weer op zn end, dus ik zie alles alweer wat zonniger in. Het voelt al wel alsof we lang bezig zijn, maar als ik hier soms zie hoe lang andere stellen al bezig zijn, heb ik nog niets te klagen, dus we wachten het maar weer rustig af.
    Hoe gaat het met jou ondertussen? Heb je al wat een buikje?
  • kaatje,

neen nog geen buikje, hier verschrikkelijk ziek geweest, hierdoor -3kg dus nog helemaal niets te zien hoor, volgende week terug echo en nadien gaan we het vertellen

thumbup.gif heel hard voor je hoor

wave.gif
  • ook hier is tante rosa komen aankloppen, eventjes ontgoocheld, volgende ronde hopelijk meer succes! op naar september!
  • nog altijd geen devil.gif maar ook geen positieve test (woensdag negatief, ik test mss pas zondag terug), naar NOD sept dan maar...
  • moneypenny als je test veel succes!
  • Goeiemorgen dames!

Opnieuw wat mensen doorgeschoven van augustus, dat zullen ongeveer de laatste zijn waarschijnlijk. En jammergenoeg ook al mensen die uit september vallen, da's helemaal spijtig sadhug.gif

Hier voorlopig alleen maar goed nieuws: geen ongi te bespeuren (wel nog steeds menstruatie-buikpijn), deze ochtend opnieuw een KV-test gedaan en binnen de twee minuten een duidelijke (lichte) streep.
    Ik begin er stilaan ECHT in te geloven! bigsmile.gif . Morgen test ik met de Clear Blue Digital, en ik heb (toevallig) ook een afspraak bij de gyn morgen, dus dan laat ik ook meteen bloed prikken. Hopelijk bevestigt die dan alles!

Dames, ik blijf hier echt superhard duimen!!! thumbup.gif thumbup.gif
  • Ik heb gisteren bloeduitslag gekregen. Is hcg 608 goed op 4weken en 3 dagen? Weet iemand dit?

Groetjes
  • dat is wel goed hoor linzi
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld