NOD april

• hier ook nog steeds wachten op die devil.gif devil.gif maar momenteel nog altijd niets test zeg negatief dus shocked.gif wachten maar dan op die verdomde devil.gif bored.gif
  • Ik schuif door naar mei. Net negatief getest sad.gif
  • Ik heb de lijst aangepast, want ik ben pregnant.gif

bigsmile.gif

Ik moest eigenlijk vrijdag voor radiografie gaan van hoofd en thorax omdat ik nog steeds ziek ben. Daar gezegd dat er een waterkansje was dat ik zwanger ben, maar als dan nog heel pril want eisprong geweest op 12/04
    Toen weigerden ze daar om radiografie te doen, ik moest eerst testen deze week en indien ik zeker wist dat ik niet zwanger was pas terugkomen.

Ik vond het eigenlijk stom: bedoel: wat voor cyclus was dit ook geweest en diagnose klierkoorts gekregen en nog een resem ontstekingsremmers en antibiotica enz geslikt. Dus kans op zwangerschap was voor mij zo goed als onbestaande, dacht ik.

Gek genoeg voelde ik het eigenlijk wel. Ik ben heel emotioneel wisselvallig momenteel, heb ontzettend trek in chocolade en zoet, slaap onrustig... allemaal symptomen die ik bij vorige zwangerschappen ook had...

Zaterdagochtend getest. Ik dacht: ik help mezelf van dat gepieker af!
    4 dagen voor NOD en een heel licht streepje! Inmiddels is het al een duidelijk streepje!

Straks vanaf 14u kan ik de gyn bellen. Heb al contact gehad met de dienst gynaecologie vanmorgen, omdat ik wel in paniek ben ivm al die medicatie! Ik had voor mijn gemoedsrust toch liever gehad dat ik eerst helemaal genezen was...
    Maar gyn was pas aanwezig vanaf 14u dus dadelijk nog eens proberen!

ps: ik weet niet of de lijst zo up to date is? hoe zit het met de andere wachtenden?
    @Pianissimo oa?

Zwanger:
    Sylverone - 2de kindje - 35 jr - 1ste ronde
    Exact - 1ste kindje - 26 jr - 3de ronde na mk
    muis86 - 1ste kindje - 1ste ronde clomid
    Angeleyes - 2e kindje - 31j - 4e ronde na mk

Overtijd:
    Pinky- 2de kindje- 2de ronde - NOD 01/04/16
    Effi - 3de kindje- 5 de ronde- nod 10/04
    Moonbeam - 2de kindje - 26 jr - 2e ronde - NOD 13/04
    Naobe - 2de kindje - 1e ronde - NOD 14/04
    Muisje - 1ste kindje - 1ste ronde met clomid - NOD 15/04
    HappyJ - 1ste kindje - 31jr - ronde 5 - NOD 17/04
    Pimkie - 1ste kindje - 31jr - ronde 1 na 2de mk - NOD 18/4

Wachtbankje:
    Tinky - 1ste kindje - 25 jr - 7de ronde - NOD ???
    Miracle2016 - 2de (4) kindje - 27j - 1ste ronde - NOD 20/04
    Pianissimo - 1ste kindje - 31j - 4de ronde - NOD 22/04
    Snuggly - 1ste kindje - 27 jaar - 2de ronde - NOD 26/04
    Nelle1 - 1e kindje - 30 jaar - 3e ronde - NOD 29/04
    Ophelia - 2de kindje - 25j - 5de ronde - NOD 02/05
    JuDoLi - 2de kindje - 25j - 1ste ronde - NOD 05-05
  • Gefeliciteerd @Angeleyes007 !! Gelukkig hebben ze die radiografie niet genomen ... Ik hoop met je mee dat de medicatie geen gevolgen heeft. Heb je je gyn al terug gehoord?
    Ik dacht altijd dat er de eerste weken geen bloedband is met het vruchtje, dus zou het wel oké moeten zijn?

Hier nog steeds overtijd ... ik zit aan dag 4. Nu weer negatief testen, vind ik zo'n geldverspilling dus ik blijf nog effe afwachten. Als het echt negatief is, wil ik gewoon mijn regels krijgen en doorgaan naar de volgende maand ... Het is zo stom om toch een beetje hoop te blijven hebben als de testen negatief blijven sad.gif
  • @Angeleyes007 dikke proficiat geniet ervan!!

hier nog steeds overtijd en nog geen MS in zicht wacht nog even met testen en dan zien we wel hé
  • @Pianissimo en @miracle2016 pfff dat lijkt me zo vreselijk irritant idd, overtijd zijn en negatief testen
    zoals je zegt: dan maar gewoon maandstonden en hop verder naar volgende cyclus maar niet zo pff

Ja, heb contact gehad met gyn. Moest me wat betreft antibiotica geen zorgen maken, mocht zelfs nog verder uitnemen. Ontstekingsremmers niet meer nemen, maar kon geen kwaad (maar daar was ik inmiddels ook alweer enkele dagen mee gestopt) en de eigen bereiding met cortisone die kon wel kwaad, maar moest ik gewoon mee stoppen en me niet verder druk om maken smile.gif
    ben dus wel gerustgesteld. aangezien de klierkoorts op zn einde loopt, hoefde ik me ook daar geen zorgen om te maken smile.gif
  • @Angeleyes007 ja idd super dat je nu bijna ten einde bent van die vervelende koorts hé maar kijk zeg je krijgt een mooi cadeautje wink.gif 7

ja stiekem hoop ik ook wel dat het iets betekend maar durf er niet meer op hopen, gisteren en eergisteren was ik wel goed ziek alé niet echt ziek gewoon misselijkheid en braken mijn vriend stelde onmiddellijk vragen van je bent zwanger .... maar wrm blijven testen dan negatief vroeg ik hem hmmm ja is niet eerste keer hé zei hij (maak laag HCG aan) dus ach we zien wel hé wink.gif
  • Gisterenavond zijn mijn ms dan toch doorgekomen ... latere ovulatie gehad = dan ook later ms ? Ik ga in ieder geval volgende maand opnieuw ov testen gebruiken, want ik kan anders echt niet inschatten wanneer de vruchtbare dagen zijn.

Veel succes iedereen nog!!

Zwanger:
    Sylverone - 2de kindje - 35 jr - 1ste ronde
    Exact - 1ste kindje - 26 jr - 3de ronde na mk
    muis86 - 1ste kindje - 1ste ronde clomid
    Angeleyes - 2e kindje - 31j - 4e ronde na mk

Overtijd:
    Pinky- 2de kindje- 2de ronde - NOD 01/04/16
    Effi - 3de kindje- 5 de ronde- nod 10/04
    Moonbeam - 2de kindje - 26 jr - 2e ronde - NOD 13/04
    Naobe - 2de kindje - 1e ronde - NOD 14/04
    Muisje - 1ste kindje - 1ste ronde met clomid - NOD 15/04
    HappyJ - 1ste kindje - 31jr - ronde 5 - NOD 17/04
    Pimkie - 1ste kindje - 31jr - ronde 1 na 2de mk - NOD 18/4

Wachtbankje:
    Tinky - 1ste kindje - 25 jr - 7de ronde - NOD ???
    Miracle2016 - 2de (4) kindje - 27j - 1ste ronde - NOD 20/04
    Snuggly - 1ste kindje - 27 jaar - 2de ronde - NOD 26/04
    Nelle1 - 1e kindje - 30 jaar - 3e ronde - NOD 29/04
    Ophelia - 2de kindje - 25j - 5de ronde - NOD 02/05
    JuDoLi - 2de kindje - 25j - 1ste ronde - NOD 05-05
  • Proficiat aan alle zwangeren en succes aan iedereen waarbij het deze ronde niet is gelukt thumbup.gif. April is nog niet helemaal voorbij, dus hopelijk gaat er nog meer goed nieuws komen voordat mei begint smile.gif.
  • oh jammer @Pianissimo maar nu kan je wel ineens verder hé wink.gif
  • Ik schuif door naar mei... 2dagen voor nod zijn m'n maandstonden doorgekomen. Dus cyclus is ook niet echt regelmatig.
    Eerst en vooral een heeeeeeeeel dikke proficiat voor de zwangere dames!
    En voor wie minder geluk had deze maand, laat ons samen duimen!!!! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld