NOD April 2019

• @Gene Ja, tijdens de afspraak zeiden ze dat ze gingen kijken in bloed of eisprong al in gang was gezet of niet, afhankelijk daarvan inseminatie op zaterdag of maandag. Toen ik vroeg of het ook zondag kon zijn, zei ze 'normaal doen we geen inseminaties op zondag, enkel als het écht nodig is....' tough.gif Ik zal het maandag wel zien, ze doen altijd eerst een echo, dus dan zien ze meteen of eisprong al is geweest of niet...
  • @Kalis Bij mij vant zelfde. Zondag geen inseminatie, gelijk je zoiets kan tegenhouden.
    Ik voelde zondagavond ook pijn van eisprong en dacht ook dat ik te laat was.
    Je weet het niet he. Echt beu... je moet het loslaten en uit handen geven.
  • @Gene dat loslaten vind ik ook echt frustrerend...
  • @Gene Bedankt, zoals verwacht was eisprong al geweest. 24 u na de eisprong verandert het baarmoederslijmvlies blijkbaar en dat was nog niet het geval, dus ze vond het goed en inseminatie is doorgegaan. Dit in combinatie met het feit dat we dit weekend zelf ook ons best hebben gedaan, geeft me toch nog wat hoop deze ronde. Hoe zit het met jou, nog geduldig aan het wachten?
  • @Kalis Ah gelukkig. Moet je ook 3 dagen onthouden? Wij hadden
    nu 2 dagen onthouding maar toch nog 142 milj. Ik weet het niet
    of ik weer iets mag verwachten. Hoop altijd op duidelijke signalen
    maar tot nu toe enkel de signalen die ik van utro heb en elke maand
    weer weggaan paar dagen voor mijn regels. Heb schrik dat we ivf opgaan.
    Nochtans wel al eens zwanger geweest...
  • @Gene sad.gif Gezien je voor je eerste kindje gaat, ga ik er van uit dat het is misgelopen? … Wat een verdriet toch allemaal. Hopelijk snel betere tijden!
    Tot nu toe heb ik alleen nog maar naar spierwitte tests kunnen staren..

Er is geen probleem met het zaad van mijn vriend, nu was er +/- 36 u tussen en staal was prima.
    Ik gok dat we in de zomer met ivf starten. Uiteraard hoop ik ook dat we het niet nodig zullen hebben, maar de betere slaagkansen motiveren me toch. Gezien er met ons beiden 'niets mis' is, geven IUI's me niet heel veel vertrouwen...
  • @Kalis Ja, als je die slaagkansen hoort zijn ze toch niet top he.
    Omdat het bij ons gelukt was met ovulatie-inductie wouden ze niet
    meteen overstappen naar iui omdat het verschil weinig uitmaakt.
    Ja bij ons zal het ook ivf zijn in de grote vakantie.
  • @Gene Ik las dat je bijna gaat testen... spannend! thumbup.gif
  • @Kalis Mijn voorgevoel zegt toch negatief. Na al die maanden wel een voorgevoel...
    Ga jij al je iui’s uitdoen? Ik denk dat ik ga navragen om ivf op te starten.
    Het is nu 8ste poging na miskraam met hulp. Ik wil niet nog meer tijd verdoen.
  • @Gene mja, de volgende rondes gooien vakantieplannen alles wat in de war. Volgende ronde hoop ik dat mijn eisprong net de dag voor de buitenlands trip van mijn vriend valt. De ronde daarna ben ik zelf op mini-trip met vriendinnen, hopelijk eisprong net nadat ik terug ben (volgens mijn flo app zou dat moeten lukken candle2.gif ) . En de ronde in juni zijn we samen op vakantie rond de eisprong... dus inseminatie zal niet lukken, maar eventueel wel hormonen blijven nemen denk ik dan...
    Nu is ons idee om in juni te vragen voor opstart ivf in juli (dokter zei dat als je het vroeg genoeg in de cyclus aangeeft, ivf de volgende cyclus al kan opgestart worden). Ik snap je volledig dat je er vaart achter wil zetten! Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, en ga me proberen te ontspannen tijdens mijn vakanties, zodat ik in juli relaxed er kan aan beginnen. Ik heb ook best een drukke job, maar in de zomermaanden valt het wat stil, dus ik hoop mentaal en lichamelijk wat rustiger te zijn in de zomermaanden ponder.gif
    Hoeveel terugbetaalde IUI kan je eigenlijk doen? Geen info over gekregen...
  • @Kalis Wij 6 iui’s terugbetaald en dan over naar ivf...
    Ik heb geen vakantieplannen in het vooruitzicht. Weet wel niet
    of tijdens de vakantie alles zo blijft doorlopen,.. of dat ze niet zelf
    vakantie nemen. Hoe lang zijn jullie al bezig?
  • @Gene ok, dat moet ik dan eens navragen van die IUI's. Mja, ik ga er misschien toch al volgende maand even over beginnen. Ik zit er zelf genoeg over na te denken, dus kan het maar best even aftoetsen bij dokter.
    Ik ben de tel kwijt, zit ongeveer aan ronde 17 gok ik. Jij?
  • @Kalis Hmm rondes. In ronde 11 zwanger geraakt en nu
    ronde 8 maar in juli 2 jaar. Met een miskraam tussen...
  • voor jou mag het dan ook eindelijk eens allemaal goed lopen ponder.gif
  • Hallo, mij even voorstellen.. Ik ben mama van een zoontje van 2 en gaan nu voor een broertje/zusje.
    In Januari heb ik mijn spiraaltje laten uithalen maar kreeg na bloedonderzoek te horen dat ik net dat moment CMV doormaakte waardoor ik 3 maand moest wachten. Inmiddels zijn die 3 maanden (eindelijk) voorbij en is dit dus mijn eerste ronde ! Mijn nod is 27 april. Toch kon ik mezelf vanmorgen niet bedwingen en eens uit nieuwsgierigheid een test gedaan maar jammer genoeg negatief. Te vroeg of net zwanger? We zien wel deze week...

Ik voeg me dus bij het lijstje:

Cé'tje - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde - nod 27 april

Vele groetjes xxx
  • welkom! Nog even geduld en dan nog eens testen dus smile.gif
  • Terug van een paar maanden weggeweest. Ik heb geprobeerd om er wat minder mee bezig te zijn omdat iedere maand die teleurstelling zo groot was. Ik ben intussen de tel kwijt van het aantal rondes, denk dat we ongeveer aan ronde 16 zitten met in augustus een miskraam.
    Nu was mijn NOD 18/4, en intussen dus al 6 dagen overtijd hoewel ik normaal altijd heel stipt ben. Ik heb al een paar dagen zware en gevoelige borsten, een dikke knuffel bijvoorbeeld doet echt pijn aan mijn borsten, iets waar ik normaal nooit last van heb. Alleen, de zwangerschapstest van ClearBlue die ik gisteren deed was overduidelijk negatief. cry.gif
    Nu weet ik dus niet of ik nog mag hopen, of dat ik gewoon moet wachten tot mijn maandstonden toch nog doorbreken. Sowieso doe ik over een paar dagen terug een test, maar dat wachten en die twijfel is zo slopend. Sinds mijn miskraam heb ik bijna geen vertrouwen meer in mijn lichaam.
  • Ik kom hier even binnen vallen smile.gif

Al nieuws @Kalis en @ce'tje?

@Saske Erg frustrerend idd. Ik ken het gevoel van geen vertrouwen meer te hebben in je lichaam. Ondertussen al meer duidelijkheid?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld